Tänkte passa på att fråga om det är någon som vet vars jag kan finna klippet när Filip och Fredrik har uppesittartävling, jag har letat som ett djur men finner det inte!
Jag förstår vad menar. Sen är frågan hur jävla "normal" man själv är egentligen? Man har alltid en bild av sig själv och sen finns det en bild som resten av världen har.
Rätt vad det är följer kanske F&F med en
Ja, alla är ju så unika på sitt sätt. Det som är så härligt.
måste dom gå igenom programmets koncept efter varje reklampaus?
Störde mig på det med..hur många nya är det som börjar titta på programmet efter en paus och inte har en aning om vad det är? Inte många, och det försvinner ju flera minuter av programmet för något som känns helt onödigt
Störde mig på det med..hur många nya är det som börjar titta på programmet efter en paus och inte har en aning om vad det är? Inte många, och det försvinner ju flera minuter av programmet för något som känns helt onödigt
Håller med.
Verkar vara så på alla nya program på kanal 5. Det är så på tunnelbanan också i varje fall.
Tänkte passa på att fråga om det är någon som vet vars jag kan finna klippet när Filip och Fredrik har uppesittartävling, jag har letat som ett djur men finner det inte!
Antar att du menar avsnittet av Grattis världen, när de besöker Island. Finns på kanal5play.se