2012-02-14, 16:13
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Jag har mina år på universitetet - thank you very much. Men jag antar att du fastnade i högstadiet någonstans.

Bara för att man gått på universitet så är man automatiskt proffs på svenska? Sounds legit.

OnT: Snubben från Norrköping eller vart han kom ifrån var aningen speciell. Snackat i en månad och kramas och pussas det första de gör, sugna människor.
Citera
2012-02-14, 16:14
Medlem
SiSeniors avatar
Även om det är ganska uppenbart att programmet är planerat i förväg älskar jag upplägget. Helsköna människor rakt igenom båda programmet och det där som skedde i Köpenhamn var ju bara sjukt. Hur lång var "utbildningen"?

Älskar hur bra Fredrik kan "förutse" vad Filip kommer vilja göra hela tiden
Citera
2012-02-14, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knife-wrench
Bakisrösten i första inslaget och "fikasuget" som slutade med drinkar. Detta i kombination med en del kommentarer han fällt i podcasten om sitt alkohol/valium/vicodin-användande.

Är det bara jag som har lagt märke till hur mycket Filip stammar i Podcastarna på senare tid ?
Han fastnar på orden så att säga,

Jag lyssnade på dom första poddarna här för ett tag sedan och det är markant skillnad då och nu.

Kanske Vicodinen och allt annat smått och gott börjar sätta sina små spår??
Citera
2012-02-14, 16:43
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontTrustMe
Så farligt var det väl inte. Det var ju bara deras uppdrag. En kul grej.

Kul grej att springa omkring och attackerar tjejer med kyssar? Verkligen.
Killarna får väl för sig att det är okej att göra så, att man bara kan ta för sig.

Det var vidrigt det där i Köpenhamn.
Citera
2012-02-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Alltså. Det är jätte roligt att ni språkpoliser får någonting att göra men kan ni inte ta det i trådar där det faktiskt hör hemma eller i PM så vi slipper att tråden spammas med massa off-topic material?

Tack.

Word på det!

Programet då? Jag tycker det är riktigt underhållande, även om jag får än känsla att mycket är uppgjort, men vad tusan gör det ?
Citera
2012-02-14, 18:36
Medlem
Spacewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hafsol
Programmet verkar helt okej att kolla på. Det är inte någon som råkar veta vad låten heter som spelas upp vid 2:20 i första avsnittet. Svårt att höra exakt vad de sjunger på kan inte googla efter lyriken.

Glasvegas - Geraldine
Citera
2012-02-14, 18:44
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerchild
Word på det!

Programet då? Jag tycker det är riktigt underhållande, även om jag får än känsla att mycket är uppgjort, men vad tusan gör det ?

Ja programmet är kanon. Nästa avsnitt verkar lovande. Riktigt skön snubbe på Cloetta fabriken
Citera
2012-02-14, 19:04
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Ja programmet är kanon. Nästa avsnitt verkar lovande. Riktigt skön snubbe på Cloetta fabriken

Agree. Knullstugan i Lappland känns så jävla typiskt som något F&F skulle komma på

Längtar redan!
Citera
2012-02-14, 19:48
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontTrustMe
Så farligt var det väl inte. Det var ju bara deras uppdrag. En kul grej.

Tycker det blir löjligt när sådana som Filip som själva lever i ett moraliskt gränsland moraliserar själva.
Jag kan eventuellt tänka mig att han ändrats på drygt tio år.
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Är det bara jag som har lagt märke till hur mycket Filip stammar i Podcastarna på senare tid ?
Han fastnar på orden så att säga,

Jag lyssnade på dom första poddarna här för ett tag sedan och det är markant skillnad då och nu.

Kanske Vicodinen och allt annat smått och gott börjar sätta sina små spår??
Om du lyssnar på hans far så gör denne exakt samma sak. Jag tror snarare att det är åldern som sätter in.
Citera
2012-02-14, 20:21
Medlem
Wittgensteins avatar
OT raderad. Topic är "Filip & Fredrik - Får vi följa med?", definitionen av "ett par" är det inte.

/Mod.
Citera
2012-02-14, 20:28
Medlem
SirDleifemans avatar
Får nog fan ställa mig lite på Filips sida där när det gäller Asbjörn, känns på gränsen till vad som är lämpligt faktiskt, dessutom så pass desperata snubbar att dom betalar 60 jävla papp för det..

Men fan så jävla kul att ringa upp en random nisse som vikarie, jag hoppas verkligen att det är så slumpmässigt som det framställs

Ser fram emot nästa vecka

Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag stängde faktiskt av ljudet, det var för pinsamt

Haha, skönt att man inte var ensam... har sjukt svårt att se sånt där
Senast redigerad av SirDleifeman 2012-02-14 kl. 20:33.
Citera
2012-02-14, 20:28
Medlem
Disco-Mannens avatar
Asbjörn var en intressant kuf det verkade som att han var en sektledare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in