Svenska kvinnor har ju sunkat ner sig något ENORMT på några decennier. Det ÄR allmän kännedom. Tyvärr. Från att Svenska kvinnor varit åtråvärda i hela världen, till dagsläget där dom ses som fula manhaftiga feministkärringar.
Det syns på gatorna. Det syns på krogen. Det syns i vänskapskretsen. Det syns på konferenser. Det syns till och med i statistiken (kvinnor röker mer än männen i dagsläget och våldsbrotten bland kvinnor ökar dramatiskt/sen har ju inte statistik på utseendet förts men rökare ser allmänt rynkigare och fulare ut).
Lägg till en ökad kvot för ner-sunkning troligen beroende på biologiska faktorer. Män har biologiska skyddsmekanismer för ner-sunkning och degenererar inte lika fort som kvinnor (kvinnor påverkas i högre grad av kemikalier, rökning alkohol etc).
Lägg därtill den idiotiska trenden att kvinnor ska ta för sig mer osv, så stiger egot upp i huvudet på dom och degenerationen blir total.
Jag förstår fullt ut män som väljer asiatiska kvinnor. Att dom är gamla förstår jag också.. för dom letar ju först aktivt med ljus och lykta efter en vacker och söt tjej från Sverige.. men eftersom dom inte finns kvar och det fåtal som finns redan är upptagna och försvarade med näbbar & klor, så går tiden, männen hinner bli lite äldre och måste ta en asiatisk tjej.
Visst hade jag velat se att de äldre männen i Sverige skötte sin kropp lite mer och kunde samarbeta tillsammans bättre än de gör i dagsläget. Det skulle vara bra att stå enade mot feministpacket och uppfostra våra döttrar till bra kvinnor igen. Inte acceptera sämre utgångsläge i skillsmässor.
Istället går vi mot en trend med skilsmässor och degenererat kvinnligt kön som dessutom tycker om att ta sitt liv i ökad omfattning. Det hela är lite tragiskt.