2012-02-05, 15:49
Medlem
lite synd att det inte blir något från båstad... hade varit kul att se.
Citera
2012-02-06, 13:06
Medlem
yoshi.arafats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackligt

Hur vet du det?

Jag vet att de var i båstad och filmade. Följande skrev Fredrik Wikingsson för några dagar sedan:

"Åh, i somras flackade vi runt som galningar i hela Sverige. Vi älskade varenda håla och stad utom Båstad, som jag nog får säga att vi avskydde (mer om det i serien). Resultatet av detta är “Får vi följa med?” som har premiär 22.00 på måndag, på Kanal 5."

Tycker det hintar om att vi kommer i alla fall att få se något från Båstad (eller?).
Senast redigerad av yoshi.arafat 2012-02-06 kl. 13:26.
Citera
2012-02-06, 13:40
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackligt
Varför just Båstad? Och hur vet du att det inte blir något därifrån?
Citera
2012-02-06, 13:57
Medlem
gifbryarss avatar
"Laholm, Kebenekaise, Vålberg, Norrköping, Stenshuvud, Marstrand, Abisko, Hyltebruk, Sandviken och många fler ställen besöktes under resan. Resans rutt bestämdes hela tiden av nya inbjudningar, spännande historier och typiskt Filip & Fredrikska infall."

http://gd.se/noje/1.4356583-filip-fredrik-till-gavle-och-hofors-i-ny-tv-serie
Citera
2012-02-06, 14:01
Medlem
yoshi.arafats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gifbryars
"Laholm, Kebenekaise, Vålberg, Norrköping, Stenshuvud, Marstrand, Abisko, Hyltebruk, Sandviken och många fler ställen besöktes under resan. Resans rutt bestämdes hela tiden av nya inbjudningar, spännande historier och typiskt Filip & Fredrikska infall."

http://gd.se/noje/1.4356583-filip-fredrik-till-gavle-och-hofors-i-ny-tv-serie

Det där säger inte särskilt mycket?

"[...]och många fler ställen besöktes under resan."
Citera
2012-02-06, 14:07
Medlem
gifbryarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoshi.arafat
Det där säger inte särskilt mycket?

"[...]och många fler ställen besöktes under resan."

Vad vill du att det ska säga då? Jag länkade bara till en artikel där vissa av platserna besöks.

Tänkte att det kanske kan vara intressant för någon.
Citera
2012-02-06, 17:49
Medlem
yoshi.arafats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gifbryars
Vad vill du att det ska säga då? Jag länkade bara till en artikel där vissa av platserna besöks.

Tänkte att det kanske kan vara intressant för någon.

Jag trodde du postade det i samband med diskussionen om huruvida båstad kommer att ingå i programmet eller inte
Citera
2012-02-06, 18:18
Medlem
sigurts avatar
tycker det är en timme försent att börja sända kl 22:00, då är det ju fan läggdags för oss som går upp tidigt!
Citera
2012-02-06, 18:19
Medlem
persiflages avatar
Offrar en timmas sömn för att se programmet då. Har sjukt höga förväntningar med tanke på att det har varit ganska hypat i deras podcast.
Citera
2012-02-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoshi.arafat
Hur vet du det?

Jag vet att de var i båstad och filmade. Följande skrev Fredrik Wikingsson för några dagar sedan:

"Åh, i somras flackade vi runt som galningar i hela Sverige. Vi älskade varenda håla och stad utom Båstad, som jag nog får säga att vi avskydde (mer om det i serien). Resultatet av detta är “Får vi följa med?” som har premiär 22.00 på måndag, på Kanal 5."

Tycker det hintar om att vi kommer i alla fall att få se något från Båstad (eller?).

Jag kan helt klart ha fel! Har några kompisar som är totalt besatta av Filip & Fredrik och de sa att det inte skulle bli något från Båstad eftersom dom hatar stället så mycket. Om det blir något så blir det nog mest klagande om Båstad istället för något riktigt inslag. Tydligen hade F&F frågat folk som då hade en koppling till Båstad om dom "fick följa med", men ingen ville bli filmad. Men jag hoppas att jag har fel.
Citera
2012-02-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
tycker det är en timme försent att börja sända kl 22:00, då är det ju fan läggdags för oss som går upp tidigt!

Håller med, varför kunde dom inte slängt in det kl 21? Nä då ska kanal 5 sända CSI NY, hur många kollar på det ?
Citera
2012-02-06, 21:57
Medlem
Grinschtens avatar
Nu kör vi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in