2012-02-28, 03:25
Medlem
Någon som vet hur det gått med knullstugan i abisko? Hade ju varit kul att se hur den överlevt
Citera
2012-02-28, 03:50
Medlem
manuell-vaxelladas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Alltså vad hette Esas importluder egentligen? Plurven? Sjukt fult var det åtminstone, haha.

Florivel, men det lät fan som om Filip sa Plurven. Fy vad jag garvade :-D
Citera
2012-02-28, 04:25
Medlem
Tycker programmet är fantastiskt på många sätt!

Tänkte passa på att fråga om det är någon som vet vars jag kan finna klippet när Filip och Fredrik har uppesittartävling, jag har letat som ett djur men finner det inte!
Citera
2012-02-28, 05:04
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Jag förstår vad menar. Sen är frågan hur jävla "normal" man själv är egentligen? Man har alltid en bild av sig själv och sen finns det en bild som resten av världen har.

Rätt vad det är följer kanske F&F med en
Ja, alla är ju så unika på sitt sätt. Det som är så härligt.
Citera
2012-02-28, 05:14
Medlem
mzrs avatar
Jag skulle gärna knulla russintanten som gillade limegrönt, så sjuk är jag... hur sjuka är ni?

Kan ingen gurgla fram hennes email så ska jag berätta det för henne. Tror hon skulle bli glad faktiskt.
Senast redigerad av mzr 2012-02-28 kl. 05:17.
Citera
2012-02-28, 07:47
Medlem
måste dom gå igenom programmets koncept efter varje reklampaus?
Citera
2012-02-28, 08:16
Medlem
F&F måste ju ha världens bästa jobb. Ey Fan Fredrik jag har en idé. Vi åker runt och bara hänger med mongon och får massa betalt för det bra va?

Men jag älskar dom och programet är sjukt kul
Citera
2012-02-28, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
måste dom gå igenom programmets koncept efter varje reklampaus?

Störde mig på det med..hur många nya är det som börjar titta på programmet efter en paus och inte har en aning om vad det är? Inte många, och det försvinner ju flera minuter av programmet för något som känns helt onödigt
Citera
2012-02-28, 09:17
Medlem
Raktuppianuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Störde mig på det med..hur många nya är det som börjar titta på programmet efter en paus och inte har en aning om vad det är? Inte många, och det försvinner ju flera minuter av programmet för något som känns helt onödigt
Håller med.
Verkar vara så på alla nya program på kanal 5. Det är så på tunnelbanan också i varje fall.
Citera
2012-02-28, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JussieL
Tycker programmet är fantastiskt på många sätt!

Tänkte passa på att fråga om det är någon som vet vars jag kan finna klippet när Filip och Fredrik har uppesittartävling, jag har letat som ett djur men finner det inte!

Antar att du menar avsnittet av Grattis världen, när de besöker Island. Finns på kanal5play.se
Citera
2012-02-28, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Alltså vad hette Esas importluder egentligen? Plurven? Sjukt fult var det åtminstone, haha. [...]

Hahaha, ja, jag hörde Plurven med
Citera
2012-02-28, 10:56
Medlem
Korsförhöret med bilhandlaren var fan det roligaste jag sett på tv på flera år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in