2012-03-01, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Tro det eller ej men nu sitter Svenljunga-tanten i Debatt och tycker att Ranelid är rolig.
Hon försöker verkligen synas i TV-sammanhang.

Vår samtid är sjuk
Citera
2012-03-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Var har de sagt att Nitti Leaks och Vem kan sla... producerades for pengarna? Jag ar sugen pa kallor.

Podcasten vid flera tillfällen... Dock helt jävla omöjligt att veta avsnitt, men börja från avsnitt ett och mata dig genom.
Citera
2012-03-01, 23:13
Bannlyst
Citat:
Tro det eller ej men nu sitter Svenljunga-tanten i Debatt och tycker att Ranelid är rolig.
Hahaha måste se sen på Svtplay
Citera
2012-03-01, 23:20
Medlem
Citat:
Kaka söker maka, som det heter.
Citera
2012-03-02, 00:56
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Är, på riktigt, detta program uppskattat? Jag tycker F&F är så otroligt mediahypade för att vara så dåliga... Får väl ge programmet en chans.

Om du inte gillar Filip & Fredrik så kommer du inte gilla "Får vi följa med?" heller, hela idén runt programmet bygger så pass mycket på de två.
Men om du ändå kollar på det, ge gärna ett förslag på vem som skulle kunna göra de här bättre än Filip & Fredrik.. Många jämför dem med Erik & Mackan men jag tycker de spelar i olika divisioner men visst är de de två som är mest lika F&F, men förutom Erik & Mackan så vore de intressant att höra förslag på vem som skulle kunna göra ett sånt här program bättre än Filip & Fredrik.

...även om jag som skrivit i tråden tidigare tycker att senaste avsnittet var dåligt och mest gav ångest, speciellt fjortis-tanten i Svenljunga som ville bli kändis, då mådde jag ärligt talat genuint dåligt.
Citera
2012-03-02, 01:10
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:

Zappade in på Debatt precis innan det. Tyckte det var askul att hon dykte upp där haha.

Förresten, hur kan vissa inte gilla henne? Tyckte hon var jättehärlig, man måste ändå ha en viss självdistans för att fotas i några av de där outfitsen hon hade haha
Citera
2012-03-02, 01:16
Medlem
Xiztecs avatar
Bara jag som tyckte synd om svenljunga tanten som blev fotad? Stackarn är mer ensam än vad uh..genomsnittsanvändaren på flashback är verkar det som. Men precis som Arbetarbrodern påpekade så fick jag lite ångest - varför kan jag inte sätta fingret på.
Citera
2012-03-02, 02:07
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Bara jag som tyckte synd om svenljunga tanten som blev fotad? Stackarn är mer ensam än vad uh..genomsnittsanvändaren på flashback är verkar det som. Men precis som Arbetarbrodern påpekade så fick jag lite ångest - varför kan jag inte sätta fingret på.
"svenljunga tanten" var med i Debatt som sändes i går kväll
Citera
2012-03-02, 02:13
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-ray-flare
"svenljunga tanten" var med i Debatt som sändes i går kväll :)

Hahah, glad blir jag för hennes skull! Vad gjorde hon där och vad diskuterade hon? :)
Delvis var hon deltagande?
Citera
2012-03-02, 14:11
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Hahah, glad blir jag för hennes skull! Vad gjorde hon där och vad diskuterade hon?
Delvis var hon deltagande?
kolla själv http://svtplay.se/v/2729300/debatt/del_7_av_18 ca 25:20 in i programmet
Citera
2012-03-02, 17:32
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Med tanke på hennes solbränna lär han vara hennes förebild.

För övrigt sköt hon hela de avsnittet i botten. Tråkigare inslag under säsongen får man leta länge efter.
Citera
2012-03-05, 00:22
Medlem
FidoDidos avatar
Åhhh...riktigt het kvinna denna Kristianne (ellervadhonnuhette) i Svenljunga
Senast redigerad av FidoDido 2012-03-05 kl. 00:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in