2008-03-20, 15:45
Medlem
Roffedyngiss avatar
Det är klart att han går på en nit... Och även om kärringen skulle vara ihop med honom efter att medborgarskapet är klart så kommer ju hela bekantskapskretsen vara rätt avvisande... Tycka att det är skämmigt att umgås med dom och så...

Antagligen så kommer det komma fram att hon har 1 eller 2 barn som själv klart också måste flygas hit och vips så är han en fattig djävel som ska försörja en hel familj på sin vanliga lön... Allt bara för att få knulla lite... Tror inte att dom kommer att behandlas som andra par på fester och parmiddagar... Tror många kommer att vända dom ryggen...

Säg åt han att det är bättre att han sparar pengarna och åker på knullresa till thailand några gånger om året istället.
Senast redigerad av Roffedyngis 2008-03-20 kl. 16:29.
Citera
2008-03-20, 16:17
Medlem
Oddsen är usla, skit i henne, hon vill bara åt pengarna som så många innan mig har berättat.
Citera
2008-03-20, 17:45
Bannlyst
Fan vad kass människosyn ni har....
Citera
2008-04-17, 13:29
Medlem
arimattis avatar
nu är hon i thailand och ska hämta uppehållstillstånd för att få vara i sverige. har sett att dom båda två fortfarande är inne på kontakt sidor. men min polare verkar inte bry sig!

hoppas det kommer hålla
Citera
2008-04-17, 14:02
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Fan vad kass människosyn ni har....

Jag har till och med hört att de ofta är så att vi har olika synsätt, kinesiskor/thailänskor och svenskor tänker på olika sätt.
I deras kultur är det ofta (naturligtvis långt från alltid) så att man gifter sig med pengar och säkrad framtid som främsta mål, inte pga kärlek.
Obeservera att jag hört detta av en kinesiska, hon kanske generaliserade vad vet jag.
Citera
2008-04-17, 15:01
Medlem
Hon som städar åt mig är från Thailand. Gift med en svensk man sedan ett gäng år. Hon har förklarat det hela för mig att thailändska män är riktiga svin. Super, knullar runt så det står härliga till. Har flera fruar, dock inte officiellt.

Vi västerlänningar som har sett en bordell i Thailand ser turistversionen. De "riktiga" där thailändare springer i tid och otid är faan inte trevliga för tjejerna som arbetar där. Därför enligt henne ses europer i allmänhet, och svenskar i synnerhet som riktiga kap.

Svenska män är enligt henne snälla och pålitliga. Sen att det säkert handlar lite om pengar är jag rätt säker på. Men så tänker alla kvinnor, oavsett nationalitet.

Jaja, hon gör min lägenhet tokren och lämnar alltid ett gäng matlådor med thaimat. Kan inte klaga.
Citera
2008-04-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
Hon som städar åt mig är från Thailand. Gift med en svensk man sedan ett gäng år. Hon har förklarat det hela för mig att thailändska män är riktiga svin. Super, knullar runt så det står härliga till. Har flera fruar, dock inte officiellt.
Min polare hade apu på en båt full med thailändare och de stämmer nog rätt bra för dom berätta ju hur dom hade 7 fruar och hur han slog dom ibland och nog fan va dom iland och knullade horor i varje hamn med.
Citera
2008-04-17, 22:26
Medlem
dekanmis avatar
Detta beror ju alldeles på.
Min kompis farsa skaffade sig en thaibrud.
Henne skickade han dock hem eftersom det inte funkade mellan dem.
För 3 år sen skaffade han sig en ny och det funkar utmärkt.
Och de är faktiskt kära i varandra.
Citera
2008-04-18, 00:00
Medlem
Roseniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitiv86
Tror nog dock att det som tidigare i tråden sagts att "din polare" får större problem med bekantskapskretsen än med frugan...
...resten hänger på honom. Bryr han sig mer om frugan än om vad bekantskapskretsen tycker, så kommer det förmodligen att funka. Inte annars.
Citera
2008-04-18, 01:46
Medlem
Tragiska människoöden.

Får mig att tänka på den där fete lastbilschauffören som åkte fast i dagarna för att ha våldtagit och mördat längs vägarna. Han verkade vara urtypen för någon som plockar hem en postorderfru.
Citera
2008-04-18, 02:16
Medlem
inge fel me å importera thai men fan ska man hålla på skicka en jävla massa pengar så får de nog vara. små nätta saker som är lätta att hålla reda på även om dom ha ett jävla temperament o hålla på svartsjuka sig o grejer. säger som nån annan sa i tråden ..spara ihop cash o stick till gulingland o knulla sönder dig några veckor/månader per år istället. Blir nog att kosta lika mycket i slutändan men slipper problemen hemma.
Citera
2008-04-18, 02:51
Medlem
Oddsen är nog följande : Under 2.5 år , Odds 1.65. Över 2.5 år, Odds 12.05
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här