2015-10-27, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Bra, som i lyrica-må-bra, eller ... ? Skulle du rekommendera att plugga (hemma med böcker) på denna?
Skulle inte tro det fungerar så bra att plugga till inte för mig iaf. Jag tar det när jag ska ut och festa eller om jag vill somna skönt på kvällen.
Citera
2015-10-27, 20:02
Medlem
Citat:
Bra, som i lyrica-må-bra, eller ... ? Skulle du rekommendera att plugga (hemma med böcker) på denna?

Har aldrig testat lyrica men har testat det mesta och jag kan säga dig att phenibut är en extremt bra substans om man använder den ansvarsfullt.

Jag använder 1 gram cirka varannan vecka, och ibland 1 gång i veckan. Har aldrig behövt öka dosen och får alltid samma effekt.

Du får tänka på att det håller oftast i sig i typ 1,5-2 dagar och det går att plugga på det, men då får du ta det i mindre doser.
Citera
2015-10-30, 14:17
Medlem
nickimirages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigoroso
Har aldrig testat lyrica men har testat det mesta och jag kan säga dig att phenibut är en extremt bra substans om man använder den ansvarsfullt.

Jag använder 1 gram cirka varannan vecka, och ibland 1 gång i veckan. Har aldrig behövt öka dosen och får alltid samma effekt.

Du får tänka på att det håller oftast i sig i typ 1,5-2 dagar och det går att plugga på det, men då får du ta det i mindre doser.
Tar du 1 gram under en och samma dag eller delar du upp det?
Citera
2015-10-31, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickimirage
Tar du 1 gram under en och samma dag eller delar du upp det?
Det beror på din toleransnivå men det går bra att ta 1-1,5 gram på en dag. Ta inte det för ofta bara.
Citera
2015-11-05, 21:26
Medlem
Fått ett par 250mg kapsuler av en polare, röker vanligtvis en spliff på kvällarna och undrar om det är safe att röka hash och ta phenibut samtidigt?
Citera
2015-11-05, 21:35
Bannlyst
Kan man verkligen få psykos av phenibut?

För två månader den hamnade jag i psykos av att rökt weed för skojskull som jag annars inte röker och då hade också ca. 2 dagar innan tagit phenibut, därav fick jag en psykos som varade i flera timmar.

Nu för nåra dagar sen tog jag 2 gram på tom mage och efter 30 min fick jag samma känsla när jag fick psykosen dvs. Panik ångest och varade i nån minut men gick över.

Vad är det som händer ? Kan man förebygga psykos?
Citera
2015-11-05, 22:08
Medlem
Jo, man kan få psykoskänningar av phenibut om man blitt beroende av högre doser och lägger av tvärt. Mer som overklighetskänsla, smått panik.
Citera
2015-11-05, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DungenForever
Jo, man kan få psykoskänningar av phenibut om man blitt beroende av högre doser och lägger av tvärt. Mer som overklighetskänsla, smått panik.

Ja exkat så den känslan fyfan vad den skrämmde mig så jag spolade all tablett jag hade i toaletten. Var även nära gå till sjukhuset.

Men är det nåt vanligt och alla kan få det eller är det bara jag som fick för att jag tidigare fått psykos?
Citera
2015-11-06, 06:35
Medlem
EmotionalBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blattestoner
Fått ett par 250mg kapsuler av en polare, röker vanligtvis en spliff på kvällarna och undrar om det är safe att röka hash och ta phenibut samtidigt?

Inga problem, personligen tycker jag att cannabis dödar phenibutruset, men har polare som uppfattar det annorlunda.

Citat:

Phenibut är utmärkt att plugga till, underbart för koncentrationen
Du får en hint utav eufori som konstant ligger i bakgrunden, du blir inte "groggy" som på lyrica
Citera
2015-11-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmotionalBastard
Inga problem, personligen tycker jag att cannabis dödar phenibutruset, men har polare som uppfattar det annorlunda.

Phenibut är utmärkt att plugga till, underbart för koncentrationen
Du får en hint utav eufori som konstant ligger i bakgrunden, du blir inte "groggy" som på lyrica

Ok nice
Citera
2015-11-07, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Kan man verkligen få psykos av phenibut?

För två månader den hamnade jag i psykos av att rökt weed för skojskull som jag annars inte röker och då hade också ca. 2 dagar innan tagit phenibut, därav fick jag en psykos som varade i flera timmar.

Nu för nåra dagar sen tog jag 2 gram på tom mage och efter 30 min fick jag samma känsla när jag fick psykosen dvs. Panik ångest och varade i nån minut men gick över.

Vad är det som händer ? Kan man förebygga psykos?

Hur menar du med psykos ? psykos och panik attack är 2 olika saker. Beskriv lite mer vad som hände när du rökte weed. Psykos är en grov grej, och om det är en riktig psykos så ska du nog inte röra en enda substans mer.
Citera
2015-11-07, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur menar du med psykos ? psykos och panik attack är 2 olika saker. Beskriv lite mer vad som hände när du rökte weed. Psykos är en grov grej, och om det är en riktig psykos så ska du nog inte röra en enda substans mer.

Jag fick akut psykos av weeden. Alltså panik attack, panik ångest, hallucinationer i en hög grad som varade i 4 timmar. Här har jag skrivit om det (FB) Toxisk Pyskos av weed

Jag röker inte weed men gjorde det bara för skojskull den gången. Men vad inkluderar substans?
Kan jag ta kratom eller alkohol?

Jag kan lätt hålla mig borta från all drog, förutom sprit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in