2009-05-16, 23:24
Medlem
Mango Chutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Intressant, har du träffat någon "importkvinna", det har jag och tro mig de vill har andra drömmar än att bädda sängen och laga mat åt en svenska man som vill ha en hemhjälp han kan knulla. Det är människor vi talar om, inte städ och knullmaskiner.

De lever mannen i tre år tills de får medborgarskap. Sen drar dem från mannen och lever sitt eget liv. Det tycker jag är helt rätt, mannen får ha en knulldocka i tre år, kvinnorna kan sen gå sin egen väg och få ett bra fortsatt liv.
Citera
2009-05-16, 23:25
Medlem
Mango Chutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitida
Tills jag sett motsatsen så kommer jag vara mycket skeptisk.

Vidriga fall där mannen går till affären, låter kvinnan plocka det han säger åt henne, väl vid kassa ska hon skynda sig lägga upp allt på bandet.
Mannen står hela tiden och granskar.
När varorna är på andra sidan ska hon själv packa ner dom.
Hela tiden står han enbart och tittar. Och när mannen i en sådan situation inte hjälper till med så enkla grejer kan man bara gissa hur det är hemma.

Jag börjar tro att du själv är en av dessa män med tanke på din defensiva attiyd.

Fast mannen har å andra sidan slitit 8h på jobbet innan. Hon får slita i hemmet. Jämt fördelat.
Citera
2009-05-16, 23:41
Medlem
nitidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango Chutney
Fast mannen har å andra sidan slitit 8h på jobbet innan. Hon får slita i hemmet. Jämt fördelat.

Frågan är om hon ens fått välja? Eller har något att säga till om?
Citera
2009-05-16, 23:47
Medlem
Mango Chutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitida
Frågan är om hon ens fått välja? Eller har något att säga till om?

Hon hade väll valet att följa med honom. Men jag har hört att asiatiska kvinnor ska vara väldigt hårda faktiskt. Alltså de viker inte ner sig. Jag tror det är mer stake i dem än männen i många fall. Däremot så är det deras kultur att vara hemmafru, så det är väll naturligt för dem.
Citera
2009-05-16, 23:59
Medlem
Sussilullss avatar
Det stämmer verkligen. Och speciellt när dom kommer till Sverige. Då blir dom riktigt jäkla hårda , nästan snudd på psykotiska. Har många historier där mina vänners mammor huggit varann pennor eller jagat sina män med kniv. senast idag blev en bekant till mig knockad av sin egen morsa.

I deras hemländer kan dom i början vara fogliga och tystlåtna men när dom kommer till sverige är det något som händer.. som om något brister i skallen på dom... sjävklart inte alla men jag har många erfarenheter av detta. blir en asiatisk kvinna riktigt förbannad då tar hon fram kniven.

Citat:
Ursprungligen postat av Mango Chutney
Hon hade väll valet att följa med honom. Men jag har hört att asiatiska kvinnor ska vara väldigt hårda faktiskt. Alltså de viker inte ner sig. Jag tror det är mer stake i dem än männen i många fall. Däremot så är det deras kultur att vara hemmafru, så det är väll naturligt för dem.
Citera
2009-05-17, 00:03
Medlem
Agamantums avatar
Brutala fakta

Svenska kvinnor har ju sunkat ner sig något ENORMT på några decennier. Det ÄR allmän kännedom. Tyvärr. Från att Svenska kvinnor varit åtråvärda i hela världen, till dagsläget där dom ses som fula manhaftiga feministkärringar.

Det syns på gatorna. Det syns på krogen. Det syns i vänskapskretsen. Det syns på konferenser. Det syns till och med i statistiken (kvinnor röker mer än männen i dagsläget och våldsbrotten bland kvinnor ökar dramatiskt/sen har ju inte statistik på utseendet förts men rökare ser allmänt rynkigare och fulare ut).

Lägg till en ökad kvot för ner-sunkning troligen beroende på biologiska faktorer. Män har biologiska skyddsmekanismer för ner-sunkning och degenererar inte lika fort som kvinnor (kvinnor påverkas i högre grad av kemikalier, rökning alkohol etc).

Lägg därtill den idiotiska trenden att kvinnor ska ta för sig mer osv, så stiger egot upp i huvudet på dom och degenerationen blir total.

Jag förstår fullt ut män som väljer asiatiska kvinnor. Att dom är gamla förstår jag också.. för dom letar ju först aktivt med ljus och lykta efter en vacker och söt tjej från Sverige.. men eftersom dom inte finns kvar och det fåtal som finns redan är upptagna och försvarade med näbbar & klor, så går tiden, männen hinner bli lite äldre och måste ta en asiatisk tjej.

Visst hade jag velat se att de äldre männen i Sverige skötte sin kropp lite mer och kunde samarbeta tillsammans bättre än de gör i dagsläget. Det skulle vara bra att stå enade mot feministpacket och uppfostra våra döttrar till bra kvinnor igen. Inte acceptera sämre utgångsläge i skillsmässor.

Istället går vi mot en trend med skilsmässor och degenererat kvinnligt kön som dessutom tycker om att ta sitt liv i ökad omfattning. Det hela är lite tragiskt.
Citera
2009-05-17, 00:20
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Jag vet inte riktigt. Men jag hoppas att det är för att dessa män vill avla fram "blandrasbarn" som de ska uppfostra till att skära halsen av alla er irriterande rasister när ni ligger och sover.

Ni är ju förfan mer irriterande än mygg och knott på sommaren...
Citera
2009-05-17, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Asiatiska tjejer är exotiska, i stort smalare och sannolikt även på gladare humör än svenska diton. Vem vill ha en halvfet, karriärsupptagen, falsk svensk tjej när det tar tio minuter att hitta någon i Fjärran Östern för en halvsläng (i många fall)?

Hahahahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Sussilulls
blir en asiatisk kvinna riktigt förbannad då tar hon fram kniven.

Det kallas passion.
Senast redigerad av wander 2009-05-17 kl. 01:08.
Citera
2009-05-17, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judenschwein
Hej mina vänner! Nu ska jag ta upp ett ämne som intresserat mig länge.

Ingen kan väl ha missat att Sverige på senare tid blivit fullständigt översvämmat av fula brun-mongoler från Thailand, Fillipinerna, Korea och liknande horländer som går hand i hand med misslyckade vita gubbar med ölmage och grått hår. Inte i nåt annat land har jag sett maken till gulingimport! Det verkar som att var och varannan svensk man över 30 år har en gul maka nu för tiden.

Så nu till frågan, vad kan denna fixering bero på? Varför är svenska män överrepresenterade i dessa parbildningar? Kan det vara ett utslag av undanträngd pedofili enligt Hübinettes teori?

Frågorna är många...

Haha, näfan jag tänder inte det minsta på asiater. Inte mörka tjejer heller för den delen.
Svenska tjejer is the shit asså!

Så dra oss inte alla över en kant! (iofs är jag inte över 30)
Citera
2009-05-17, 01:38
Medlem
MegaHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Intressant, har du träffat någon "importkvinna", det har jag och tro mig de vill har andra drömmar än att bädda sängen och laga mat åt en svenska man som vill ha en hemhjälp han kan knulla. Det är människor vi talar om, inte städ och knullmaskiner.

En del tjejer går ju i taket och blir hysteriska om gubben plockar fram damsugaren och ska hjälpa till. Han vill bara vara snäll och hjälpa till men han hade lika gärna kunnat slå henne på käften. I hennes värld säger det henne att han tycker att hon gör ett dåligt jobb. Hon är oduglig som hemmafru och kan inte hålla rent hemma. När den hjälpsamma mannen plockar fram damsugaren så förnedrar han henne.
Citera
2009-05-17, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Tig kvinna!

Tig, din fula man! Haffa igen ditt fula tryne, så gör du oss alla en stor tjänst. Säg som det är, du är bara avundsjuk för att tjejer kan göra nästan allt de vill. Samhället är nu (nästan) jämnställt. Nu är det du som får kämpa för att uppnå någonting, allt kommer inte att komma till dig. Bara för att kvinnor både kan föda barn, göra en karriär, vara smarta, uppnå mycket och få hur mycket ligg de vill, så behöver inte du ha en nervärderande syn på tjejer. Bara för att du är avundsjuk. ((Jag vet att ni kommer reagera på detta, men jag blev förbannad på gärningsman; kvinno förnedrande män på FB finns det gott om, och jag är trött på dessa))

Förlåt alla, grymt mycket out of topic här. Jag beklagar!

För att vara lite on topic, så tror jag män finner asiater attraktiva på grund av att de är enklare att ha med och göra. De klagar inte, gör det som männen vill de ska göra och är ganska desperata till att komma till ett nytt land. Männen vill känna kärlek och behöver någon som passar upp, detta finner de ofta hos asiater.
Citera
2009-05-17, 01:51
Medlem
MegaHeads avatar
Sen kan man väl tillägga att, skulle dessa sk knull/städ maskiner tänka i sina hemländer, som dom gör i Sverige efter några år, skulle deras gubbe spöa skiten ur dom..Utan att tveka en sekund...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in