2013-03-06, 19:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Vad tycker ni om baklofen eller phenibut tillsammans med benzo?

Inget speciellt, baklofen o Phenibut ska tas ihop med alkohol, grymt go blandning som sagt.
Citera
2013-03-06, 20:11
Medlem
Novemberaftons avatar
Vad tycker ni om baklofen/phenibut med cannabis? Jag fick min första panik attack på cb när jag kombinerade med baklofen. Fattar inte varför.
Citera
2013-03-06, 20:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novemberafton
Vad tycker ni om baklofen/phenibut med cannabis? Jag fick min första panik attack på cb när jag kombinerade med baklofen. Fattar inte varför.

Ren tillfällighet skulle jag säga.
Citera
2013-03-07, 14:25
Medlem
Kan phenibut lindra vid utsättning av lyrica? Tänker mig att risken är att det lindrar men förlänger lidandet. Någon som har erfarenhet?
Citera
2013-03-07, 15:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Kan phenibut lindra vid utsättning av lyrica? Tänker mig att risken är att det lindrar men förlänger lidandet. Någon som har erfarenhet?

Det lindrar, gå på det max 5 dagar i sträck sedan ta en paus på 2 dagar and so on så funkar det bra.
Citera
2013-03-11, 14:22
Bannlyst
Fick min phenibut från Bullken.tyckte att pulvret liknande mer mjöl än pulver som det var tidigare . Något ni märkt..???? Sen hade tjackadtullare letat genom tydligen är detnågot skit dom tillsätter .??? I så fall kastat jag det i papperskorgen.
Citera
2013-03-11, 14:44
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte
Fick min phenibut från Bullken.tyckte att pulvret liknande mer mjöl än pulver som det var tidigare . Något ni märkt..???? Sen hade tjackadtullare letat genom tydligen är detnågot skit dom tillsätter .??? I så fall kastat jag det i papperskorgen.

Då har du fått något skit, det ska vara ett rent pulver likt dextro med kristaller i.
Citera
2013-03-11, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Då har du fått något skit, det ska vara ett rent pulver likt dextro med kristaller i.
Vad skumt är det tullare som blandar ut det?
Citera
2013-03-11, 16:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte
Vad skumt är det tullare som blandar ut det?
dom som du köper det av antagligen? vad skulle en tullman ha för intresse av att banka ditt och inte beslagta och förverka det istället?
Citera
2013-03-11, 16:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
dom som du köper det av antagligen? vad skulle en tullman ha för intresse av att banka ditt och inte beslagta och förverka det istället?

Precis min mening.
Citera
2013-03-11, 18:34
Bannlyst
Konstigt köpte från bulkpowder som vanligt kanske gjorde dom fel och jag fick något protein pulver istället hör av er ni andra som köper av dom det står phenibut förpackning i af
Citera
2013-03-11, 18:41
Medlem
Metacognition.s avatar
Har någon mer märkt av det negativa med phenibuts sura egenskaper? Jag fick nämligen ont senast. Man får väl svälja ner kapslarna med en bas annars. Eller hur löser ni det? Och nej omeprazol hjälper inte tillräckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in