2012-02-25, 21:30
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Är det så? Synd! Undrar om det kommer något annat program med F&F efter det här i vår, eller om man får vänta tills i höst. Någon med koll?

Jag har för mig att det ska komma en säsong med "Breaking news" till snart.
Citera
2012-02-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight

Ah, okej. Jag är inte speciellt förtjust i det formatet, tycker det är väldigt onödigt att Filip och Fredrik t.ex. ska sitta och diskutera upproren i Sudan. För att sedan gå vidare till världens största snigel eller liknande.. men det går väl an att titta på det också.
Citera
2012-02-26, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Är det så? Synd! Undrar om det kommer något annat program med F&F efter det här i vår, eller om man får vänta tills i höst. Någon med koll?
Man har ju alltid podcasten att trösta sig med när de inte syns i rutan. Eller trösta sig kanske var fel ordval, tror nog jag uppskattar den mer än något de gjort för TV.
Citera
2012-02-26, 18:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight

Hoppas du har rätt. Tyckte det programmet var riktigt bra !
Citera
2012-02-26, 18:23
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hoppas du har rätt. Tyckte det programmet var riktigt bra !

Dom har väl hintat litet om det i podcasten att det blir en säsong till med breaking news!
Jag tyckte det var ganska kul, dock tycker jag "får vi följa med" är 10ggr roligare...

Som så många andra sagt är det precis sånna här program F&F ska göra!! EJ sitta i en studio...

100 höjdare, high chaparall, ursäkta röran, gratis världen... dom slår alla studioprogram.
Citera
2012-02-27, 01:25
Medlem
Physicists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Dom har väl hintat litet om det i podcasten att det blir en säsong till med breaking news!
Jag tyckte det var ganska kul, dock tycker jag "får vi följa med" är 10ggr roligare...

Som så många andra sagt är det precis sånna här program F&F ska göra!! EJ sitta i en studio...

100 höjdare, high chaparall, ursäkta röran, gratis världen... dom slår alla studioprogram.

så sant så sant, hade inget emot Breaking News utan dem lyckades göra det underhållande. Men Nittileaks var däremot ett misslyckande.
Citera
2012-02-27, 05:18
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Physicist
så sant så sant, hade inget emot Breaking News utan dem lyckades göra det underhållande. Men Nittileaks var däremot ett misslyckande.
Nittileaks var skit. Breaking News gjorde mig forbannad.

F&F blir battre ju mindre manus de maste anpassa sig till och ju langre bort fran studion de kommer. Allra helst ska de vara utomlands.

Jag skulle garna se en programserie dar de bara hanger i LA och snackar med manniskor - trots att jag hatar LA. Jag mar fyskiskt daligt av att befinna mig i LA, men F&F trivs i det klimatet.
Citera
2012-02-27, 06:30
Medlem
Kewlspetspennas avatar
Det här med alkoholen. Jag tror att Filips substans-problematik lämnat startfållorna för länge sen. Visst drev dem med det i förra avsnittet, vilket kan betraktas som betryggande, men jag menar ändå what exactly is a joke?
Citera
2012-02-27, 06:30
Medlem
Kewlspetspennas avatar
En ondskefull dubbelpost.....
Citera
2012-02-27, 12:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt

Ja, Breaking news var bra men "får vi följa med" är mycket roligare. Älskar när F&F far runt och träffar människor. Då är de i deras rätta element
Citera
2012-02-27, 17:38
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kewlspetspenna
Det här med alkoholen. Jag tror att Filips substans-problematik lämnat startfållorna för länge sen. Visst drev dem med det i förra avsnittet, vilket kan betraktas som betryggande, men jag menar ändå what exactly is a joke?
När drev de om det?
Citera
2012-02-27, 17:51
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
När drev de om det?
Jag minns inte om det var förra avsnittet, men han kanske syftar på när Filip satt kvar i tågkupén med fyra öl och produktionen på Fredriks inrådan lade in en deppig låt som bakgrund.

EDIT: Här är det, från förra avsnittet: http://www.kanal5play.se/klipp/play/farvifoljamed-s01e03-enslitensjal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in