2013-05-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
För mig är phenibut och alkohol uteslutet. Blandat den kombinationen 2 gånger tidigare och båda gångerna fick jag blackout

Efter 2 starköl så började jag vingla, och efter 4 starköl så sa hjärnan godnatt och jag vaknade nästa dag med ångest utan dess like. Men har samtidigt låg toleransnivå så det beror på från person till person. Men risken kan vara stor för blackouter vare sig din tolerans eller inte.
Jag hade en toppenkväll, tog först 1 gram och drack sex drinkar. Blev lite trött efter några timmar o fyllde på med ytligare 1 gram samt några efedrin efter de mådde jag toppen o fortsatte med fyra drinkar till. Allt var kristallklart hela kvällen utan en minsta minneslucka som annars lätt får på sprit.
Däremot mådde jag piss dagen efter, dopaminbrist-känsla.
Citera
2013-05-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
Jag hade en toppenkväll, tog först 1 gram och drack sex drinkar. Blev lite trött efter några timmar o fyllde på med ytligare 1 gram samt några efedrin efter de mådde jag toppen o fortsatte med fyra drinkar till. Allt var kristallklart hela kvällen utan en minsta minneslucka som annars lätt får på sprit.
Däremot mådde jag piss dagen efter, dopaminbrist-känsla.

Jag baksmällan blir enorm.. Men kul att du fick en bra upplevelse av det.
Allas hjärnor är väll olika funtade antar tar jag.

Har själv överdoserat phenibut ikväll så jag känner mig som en speedad duracell kanin
Citera
2013-05-07, 00:39
Medlem
Metacognition.s avatar
Dopamin säger ni?

Jag har till och med fått kraftig ångest under påverkan av phenibut. Det kändes inducerat och dagen efter fick jag någon form av rebound-effekt. Jag ska nog ta större doser antar jag? 1500 mg kanske är för lite om det krävs 4 mg alprazolam för att må någorlunda okej.
Citera
2013-05-29, 13:41
Medlem
Novemberaftons avatar
Tjo!

Har lite frågor som jag hoppas ni vill hjälpa mig att bena ut:

Hur är det kombinera Phenibut med Subbutex?
Hur ät det kombinera Phenibut med Zolpidem? ökar det paradoxaleffekterna eller tvärt om?
Hur är det kombinera Phenibut med Amfetamin?
Hur är det att ta Phenibut när man börjar komma ner från ett Amfetamin rus?

Tänkte ut och partajja ikväll och funderar på hur jag ska lägga upp det hela på ett säkert sätt!
Citera
2013-05-29, 14:12
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Tjo!

Hur ät det kombinera Phenibut med Zolpidem? ökar det paradoxaleffekterna eller tvärt om?

Tänkte ut och partajja ikväll och funderar på hur jag ska lägga upp det hela på ett säkert sätt!
Jag undrar också om phenibut boostar subutex bra?

kan fan inte minnas om jag testat att mixa det... men phenibut ensamt är ju rätt klen substans även om den enligt uppgift ska ge horribel avtändning som ghb och den är vedervärdig.
Citera
2013-05-29, 15:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Tjo!

1. Phenibut boostar sub som benso gör så ta det lugnt.
2. Eftersom Phenibut påverkar GABA-B o Zolpidem GABA-A har dom ingen korstolerans och funkar utmärkt att kombinera. Phenibut ökar inte effekten utav benso eller z-analoger vad jag har märkt i alla fall, enbart alkohol när det gäller GABA droger.
3. Funkar utmärkt likt benso om inte bättre.
4. Funkar utmärkt likt benso om inte bättre.
Senast redigerad av Slingshot 2013-05-29 kl. 15:11.
Citera
2013-05-29, 15:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
1. Phenibut boostar sub som benso gör så ta det lugnt.
2. Eftersom Phenibut påverkar GABA-B o Zolpidem GABA-A har dom ingen korstolerans och funkar utmärkt att kombinera. Phenibut ökar inte effekten utav benso eller z-analoger vad jag har märkt i alla fall, enbart alkohol när det gäller GABA droger.
3. Funkar utmärkt likt benso
4. Funkar utmärkt likt benso
men hur pass mycket boostar det? för tex benso boostar inte subben så att jag börjar nodda hur mycket jag än tar men det gör ju gabapentin eller lyrica, är pheni mer som benso-boost till subben då alltså?

kanske testar någon skopa ikväll, har ju faktiskt pheni i kylen sen ett år tillbaka typ
Citera
2013-05-29, 15:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
men hur pass mycket boostar det? för tex benso boostar inte subben så att jag börjar nodda hur mycket jag än tar men det gör ju gabapentin eller lyrica, är pheni mer som benso-boost till subben då alltså?

kanske testar någon skopa ikväll, har ju faktiskt pheni i kylen sen ett år tillbaka typ

Som benso, något mer eftersom det också påverkar GABA-B, lättare att nodda på Phenibut alltså.

Gabapentin ihop med Phenibut är en skön kombo o gör att man noddar lättare på sub.
Citera
2013-05-30, 21:02
Medlem
Någon som har provat Dmaa med Phenibut. Tillsammans med efedrin var de ju trevligt så då borde de funka fint med de med.
Citera
2013-05-30, 21:05
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeff42
Någon som har provat Dmaa med Phenibut. Tillsammans med efedrin var de ju trevligt så då borde de funka fint med de med.
Ja men varför blanda nedåt med uppåt? Det kanske bara är jag som inte uppskattar stimulanter så visst det fungerar väl.
Citera
2013-05-30, 21:26
Medlem
tgv23000s avatar
Vill bara berätta att Phenibut sitter i jävligt länge, lång halveringstid eller vad det heter. Tog 1,5 g kl 13 igår o var lagom nöjd, glad o social, sov sen som en stock i 6 timmar på kvällen, tog ytterligare 1,5 g kl 00.30 jaa det var dumt, sov 13 timmar i sträck till kl 14 idag, kände mej fortfarande drogad ännu kl 21.00..... kunde gå o träna på gymmet, var hur självsäker och social som helst, pratade med allt o alla, kallade tjejerna för snygging och killarna för biffen, haha, men det blir fan inge mer 3 g på ett dygn.
Citera
2013-05-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Ja men varför blanda nedåt med uppåt? Det kanske bara är jag som inte uppskattar stimulanter så visst det fungerar väl.
Till en början är det uppåt då det utlöser dopamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in