Helt fantastiskt vad den här typen av trådar har blivigt populära. Och helt fantastiskt vad det är populärt att låtsas som att man inte begriper vad det handlar om.
Jag har skrivit i många av dessa trådar och begriper inte varför jag fortsätter göra det. Allt handlar om att svenska kvinnor hellre är utan man än att måsta nöja sig med män på sin egna nivå. Detta skapar ett mansöverskott, eller om man vill, kvinnounderskott.
Femininstegoister som Vekruset är ett tillräckligt exempel, där det blir uppenbart att männen lägst på skalan måste föraktas, och att dessa män måste acceptera sin låga status, och acceptera ett liv i ensamhet. För vägrar man göra det och "köper" en asiat, så är man värd ännu mer förakt.
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Jag tror att det finns grovt sett två grupper. Dels den stora gruppen, som är dysfunktionella män av olika slag som "köper" sig en fru från ett fattigt land med Sverige som lockbete. Och dels en nyare grupp, bestående av folk som jobbar i Asien eller har backpackat runt och helt enkelt har hittat kärleken i Thailand. Dessa killar kan vara väldigt attraktiva, och skulle utan problem funka på den inhemska marknaden i Sverige.
Och som jag skrivit många gånger förut, mest magvändande av allt är att egoistfeministen tycker att det är "äkta kärlek" och jättebra när importören är en lyckad, attraktiv man, men att det är slavhandel när importören är en ful förtidspensionär.
Varför gör inte blattekramarmedia med sina humanistriddare till vänstervridna journalister nedslag bland rasister och elitister av det här slaget? Varför vill inte Janne Josefsson, (som själv är asiatimportör) göra ett Uppdrag Granskning på temat rasistiska feminister som hatar män som inte duger som partners åt dem?