2009-05-17, 19:18
Medlem
MegaHeads avatar
För att vara lite on topic. Varför Svenska män fixeras vid Asiatiska kvinnor. Jag kan bara svara for mig själv.

* Dom är mystiska (Ett helt liv räcker inte till för att lära sig att första dom).
* Dom har en respekt för sig själva som är svår att förklara. (Olik vår egen)
* Dom har ett hjärta som är ännu svårare att förklara. (annu mer olik vårt)

Dom är utmanande och stimulerar en Intellektuellt. Man får vidga sina vyer och se saker man aldrig skulle se annars. Dom hjälper en att växa som person. Det gäller egentligen alla som gifter sig med någon som kommer från en annan kultur. Det är berikande. Sen tycker jag att dom är rätt så vackra ocksa.
Citera
2009-05-17, 19:50
Medlem
Arbetarbroders avatar
Helt utspårad tråd, har raderat mängder med Off Topic inlägg. Håll er till topic!
Särskild tillsägelse till sackapotato, PBUNisse, Srbijaaa och Nystart för återkommande Off Topic.

//Moderator
Citera
2009-05-17, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaHead
För att vara lite on topic. Varför Svenska män fixeras vid Asiatiska kvinnor. Jag kan bara svara for mig själv.

* Dom är mystiska (Ett helt liv räcker inte till för att lära sig att första dom).
* Dom har en respekt för sig själva som är svår att förklara. (Olik vår egen)
* Dom har ett hjärta som är ännu svårare att förklara. (annu mer olik vårt)

Dom är utmanande och stimulerar en Intellektuellt. Man får vidga sina vyer och se saker man aldrig skulle se annars. Dom hjälper en att växa som person. Det gäller egentligen alla som gifter sig med någon som kommer från en annan kultur. Det är berikande. Sen tycker jag att dom är rätt så vackra ocksa.
Mmmmhhh, håller med dig att det stämmer rätt bra. Säger inte bara tack och hej efter ett gräl kan tilläggas, förolämpar inte din familj (som både svenska män och kvinnor är bra på).
Citera
2009-05-17, 19:53
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag säger bara: Gult är fult , smaken är som baken.
Varför många svenska män föredrar asiater har jag inte svar på, men jag tolkar det som att dem inte kan få en svensk kvinna.
Citera
2009-05-17, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Varför många svenska män föredrar asiater har jag inte svar på, men jag tolkar det som att dem inte kan få en svensk kvinna.

Det är precis vad jag har försökt att säga!
Citera
2009-05-17, 19:57
Medlem
korps avatar
Citat:

Varfor tolkar du det sa? Ar svenska kvinnor nagot som alla vill ha eller?
Citera
2009-05-17, 20:00
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.

Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.
Ursäkta, men din problemformulering känns inte bra.
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Frågorna är många...
Kul att rasister kan träffa varandra över rasgränserna...
Citera
2009-05-17, 20:11
Bannlyst
Citat:
Du tolkar det nog så därför att du vill tolka det så. Var ihop med en äldre svensk tjej (hon är 50 nu) i tio år men hon kunde inte sluta tjata (och då menar jag tjata... 2-3 timmars gnällande varenda dag de sista åren), så tredje gången jag flyttade ifrån blev det permanent, den adopterade indiska tjej som jag har två barn med sedan innan får väl också räknas som svensk. Alltså 23 år ihop med svenska tjejer+ att jag bott ihop med ytterligare en svensk tjej i 3 1/2 månad, var dock tvungen att att be henne ta sitt pick och pack å fara. Hon tog rätt mycket av mitt också.
Citera
2009-05-17, 20:32
Medlem
Quad69s avatar
jag tycker namnet på tråden är lite åt fel håll..

Jag tänder absolut inte mer på thaibrudar än svenska flickor..
Visst finns dessa desperata gubbar som åker ner till kinesländerna för att hitta sig en fru men det är fortfarande inte majoriteten snarare kanske någon procent bara.. Men tycker dom att dom får kärlek av dessa tjejer så har dom ju gjort rätt.. ingen ide att skaffa nån gammal rynkig rök-kärring när de finns unga slanka thailändare som inte ställer krav..
Citera
2009-05-17, 20:35
Medlem
BRZMs avatar
Citat:

Men fan, thaier är betydligt fulare än japsare. Japsaren i Babel med Brad Pitt är ju sjukt vacker medan hon i Jägarna ser ut som... nåt brunt.
Citera
2009-05-17, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quad69
jag tycker namnet på tråden är lite åt fel håll..

Jag tänder absolut inte mer på thaibrudar än svenska flickor..
Visst finns dessa desperata gubbar som åker ner till kinesländerna för att hitta sig en fru men det är fortfarande inte majoriteten snarare kanske någon procent bara.. Men tycker dom att dom får kärlek av dessa tjejer så har dom ju gjort rätt.. ingen ide att skaffa nån gammal rynkig rök-kärring när de finns unga slanka thailändare som inte ställer krav..
Inte ställer krav??? Du de flesta personer har en rätt jämn fördelning mellan givande och tagande oavsett var du kommer i världen. De "pedofiler" om importerar "sexslavar" är en mycket liten minoritet. Hatet mot vita/män asiatiska kvinnor är snarare betingat av avundsjuka eller rasism både från män och kvinnor. Glömmer aldrig hur tjejerna i klassen började frysa ut den adopterade koreanskan i klassen när de märkte att killarna började gilla henne mer än dem.
Citera
2009-05-17, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Men fan, thaier är betydligt fulare än japsare. Japsaren i Babel med Brad Pitt är ju sjukt vacker medan hon i Jägarna ser ut som... nåt brunt.
mmm visst och grisskärt är fulare än likblekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in