2012-03-26, 23:54
Medlem
Åh herregud, inget annat program i svensk TV kan röra upp så mycket känslor som dessa herrar kan. Jag är helt tagen av det här programmet. Måhända att det är mycket omständigheter i mitt liv just nu - men likförbannat gråter jag nästan när jag sett klart det sista avsnittet.

Jag tror det här kan vara det bästa dom gjort. Det tidigare var 100 höjdare säsong 4-5. Ni får ursäkta svamlet.
Citera
2012-03-27, 00:02
Medlem
Martin-Daniels avatar
Haha älskar att Fredrik är så anal så han inte kan kolla på en självgående gräsklippare utan att oroa sig för att den inte skall göra en perfekt insats.

Gillade avsnittet, lugnt, fridfullt och en värdig avslutning på en fantastisk säsong.
Citera
2012-03-27, 00:27
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin-Daniel
Haha älskar att Fredrik är så anal så han inte kan kolla på en självgående gräsklippare utan att oroa sig för att den inte skall göra en perfekt insats.

Gillade avsnittet, lugnt, fridfullt och en värdig avslutning på en fantastisk säsong.

Det bästa va ju att han tyckte att Sean banan hande samma IQ som gräsklipparen
Citera
2012-03-27, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Det bästa va ju att han tyckte att Sean banan hande samma IQ som gräsklipparen
Vette fan om inte gräsklipparen är lite vassare ändå
Citera
2012-03-27, 02:08
Medlem
Kesslers avatar
Haha när de stod utanför porschen och fick reda på att de hittat Bosse och knäppte upp varsin bärs Det kallar jag bra tv.
Citera
2012-03-27, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemartes
Vette fan om inte gräsklipparen är lite vassare ändå

hahaha, win.

För övrigt en riktigt bra serie! Har sagt det förut och säger det igen, filip och fredrik skall ut bland folket o göra program. Inga mer "vem kan slå.." trams! finns inge bättre en 100höjdare o de andra gmla goda! Längtar redan till "Får vi följa med" med USA lr kanske världen/europa som spelplan?
Citera
2012-03-27, 02:39
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
hahaha, win.

För övrigt en riktigt bra serie! Har sagt det förut och säger det igen, filip och fredrik skall ut bland folket o göra program. Inga mer "vem kan slå.." trams! finns inge bättre en 100höjdare o de andra gmla goda! Längtar redan till "Får vi följa med" med USA lr kanske världen/europa som spelplan?

Jag tänkte just på "Får vi följa med - Världen" Där de börjar varje avsnitt med att kasta kasta pil på en karta och sedan åka till det landet och göra ett slags reseprogram om det landet som går ut på att träffa sköna människor där.
Citera
2012-03-27, 09:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Är helt säker på att jag har åkt taxi med taximannen.
För övrigt så kändes det som att F&F hittat "tillbaka till sina rötter" med denna serie. Hoppas det kommer en uppföljare.
Citera
2012-03-27, 10:13
Medlem
Avgrundsvrals avatar
Någon som vet vad låten heter som dom diskuterade och spelade på väg till Halmstad? När Filip sa "det känns California" och den Fredrik fick lov att rätta med att det faktiskt var en britt som sjöng?

Skulle gärna vilja veta vilken version av Bright Side of the Road som dom kör i introt också. Låter nästan live.
Citera
2012-03-27, 10:26
Medlem
Markmags avatar
Har visserligen bara sett två avsnitt men detta är högklassig tv. Kan nästan inte bli bättre.
Citera
2012-03-27, 10:36
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Jag tänkte just på "Får vi följa med - Världen" Där de börjar varje avsnitt med att kasta kasta pil på en karta och sedan åka till det landet och göra ett slags reseprogram om det landet som går ut på att träffa sköna människor där.
Hade också den här tanken efter jag såg färdigt sista avsnittet igår. Filip och Fredriks bästa serie var Grattis Världen enligt mig så ett till program som skulle lika ett reseprogram hade känts otroligt uppskattat. Problemet blir väl såklart att ett sådant program genast kommer kosta så mycket mer.
Citera
2012-03-27, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Är helt säker på att jag har åkt taxi med taximannen.
För övrigt så kändes det som att F&F hittat "tillbaka till sina rötter" med denna serie. Hoppas det kommer en uppföljare.

Håller med det bästa på väldigt länge, kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in