2010-04-06, 13:34
Medlem
morkfromorks avatar
Grannen är en riktig lyllo ju
Citera
2010-04-06, 13:40
Medlem
Jag applåderar din granne.
Och man kallar inte folk man inte vet säljer sex för "horor", det är ouppfostrat och nedsättande.
Tror att thaikvinnor kanske har kvar det många svenska kvinnor förlorat; förmågan att vara nöjda med vad de har. På gott och ont.
Citera
2010-04-06, 13:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Han är inte gift, men bor ändå ensam i ett hus.

Haha va?

Förresten apropå thailand och roliga historier om gubbar som åker dit:
https://www.flashback.org/t1163545
Citera
2010-04-06, 13:46
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Övrigt -> Relationer och samlevnad: allmänt
Så får en moderator där slå ihop med tråden som epost72
/Mod
Fixat.

Ämnen sammanfogade.

/Mod
Citera
2010-04-06, 18:43
Bannlyst
Thai-tjejerna=horor och lika fula som apor.
Citera
2010-04-09, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Om han hjälper henne till självständighet och ger henne valmöjligheter så kommer han bli varse vad han betyder för henne.
Att inte vilja ge henne den möjligheten utan vingklippa för att säkra att hon blir kvar är ju inget annat än sjukt.

Vill hon bara gå hemma och bli försörjd so fine, du har hon själv valt och han fick ju verkligen vad han ville ha.
Du är så löjligt uppenbart infekterad av välfärdssjukdomar att du blir löjlig. Vem är ok i dina ögon? Vilken relation? Hur ensam är du bakom retoriken? Alla vill väl få det bättre, vem är du att döma? Du är en skenhelig höna med mediokert intellekt och litet hjärta. Men jag är övertygad om att du har full koll på hur man ska tycka för att passa in i något som inte finns.

Gör det dig lyckligare? Handen på hjärtat? Innerst inne?
Citera
2010-05-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Bara thaitjejer vet jag ingen särskilld sida för, men här är några med inriktning mot asiatiska brudar.
www.friedrice.se
www.asianisland.net
www.thaisex.se

Någon som har fler länkar?
Citera
2010-05-17, 23:05
Medlem
Haha hmm..
Nr 1. Äckligt att blanda sin vita ras totalt :/
Nr 2. På nåt sätt måste man ju eliminiera dessa feminister och detta äckliga samhälle som växer fram i, bland annat Sverige.

Svårt
Citera
2010-06-14, 14:40
Medlem
Blir ganska trött på termen "Thaihora" vad är det som säger att hon per automatik förmodas vara en hora bara för att hon är från Asien/Thailand?

Jag tycker förbannat synd om asiatiska tjejer som inte kan gå ut på krogen utan att bli antastad eller kallad för hora, luder, etc.
Jovisst..det finns tjejer som späder på ryktet för sina oskyldiga systrar, men det finns även bland Svenska brudar men inte kallar vi Svenska tjejer för horor vitt och brett.

Min fru är Thai och hon har fått en hel del glåpord kastat efter sig när vi varit ute och roat oss en Fredag eller Lördag kväll, till en början går det att ignorera, men till slut orkar man inte längre.
I dag, ett glåpord från första bästa fyllo och det smäller direkt.
Citera
2010-06-14, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABACHUS
Blir ganska trött på termen "Thaihora" vad är det som säger att hon per automatik förmodas vara en hora bara för att hon är från Asien/Thailand?

Jag tycker förbannat synd om asiatiska tjejer som inte kan gå ut på krogen utan att bli antastad eller kallad för hora, luder, etc.
Jovisst..det finns tjejer som späder på ryktet för sina oskyldiga systrar, men det finns även bland Svenska brudar men inte kallar vi Svenska tjejer för horor vitt och brett.

Min fru är Thai och hon har fått en hel del glåpord kastat efter sig när vi varit ute och roat oss en Fredag eller Lördag kväll, till en början går det att ignorera, men till slut orkar man inte längre.
I dag, ett glåpord från första bästa fyllo och det smäller direkt.

Men tahikvinnor är horor. Detta är snarare en regel än ett undantag. Klart att det är svårt att svälja för dig som är gift med en men så är fallet faktiskt. Är det inte ryskor och negresser, så är det fan thaihoror som raggar aggressivt på en när man är utomlands eller hemma i sverige på någon större tillställning i någon av de större städerna, typ sthlm. Kph danmark ska vi inte ens snacka om, där har vi thaikvinnor i speciella barer, trånande efter lönnfeta vita nollor till män som är lite av kungar i baren.
Citera
2010-06-14, 20:22
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Men tahikvinnor är horor. Detta är snarare en regel än ett undantag. Klart att det är svårt att svälja för dig som är gift med en men så är fallet faktiskt. Är det inte ryskor och negresser, så är det fan thaihoror som raggar aggressivt på en när man är utomlands eller hemma i sverige på någon större tillställning i någon av de större städerna, typ sthlm. Kph danmark ska vi inte ens snacka om, där har vi thaikvinnor i speciella barer, trånande efter lönnfeta vita nollor till män som är lite av kungar i baren.

Men exakt där ligger problemet. Dessa sk nollor får ingen kvinna eller kärlek och värme på hemmaplan, och jag tror inte att de ligger i att de inte har försökt. De är helt enkelt ratade pga den sjukt höga standard kvinnor i allmänhet har. Man (kvinnorna) är helt förblindande av sin ego och sin egen viktighet och syn på livet.

Valet är då för dessa män att sitta hemma och tycka synd om sig själv i sin ensamhet och bitterhet eller skaffa en kvinna med mindre krav från ett annat land.
Citera
2010-08-13, 22:01
Medlem
birgerburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sackapotato
jag gillar dock hur svenska män är i förnekelse och vill tro att deras förhållande är basered på kärlek

mer intressant är ju hur svenska kvinnor är i förnekelse och tror att deras förhållande är baserat på kärlek. från mannens sida är de flesta förhållanden bara baserat på sex eller möjligen ren bekvämlighet att ha en kvinna som sköter hushållsbestyren. det är dock ytterst få som skulle erkänna detta men nog fan är det så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in