2005-11-02, 20:25
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannah
Ja fniss fniss, hämta en ordbok och slå upp ordet "ironi".

lmao.

ja jag hoppas verkligen det va ironi, va osäker, tog det säkra föred det osäkra!
Citera
2005-11-02, 21:42
Medlem
Jazzils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
Ja det är patetiska var rätta ordet. Dessa feta, fula, associala, dysfynkionella individer känner sig helt plötsligt uppskattade och älskvärda. Tyvärr så släpar de hit sin nyfunna "kärlek". Vad kan ett avdankat thailändsk fnask försörja sig på i Sverige? Vidare prostitution eller socialbidrag antar jag. Samhället får således i slutändan bekosta dessa kärlekkranka individers utsvävningar.
Vad det blir för en avkomma av sådana "relationer" är ju bara för sorgligt att tänka på.
Vad fan ger er rätten att släpa hit potentiella parasiter och socialbidragsfall, på det övriga samhällets bekostnad?????

..stanna i Bangkoks eller Pataya ät ris och mingla med slödder som ni själva. Men ta för fan inte hit dem.

Så åter frågar jag dig:
Du menar att alla miljoner asiatiska män är "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer"???
För enligt ditt sätt att tänka så är det så, för det är enligt dig bara "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer" som får asiatiska flickvänner.

Du verkar som sagt tro att det enbart är tråkiga blonda, bleka, sönder spacklade, bröstopererade, läppförstorande vita tjejer som bara har bigbrother, pengar, tv, bröststorlek, kroppfixering i huvudet som är vackra.
Enligt ditt sätt att snacka är det så.

Du har inte funderat på att alla män som träffar en asiatisk flickvän inte gör det genom att importera bargirls?

Du har verkligen en mycket dålig verklighetsbild, har du någon gång varit längre än 2 min från din bostad?

Och du har inte svarat på mitt första inlägg...:
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=3139315&postcount=79

Angående att Thailand skulle vara ett U-land:
Nu är Thailand inte ett u-land, men om det nu var det...
Varför tror alla att folk som bor i ett u-land skulle leva fattigt, vara hungriga och inte ha bra bostad, utbildning mm.
Folk som bor i ett u-land är som vilka människor som helst.
Ta och slå upp ordet u-land i en ordbok...
"U-land, Utvecklingsland. Syftar mest på ekonomisk välgång och industri än på humant välmående."
Citera
2005-11-02, 22:23
Medlem
pretorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzil
Så åter frågar jag dig:
Du menar att alla miljoner asiatiska män är "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer"???
För enligt ditt sätt att tänka så är det så, för det är enligt dig bara "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer" som får asiatiska flickvänner.

Du verkar som sagt tro att det enbart är tråkiga blonda, bleka, sönder spacklade, bröstopererade, läppförstorande vita tjejer som bara har bigbrother, pengar, tv, bröststorlek, kroppfixering i huvudet som är vackra.
Enligt ditt sätt att snacka är det så.

Du har inte funderat på att alla män som träffar en asiatisk flickvän inte gör det genom att importera bargirls?

Du har verkligen en mycket dålig verklighetsbild, har du någon gång varit längre än 2 min från din bostad?

Och du har inte svarat på mitt första inlägg...:
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=3139315&postcount=79

Angående att Thailand skulle vara ett U-land:
Nu är Thailand inte ett u-land, men om det nu var det...
Varför tror alla att folk som bor i ett u-land skulle leva fattigt, vara hungriga och inte ha bra bostad, utbildning mm.
Folk som bor i ett u-land är som vilka människor som helst.
Ta och slå upp ordet u-land i en ordbok...
"U-land, Utvecklingsland. Syftar mest på ekonomisk välgång och industri än på humant välmående."

bra talat, mycket bra..
Citera
2005-11-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peja
Du missförstod mej. Skulle ha skrivit Utseende och personlighet har vi alla, men UTÖVER det måste vi...

Utseende och personlighet är absolut viktigt men man ens partner bör ju vara i "samma plats i livet", som vill samma sak som en själv och kan därför fylla en funktion i varandras liv. Tex jag vill ha barn hon vill ha barn. Jag har pengar hon behöver pengar.
Men glöm pengarna någon gång.
Det behövs inget utöver utseende och personlighet, "samma plats i livet" räknar jag in under personlighet.
Sen kvittar det var kvinnan/mannen är ifrån.
Citera
2005-11-03, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightmare
Men glöm pengarna någon gång.
Det behövs inget utöver utseende och personlighet, "samma plats i livet" räknar jag in under personlighet.
Sen kvittar det var kvinnan/mannen är ifrån.

Lätt för oss att säga, vi som har tillräckligt med pengar att vi kan unna oss lyxen att värdesätta andra saker.
Samma plats i livet är ett nyanserande sätt att fylla en funktion i varandas liv eftersom vi verkar ha svårt att hitta ett. Knappast fanns det talesättet för 50 år sen. Men vad vet jag.
Citera
2005-11-03, 12:10
Medlem
Märklintågets avatar
sverige är inte paradiset

Många som skrivit i den här tråden tror att alla fattiga flickor vill till sverige. Det är inte så. Sverige är ett kallt och ruggigt ställe i utkanten av Europa, där det bor bleka och trista typer som sällan umgås med varandra. Om en blek och fet truckförare tar hit ett thai-tjej, så får hon det svårt att anpassa sig, men tänk på att truckkillen tar det ekonomiska ansvaret för henne. Han blir kanske lycklig, dom får barn och en ny familj bildas. Jag förstår verkligen truckkillen, dom flesta svenska tjejer är bortskämda och frigida..det är dags att importera lite ungt och friskt blod..fast jag rekomenderar ingen att ta hit negresser..håll er till asien ,fast helst öststaterna.
Citera
2005-11-03, 16:49
Bannlyst
japanska: www.tma-marriage.com

www.asianfriendfinder.com

Har själv varit medlem på aff, det är seriöst, man får enkelt massa kompisar
finns ordentligt med potential där alltså.

tma-marriage har jag dock ingen erfarenhet av.

Thai, Malay, och filipn är lite väl ghetto tycker jag i alla fall. Undviker hälst det.
Satsa på en brud från Hong Kong, SydKorea, Taiwan eller China istället, Omsätts ju mer pengar i dem länderna än vad dem flesta av oss här hemma kan drömma om, tekniskt sett är dem ju mer utvecklade än oss också.

sen tar du inte hit bruden, utan du flyttar dit istället
Sverige är ett land det går utför för =)
Citera
2005-11-10, 04:57
Medlem
LASSE RASMEDVETENs avatar
Det är allt ganska patetiskt med vita män som jagar thailändskor. Hoppas det kommer att bli allt svårare att leva som rasblandare i världen. Lite krig och konflikter skulle faktiskt kunna göra susen där för att lära folk ett och annat.
Citera
2005-11-10, 10:18
Medlem
Frejuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LASSE RASMEDVETEN
Det är allt ganska patetiskt med vita män som jagar thailändskor. Hoppas det kommer att bli allt svårare att leva som rasblandare i världen. Lite krig och konflikter skulle faktiskt kunna göra susen där för att lära folk ett och annat.

Men det är väl själva fan att osäkerheten hos patetiska vita svenska män hela tiden går ut på att det aldrig ska blandas för då går det åt helvete. Du verkar ju uppenbarligen inte blandad och det blev ju inget vidare i alla fall.

Om man nu gillar asiatiska kvinnor så kanon. Jag tycker själv att de är vackra däremot har jag ingen aning om kulturkrocken innebär en massa problem. Vill man "ta hem" en kvinna från ett annat land, skiter i om det är från öst, väst nord eller syd, så är det upp till de två personerna.

Socialbidrag hit och dit. Jag känner mig hyfsat säker på att de som skriker om att "rasblandarna" och deras kvinnor snyltar bidrag nog inte själva är samhällets mest produktiva individer.
Kanske OT men ibland ledsnar man ur.
Citera
2005-11-10, 10:33
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:

Tycker det är ganska patetiskt med män som är tillsammans med medelålders överviktiga, fula svenska snabbköpskassörskor med grisrosa kinder som har 3 ungar med 3 olika pappor..som dom stackars männen blir tvungna att få på köpet. I brist på annat så blir dom tvungna till det. Om vissa har svårt att hitta normala unga svenska tjejer, så tycker jag dom kan få åka utomlands för att gifta sig. Tänk på att öststaterna har kvinnoöverskott också, männen där lever inte så länge. Kvinnokvoten måste fördelas lite, så att dom svenska männen också får gifta sig och skaffa familj istället för att tvingas vara ihop med en frånskild svensk kossa med "bonusbarn".
Citera
2005-11-10, 12:16
Medlem
urughos avatar
Citat:

" Rasblandning " är bra för mänskliheten, men att andvända det ordet tycker jag är tämligen korkat. Man undviker ju inavel, men det är klart, ni rasmedvetna kanske hellre vill ha en massa gentiska defekter, som ju förövrigt är ganska vanligt i vissa judiska högreligiösa släkter! Hitler själv var ju inavlad, hans mor och far var kusiner!!
Citera
2005-11-10, 14:16
Medlem
Fördomar, fördomar....Det är bara till elände!

När man ser sånna här par gå hand-i-hand på stan så är det första man tänker på; hur mycket har han fått betala för att få henne över hit!.

O inte fan är det kärlek heller, det finns inte en chans i världen att denna lilla späda thai-tjej kan älska denna lönnfete likbleka man som dessutom är 25 år äldre än henne själv.

Trots detta kanske både trivs med tillvaron, han har nämligen "fått" en kvinna och hon har lämnat fattigdom och misär ?!

Vad jag däremot inte kan förstå varför japanska kvinnor vill ha västerländska män, Japan är ett i-land...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in