Citat:
Ursprungligen postat av tamaguchi
Ja det är patetiska var rätta ordet. Dessa feta, fula, associala, dysfynkionella individer känner sig helt plötsligt uppskattade och älskvärda. Tyvärr så släpar de hit sin nyfunna "kärlek". Vad kan ett avdankat thailändsk fnask försörja sig på i Sverige? Vidare prostitution eller socialbidrag antar jag. Samhället får således i slutändan bekosta dessa kärlekkranka individers utsvävningar.
Vad det blir för en avkomma av sådana "relationer" är ju bara för sorgligt att tänka på.
Vad fan ger er rätten att släpa hit potentiella parasiter och socialbidragsfall, på det övriga samhällets bekostnad?????
..stanna i Bangkoks eller Pataya ät ris och mingla med slödder som ni själva. Men ta för fan inte hit dem.
Så åter frågar jag dig:
Du menar att alla miljoner asiatiska män är "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer"???
För enligt ditt sätt att tänka så är det så, för det är enligt dig bara "feta, fula, asociala, dysfynkionella individer" som får asiatiska flickvänner.
Du verkar som sagt tro att det enbart är tråkiga blonda, bleka, sönder spacklade, bröstopererade, läppförstorande vita tjejer som bara har bigbrother, pengar, tv, bröststorlek, kroppfixering i huvudet som är vackra.
Enligt ditt sätt att snacka är det så.
Du har inte funderat på att alla män som träffar en asiatisk flickvän inte gör det genom att importera bargirls?
Du har verkligen en mycket dålig verklighetsbild, har du någon gång varit längre än 2 min från din bostad?
Och du har inte svarat på mitt första inlägg...:
http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=3139315&postcount=79
Angående att Thailand skulle vara ett U-land:
Nu är Thailand inte ett u-land, men om det nu var det...
Varför tror alla att folk som bor i ett u-land skulle leva fattigt, vara hungriga och inte ha bra bostad, utbildning mm.
Folk som bor i ett u-land är som vilka människor som helst.
Ta och slå upp ordet u-land i en ordbok...
"
U-land, Utvecklingsland. Syftar mest på ekonomisk välgång och industri än på humant välmående."