Den märkligaste ruset av phenibut pågår just nu!
Fick hem phenibut igår. Tog min första dos idag klocka 12 på middan. Efter 2 timmar började jag bli riktigt trött. Klockan 2 skulle jag vara på jobbet men tvivlade på att jag skulle orka då jag nästan somnade framför tv,n. Maka mig iväg i alla fall. Klockan 3 var jag stirrig, jag tog en paus ifrån jobbet och spelade på ett av biljardborden. Jag kunde spelat helakvällen om jag inte tvingade mig att sluta så inne i en konstig rytm var jag. Var svårt att slita sig. Är som när du är ute och går och du känner att det går så jävla lätt att gå så du kan helt enkelt inte sluta. Jag kände att hag blrjade vrida konstigt på mina armar nedans jag spelade. Var som att jag ville sträcka på varenda led och muskel jag hade i kroppen (vet inte varför) . Sen kom en kompis in på jobbet. Han började snacka om sina problem då han var i en vårdnadstvist. Han pratade oavbrutet men jag kunde inte höra ett ord av vad han sa, jag var så inne i en dimma och försökte hela tiden analysera mitt mående och kroppspråk. Jag kände mig inte alls besvärad av att känna mig helt borta men jag kunde santidigt inte kontrolera mina konsentrationssvårigheter. Efter klockan 5 kom jag hem och sambon satt och kollade på tv,n. Jag pörjade pika henne och rega henne för småsaker. Börjad larva och fjanta mig utan att jag kunde kontrolera mig. Klockan 6 böjade det rinna ur näsan på mig. Fick snyta mig hela tiden. La mig i sängen och tittade i taket. Kunde för npgra sekunder se hur taket började röra sig birt från mig, som att det var på väg att lyfta. Jag ligger nu på soffan och skriver det längsta inlägget jag skrivit på flashback och känner mig lite smått illamående och likgiltig. Det känns som att vara berusad av alkohol samtidigt som jag tagit en överdos av ex tramadol.
Jag beställde phenibut för att jag för nån månadsen slutade med xanor och hade hoppats på att bli lite gladare. Men det här känns som en tripp i rymden. Om jag kunde tänka klart så önskade jag nog att jag vore död. Jag ska öven tillägga att dosen jag tog bara var 500mg