2009-05-21, 08:12
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tier4
Håller med, jag har inte stött på någon som haft problem med att tjejen/frugan haft karriär eller "fri vilja" (wtf betyder det eg?!?). Känns som en föråldrat slagträ i form av "ända sen stenåldern blabla.."
och vadå "klara av"?? ska man vara en utbildad psykvårdare för att kunna leva med en svensk kvinna?On topic: Asiater är väl lite för flickaktiga tycker jag. (tar inte i ras-snacket ens med en 3 meters pinne, sorry)
Ibland undrar jag om det inte är så Men tror inte att det är geografiskt avgränsat utan gäller kvinnor i största allmänhet.
Citera
2009-05-21, 09:41
Bannlyst
Det är väl mer själva grejen med att "köpa" en fru, som man inte älskar, som är skrattretande, inte att dom är just asiater. Händer ju ofta att dom är från Ryssland, men det är inte lika lätt att se eftersom dom inte skiljer sig markant från vårt eget utseende. Och ja, det är skrattretande som fan.
Citera
2009-05-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Asiatiska tjejer är exotiska, i stort smalare och sannolikt även på gladare humör än svenska diton. Vem vill ha en halvfet, karriärsupptagen, falsk svensk tjej när det tar tio minuter att hitta någon i Fjärran Östern för en halvsläng (i många fall)?
precis ,, varför ta en 45årig hängpatte ko ,, när man kan få en tight 20åring
Citera
2009-05-21, 10:28
Medlem
Klot-Johans avatar
Jag hade ett konsultuppdrag hos en kommuns SFI. Innan trodde jag att det var fördomar med halvgamla gubbar och asiater.
Så gott som samtliga var unga och gifta med en 20 år äldre gubbe.
Knappast kärlek från tjejjens håll utan en biljett till ett bättre liv.
Prostitution har många ansikten.
Citera
2009-05-21, 10:34
Bannlyst
Tänker själv likadant om dom när jag ser dom. "Där går en som inte kan fixa ett fruntimmer på vanlig väg" och om den lilla asiaten tänker jag väl inte så mycket, mer än "det var hennes räddning"... Inte i negativ bemärkelse då.

Fast så kommer jag på mig med att tänka att, en sån där liten kinojsare, dom diskar å håller truten, det gör inte en svensk brud. Dessutom, satan trång hon måste vara!!

Inget fel i att hämta en asiatiskt tjej tycke rjag. Båda två i förhållandet får vad dom vill. Hon får det lite bättre och han får en liten söt snäcka

Dessutom så slipper han truga gamla svenska halvalkoholiserade rynkiga kärringar. Yikes!
Senast redigerad av Schnitzel Fritz 2009-05-21 kl. 10:39.
Citera
2009-05-21, 10:36
Medlem
korps avatar
Finns det inte redan 10+ trådar om detta, med exakt samma kommentarer
Citera
2009-05-21, 11:22
Medlem
Tobiaslindgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonno41
Hellre en importhora än en wt-hora som din mamma

Någon känner sig träffad verkar det som.
Citera
2009-05-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Finns det inte redan 10+ trådar om detta, med exakt samma kommentarer

Plus att alla drar gamla gubbar + före detta bartjej och vanliga förhållanden med thaitjejer/asiater över samma kam. Det är tråkigt.
Citera
2009-05-21, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moser33
precis ,, varför ta en 45årig hängpatte ko ,, när man kan få en tight 20åring

Varför inte ha en i köket hemma och en annan som älskarinna?

En tjugoåring är så kass på att laga mat och ta hand om hushållet.
När en kvinna fyllt 45 är oftast "bimbostadiet" passerat.
Citera
2009-05-21, 12:49
Medlem
OggeOJs avatar
Nog för att ens fördomar om vilka som gifter sig med asiater nästan alltid besannas så måste man väl inte skratta åt det. Så ofta som man ser det...

Hade för övrigt en asiat i min klass för längesen. Och hon blev helt sjukt snygg när hon la på sig lite, för hon var pinnsmal förut. Så det gäller att leta, för det finns de som är normala.
Citera
2009-05-21, 14:13
Medlem
Hellre en Svensk man med en Asiat än en Svensk man som är otrevlig och idiot mot sin fru.
Citera
2009-05-21, 14:42
Medlem
CX3s avatar
Btw, hurra för mångfalden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in