2011-03-09, 15:14
Medlem
Intressant att se hur vissa svenska kvinnor i denna tråd (frivol,vekruset och några till) som lutar åt feministhållet vad de tycker och anser om thailändska kvinnor och svenska män. Kvinnorna från Thailand är tydligen prostituerade, gifter sig för pengarna och undergivna. De svenska männen är tydligen tjocka, lågutbildade, lata och så vidare.

Ja, vad ska man säga....
Citera
2011-04-19, 05:48
Medlem
Imponerads avatar
Frågar ej av eget intresse, men finns det kontaktannons sidor/dejtingsidor för västerländska män som söker asiatisk, i första hand thailändsk, hustru?
Underlaget för en sådan sida borde vara mycket stort.
Citera
2011-04-19, 08:02
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Frågar ej av eget intresse, men finns det kontaktannons sidor/dejtingsidor för västerländska män som söker asiatisk, i första hand thailändsk, hustru?
Underlaget för en sådan sida borde vara mycket stort.

Självklart finns det det. Google is your friend.
http://lmgtfy.com/?q=dating+thai+women

Lycka till
Citera
2011-04-25, 23:15
Medlem
Jag har läst här på tråden att en del kallar män för losers när de kommer med sin vackra asiatiska flickvän/fru som han träffat i syostasien, och att han inte kan få ihop det med svenska damer. Problemet är väl att efter en resa i ex. Thailand eller Filippinerna så har man fått smak av det goda livet och en helt annan respons av damerna där.
Att sen då komma hem till Sverige och du är singel och 40+ och skall börja lägga massa energi på att få en kvinna i din egen ålder som inte ens attraherar dig, det orkar man inte längre då man har blivit bortskämd i paradiset.
Då är det inte så underligt att man gärna gängar sig med en kvinna från sydostasien och vill inget hellre än att hon kommer till dig här i Sverige.
Sen är ju konkuransvillkoren inte desamma för oss svenska män här i Sverige då väldigt många svenska kvinnor/tjejer har förhållnde med killar med invandrar bakgrund och vi inte har en chans att träffa kvinnor/tjejer från dessa nationer då många är hårt kontrollerade av sina familjen.
Så tänk på detta nästa gång du ser en svensk man komma gående med sin vackra östasiatiska kvinna och var inte så förbannat trångsynt och avundsjuk.
Citera
2011-05-27, 00:23
Bannlyst
Den stora sammanfogade tråden om Svenska män & Asiatiska kvinnor

Hej! Jag går på universitetet och här har vi många asiater som studerar, speciellt kineser.

Jag har märkt att väldigt många svenska killar är galna över de kinesiska tjejerna, t.ex. har jag en svensk polare som planerade värsta planerna för att imponera på en snygg kinesisk tjej och bli tillsammans med henne, han lyckades efter ett tag och de är tillsammans nu.

Alltid på festerna vi har så brukar många av de svenska killarna flockas till de här asiatiska tjejerna och kämpa om att få dem, ser roligt ut...

När jag snackar med dem om detta så säger de alla att de här kinesiska tjejerna är bäst i världen och snyggare än alla andra bla bla.

Varför har så många svenska killar den här preferensen för asiatiska brudar egentligen?
Citera
2011-05-27, 00:28
Medlem
Tja, dom är oftast like höga som ett soffbord också har dom platt huvud som man kan ställa whiskey-glaset på, så varför inte.
Citera
2011-05-27, 00:28
Medlem
Bara för att asiater är så tajta! haha
Citera
2011-05-27, 00:29
Medlem
bc82s avatar
Jag har aldrig upplevt det där fenomenet. Nu är det väl inte särskilt många kinesiska tjejer i mina umgängeskretsar men när det väl dyker upp en så går det inte till på det viset du beskriver. Jag har aldrig heller hört att någon polare är besatt av asiatiska tjejer.
Citera
2011-05-27, 00:34
Medlem
Bokhyllan Billys avatar
Är det teknologer (eller annat overallfolk) det handlar om?
Citera
2011-05-27, 00:36
Bannlyst
Asiatiska tjejer har ju fått ett rykte om sig att vara djuriska i sängen. Har aldrig legat med någon asiatiska så jag vet inte om det stämmer, men de ser jävligt kåta ut i alla fall
Citera
2011-05-27, 00:37
Medlem
killenmedfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokhyllan Billy
Är det teknologer (eller annat overallfolk) det handlar om?

haha ja troligtvis är det väl så. har inte själv märkt av något sånt på min studieort direkt... mest killar som är kåta i allmänhet
Citera
2011-05-27, 00:46
Medlem
Det är mkt roligare tala med utländska kvinnor än svenska.
De är mer intressanta o tycker samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in