2011-12-02, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Så det är bara "WT" som dejtar över rasgränserna?
Oftast är det faktiskt så. Majoriteten av de svenska kvinnorna som är med mörka invandrare är WT och majoriteten av de svenska män som är med asiatiska kvinnor är också WT. Sedan finns det givetvis undantag men generellt ser det ut på det viset.

Rasblandningen är mycket större i områden som Alby än i Bromma därför att folket i Alby mestadels består av alkisar och liknande pack medan Bromma består av bra och intelligenta människor. Är man en intelligent man och kvinna så gör man troligtvis ett bättre val när man väljer partner jämfört med om man är en pantad man eller kvinna.

Det är bara att se på hur den svenska eliten ser ut och lever, de är nästan uteslutande tillsammans med svenskar. Alla i riksdagen och de som sitter på den mediala makten. Man finner nästan inga blandare som tillhör den intelligenta delen av Sveriges befolkning.

Kvinnor som är med afrikaner och araber och män med asiatiska kvinnor är nästan alla på botten av det svenska samhället.
Senast redigerad av SirWinston 2011-12-02 kl. 00:02.
Citera
2011-12-02, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ja, det ställs höga krav på män. Och det ställs höga krav på kvinnor. Så de som dejtar och till och med ingår äktenskap med någon av annat etniskt ursprung klarar inte att leva upp till de kraven?

I många fall av ovilja i få fall av fri vilja. Gällande just thailändare i alla fall.
Citera
2011-12-02, 09:17
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyiwvi
När det gäller yngre män kan man väl utgå från att ingen infödd kvinna vill ha dem. I fallet med gamla göbs så är det hugget som stucket ifall de inte kunde hitta en kvinna eller ifall de inte vill ha någon i sin egen ålder. Men ärligt, vem vill ha en äldre kvinna?

Aston Kutcher?
Citera
2011-12-02, 09:20
Medlem
Vekrusets avatar
Jag tror att det finns grovt sett två grupper. Dels den stora gruppen, som är dysfunktionella män av olika slag som "köper" sig en fru från ett fattigt land med Sverige som lockbete. Och dels en nyare grupp, bestående av folk som jobbar i Asien eller har backpackat runt och helt enkelt har hittat kärleken i Thailand. Dessa killar kan vara väldigt attraktiva, och skulle utan problem funka på den inhemska marknaden i Sverige.
Citera
2011-12-02, 10:10
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag tror att det finns grovt sett två grupper. Dels den stora gruppen, som är dysfunktionella män av olika slag som "köper" sig en fru från ett fattigt land med Sverige som lockbete. Och dels en nyare grupp, bestående av folk som jobbar i Asien eller har backpackat runt och helt enkelt har hittat kärleken i Thailand. Dessa killar kan vara väldigt attraktiva, och skulle utan problem funka på den inhemska marknaden i Sverige.

Jag tror du är närmast sanningen av alla i den här tråden kruset.
Citera
2011-12-02, 10:57
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Helt fantastiskt vad den här typen av trådar har blivigt populära. Och helt fantastiskt vad det är populärt att låtsas som att man inte begriper vad det handlar om.

Jag har skrivit i många av dessa trådar och begriper inte varför jag fortsätter göra det. Allt handlar om att svenska kvinnor hellre är utan man än att måsta nöja sig med män på sin egna nivå. Detta skapar ett mansöverskott, eller om man vill, kvinnounderskott.

Femininstegoister som Vekruset är ett tillräckligt exempel, där det blir uppenbart att männen lägst på skalan måste föraktas, och att dessa män måste acceptera sin låga status, och acceptera ett liv i ensamhet. För vägrar man göra det och "köper" en asiat, så är man värd ännu mer förakt.

Citat:

Och som jag skrivit många gånger förut, mest magvändande av allt är att egoistfeministen tycker att det är "äkta kärlek" och jättebra när importören är en lyckad, attraktiv man, men att det är slavhandel när importören är en ful förtidspensionär.

Varför gör inte blattekramarmedia med sina humanistriddare till vänstervridna journalister nedslag bland rasister och elitister av det här slaget? Varför vill inte Janne Josefsson, (som själv är asiatimportör) göra ett Uppdrag Granskning på temat rasistiska feminister som hatar män som inte duger som partners åt dem?
Senast redigerad av Rhesus-Minus 2011-12-02 kl. 11:00.
Citera
2011-12-02, 11:02
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Napoleon-
Man får ofta höra att svenska herrar som importerar thailändska kvinnor gör det för att de inte kan få en svensk tjej, men jag har tänkt på detta. Thailudren är ofta runt 20 och mycket söta. Herrarna är runt 50... Skulle dessa 50-åringar kunna få en svensk 20 årig student skulle de givetvist hellre tagit dem. Men vad är alternativet? En 40 årig svenska med celluriter och krav?

Så stämmer det verkligen att dessa är patetiska för att de inte kan få svenska tjejer, om man ser på åldrar?

De är genier på ett sätt. Som du skrev utan krav och utan tjat.
Citera
2011-12-02, 11:18
Medlem
En svensk tjej kommer ställa krav. Medan för en thai så kan du se dig själv som riddaren i vit rustning som räddat bort henne från fattigdom. Så det är ju inte mer än rätt att hon blir din slav då, inte sant?

Jag skojar men en del kanske tänker i dessa banor, vem vet?
Citera
2011-12-02, 11:24
Medlem
Kyiwvis avatar
Citat:
Aston Kutcher?
Jag menade äldre som i "gammal". Även om Demi Moore börjar närma sig.
Citera
2011-12-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirWinston
Oftast är det faktiskt så. Majoriteten av de svenska kvinnorna som är med mörka invandrare är WT och majoriteten av de svenska män som är med asiatiska kvinnor är också WT. Sedan finns det givetvis undantag men generellt ser det ut på det viset.

Rasblandningen är mycket större i områden som Alby än i Bromma därför att folket i Alby mestadels består av alkisar och liknande pack medan Bromma består av bra och intelligenta människor. Är man en intelligent man och kvinna så gör man troligtvis ett bättre val när man väljer partner jämfört med om man är en pantad man eller kvinna.

Det är bara att se på hur den svenska eliten ser ut och lever, de är nästan uteslutande tillsammans med svenskar. Alla i riksdagen och de som sitter på den mediala makten. Man finner nästan inga blandare som tillhör den intelligenta delen av Sveriges befolkning.

Kvinnor som är med afrikaner och araber och män med asiatiska kvinnor är nästan alla på botten av det svenska samhället.

Vad exakt är WT då? Ett förbannat trött uttryck. Undermänniskor? Arbetarklass? 35-åriga sjukpensionärer från Farsta eller 50-årige hantverkar-Conny från Rågsved? Conny tjänade som exempel för män som har thaifruar i en annan tråd. Jag vet inte hur jag ska förstå WT längre. Ett uttjatat uttryck som betecknar i stort sett vem som helst som står under uttalaren i näringskedjan?

Jag har aldrig varit i Alby. Har ingen aning om dess demografi. Men jag kan ju gissa. Bromma har jag bättre koll på. Det finns en hel del alkisar där med. Jag jobbar med några av dem. Smuttar lite Martell VSOP ur flarran i skrivbordslådan, stressar hem för att korka upp Amaronen och ta några snabba klunkar...

Du pratar om bra val av partner. Något som intelligenta människor tydligen lyckas bättre med? Jag förstår inte riktigt hur du tänker. Förhållanden som ballar ur torde finnas inom alla samhällsskikt och alla intelligensnivåer? Eller vad menar du? Om ett förhållande havererar, har man då misslyckats i sitt val av partner? Jag vet inte hur jag ska förstå dig. Vad innebär att göra ett bra val av partner?

Jag tänker att ett bra val av partner är när man träffar någon som man mår bra av och är lycklig tillsammans med. Och vad som får oss att må bra är olika. Det funkar säkert alldeles utmärkt för en del att hämta hem en partner från ett annat land. De skiter i att de inte riktigt kan kommunicera med varandra och att det intellektuella utbytet därmed blir noll. Men om de mår bra av det, får ligga lite och finner glädje i vardagen är det väl bara att gratulera?

När jag själv har valt partner har gått till väga på ett helt annat sätt. Och bara för att andra inte väljer att göra som jag innebär det inte att de per automatik är korkade undermänniskor?

(Roligt att du nämner våra folkvalda när du pratar om Sveriges intelligenta elit, det är inte ofta man hör det. )
Citera
2011-12-02, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
I många fall av ovilja i få fall av fri vilja. Gällande just thailändare i alla fall.

Du menar att thailändskorna inte gör det av fri vilja? Lite människohandelaktigt? Eller är det de svenska männen som gör det av ovilja?
Citera
2011-12-02, 11:55
Bannlyst
Citat:
Vad exakt är WT då? Ett förbannat trött uttryck. Undermänniskor? Arbetarklass? 35-åriga sjukpensionärer från Farsta eller 50-årige hantverkar-Conny från Rågsved? Conny tjänade som exempel för män som har thaifruar i en annan tråd. Jag vet inte hur jag ska förstå WT längre. Ett uttjatat uttryck som betecknar i stort sett vem som helst som står under uttalaren i näringskedjan?

Jag har aldrig varit i Alby. Har ingen aning om dess demografi. Men jag kan ju gissa. Bromma har jag bättre koll på. Det finns en hel del alkisar där med. Jag jobbar med några av dem. Smuttar lite Martell VSOP ur flarran i skrivbordslådan, stressar hem för att korka upp Amaronen och ta några snabba klunkar...

Du pratar om bra val av partner. Något som intelligenta människor tydligen lyckas bättre med? Jag förstår inte riktigt hur du tänker. Förhållanden som ballar ur torde finnas inom alla samhällsskikt och alla intelligensnivåer? Eller vad menar du? Om ett förhållande havererar, har man då misslyckats i sitt val av partner? Jag vet inte hur jag ska förstå dig. Vad innebär att göra ett bra val av partner?

Jag tänker att ett bra val av partner är när man träffar någon som man mår bra av och är lycklig tillsammans med. Och vad som får oss att må bra är olika. Det funkar säkert alldeles utmärkt för en del att hämta hem en partner från ett annat land. De skiter i att de inte riktigt kan kommunicera med varandra och att det intellektuella utbytet därmed blir noll. Men om de mår bra av det, får ligga lite och finner glädje i vardagen är det väl bara att gratulera?

När jag själv har valt partner har gått till väga på ett helt annat sätt. Och bara för att andra inte väljer att göra som jag innebär det inte att de per automatik är korkade undermänniskor?

(Roligt att du nämner våra folkvalda när du pratar om Sveriges intelligenta elit, det är inte ofta man hör det. )
Intelligenta människor gör i stort sett alltid klokare och bättre val och dessutom så tänder inte intellektuella människor på drägg från U-länder med väldigt låga kunskaper om saker och ting.

Det krävs väldigt korkade kvinnor och män för att bli tillsammans och skaffa barn med nyimporterade afrikaner och asiater utan svenska kunskaper eller arbete eller någonting.

Tro mig jag levde tidigare i en förort och såg nästan dagligen feta svenska kvinnor och män tillsammans med afrikaner och asiater, så ser dessa WT ut. Hur fan är man funtad om man skaffar barn med en neger eller thailändare som man knappt kan kommunicera med ens?

Nej jag står fast vid att rasblandning är dominerad av de lägst begåvade svenskarna. De allra flesta svenskar med viss intelligens och standard kommer inte bli tillsammans med en invandrare från ett U-land. Så enkelt är det.

Däremot Ronny med ölmage i någon håla kommer troligen skaffa en fru från Thailand eller feta Anna i Alby kommer troligen gänga sig med en IQ befriad neger eller turk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in