2023-12-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMan321
Är det rimligt att ta Phenibut istället för att supa? Hört att det ska vara liknande effekt på något sätt. Hur mycket ska man ta isåfall?

Det beror på syftet med att "supa". Men ja, man kan bli rätt social om det är de man söker. Annars är det inte särskilt likt alkohol. Mer subtilt. Det trista med phenibut för mig är att ibland slår det inte alls. Tom mage+koffein är iaf ett måste för mig. Ca 1-1.5g brukar jag ta.
Citera
2024-01-17, 19:36
Medlem
Ni som köper från r*wpowders

Leverar de lika snabbt som innan och har de samma kvalite? Beställt där en gång och då skickade de från holland, är det nåt av era paket som blivit kontrollerat av tullen eller hamnat i problem pga den leveransrutten?

Ha de bäst.
Ps. Hur funkar den med att blanda med baclofen som också är gabaB agonist?
Citera
2024-01-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Ni som köper från r*wpowders

Leverar de lika snabbt som innan och har de samma kvalite? Beställt där en gång och då skickade de från holland, är det nåt av era paket som blivit kontrollerat av tullen eller hamnat i problem pga den leveransrutten?

Ha de bäst.
Ps. Hur funkar den med att blanda med baclofen som också är gabaB agonist?
Det är lagligt att ta in Phenibut, jag har haft Mail-kontakt med Tullverket och har fått ok på de.
De har ju tidigare alltid levererat toppkvalitet.
Citera
2024-01-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Det är lagligt att ta in Phenibut, jag har haft Mail-kontakt med Tullverket och har fått ok på de.
De har ju tidigare alltid levererat toppkvalitet.

Tjena RVRVRP.

Är du säker att det är lagligt eftersom det är läkemedelsklassat.
Jag har skrivit till Tullverket oc dom hänvisade mig till Läkemedelsverket och dom sa att det inte var ok ?
Citera
2024-02-06, 13:41
Medlem
Hej, Jag har bara kört kapslar på 500mg innan av Phenibut. Men har nu en burk med 200g löst. Någon som vet hur mycket gram en tesked på 5ml motsvarar, alternativt ett kryddmått på 1 ml motsvarar i gram? Eller enklare fråga är kanske hur man kan väga vikten på Phenibut i volym. Vad motsvar pulvret i vikt till volym i milliliter? Någon kunnig där ute som har koll på detta?
Citera
2024-02-16, 15:28
Medlem
Merlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting
Hej, Jag har bara kört kapslar på 500mg innan av Phenibut. Men har nu en burk med 200g löst. Någon som vet hur mycket gram en tesked på 5ml motsvarar, alternativt ett kryddmått på 1 ml motsvarar i gram? Eller enklare fråga är kanske hur man kan väga vikten på Phenibut i volym. Vad motsvar pulvret i vikt till volym i milliliter? Någon kunnig där ute som har koll på detta?

Precis som alla andra pulver (mjöl, etc) så kan det diffa extremt mycket beroende på hur hårt det packas när man skopar samt hur packat det är i förpacningen innan man skopar. 1 dl mjöl kan väga altifrån 40 till nästan dubbla 80 gram, därför väger jag mitt mjöl när jag bakar (55-60gr/dl).

Det är för riskabelt att gissa. En våg med 2 decimaler är billig, en resa till sjukan kan kosta mer...
Citera
2024-02-16, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good.will.hunting

En 500mg kapsel brukar precis gå ner i 1krm, så 1krm mått = 500mg om det avser 100% phenibut i din blandning.
Citera
2024-02-16, 23:00
Medlem
Extremeflys avatar
Är lite nyfiken på hur det kan vara så stora skillnader på detta preparat beroende på vilket land man är i. Vissa har väl till och med narkotikaklassat de, vissa sätter de som hälsofarligt, vissa läkemedel och i usa tror jag de säljs som kosttillskott.
Nån som vet?
Citera
2024-02-18, 19:06
Medlem
Phenibut är klassat som läkemedel i Sverige (däremot finns det inga aktuella läkemedel med det). Läkemedel är inte tillåtet att importera (såvida man inte har recept från och handlar från ett EES-land m.m.). Även om många här tidigare verkat ha beställt från bla USA utan problem.

Tidigare fanns det att beställa inrikes, för länge sen via en öppen hemsida, senare via shoppar på Darknet.

Men, nån lagändring nånstans gjorde det svårare att tillverka/beställa (några år sedan). Så, nuförtiden vette fan om/vart det finns.
Citera
2024-02-19, 09:54
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller
Phenibut är klassat som läkemedel i Sverige (däremot finns det inga aktuella läkemedel med det). Läkemedel är inte tillåtet att importera (såvida man inte har recept från och handlar från ett EES-land m.m.). Även om många här tidigare verkat ha beställt från bla USA utan problem.

Tidigare fanns det att beställa inrikes, för länge sen via en öppen hemsida, senare via shoppar på Darknet.

Men, nån lagändring nånstans gjorde det svårare att tillverka/beställa (några år sedan). Så, nuförtiden vette fan om/vart det finns.

Finns som du skrev på darknet markets, men även på en välkänd Polsk shop som säljer produkter som DMAA, SARMs, prohormoner och annat som är generellt olagligt i andra EU-länder.
Citera
2024-02-19, 21:43
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindboyfuller

Säljs fortfarande helt öppet på svenska sidor.
Säljs i "forskningssyfte, ej för förtäring".
Ganska dyrt dock.
Citera
2024-02-20, 16:02
Medlem
OK, där ser man. 👍

Kan tänka mig att det är dyrt, minns att en av darknetshopparna höjde priserna rejält när dom sålde det sista.

Jag har fortfarande några ynka kapslar på 500 mg, men när jag tagit nån (med långa uppehåll mellan) har effekten varit 0. Det har ju alltid varit ett oförutsägbart preparat, och kanske blir det inte mer potent med tiden.

När man köpte det i pulverform (från tex Hzd) och kände den där ”kemiska fruktluften” så kunde man räkna med att det var lite tryck i det.

Nån som köpt den senaste tiden och upplevt nåt positivt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in