Citat:
Ursprungligen postat av SirDleifeman
Får nog fan ställa mig lite på Filips sida där när det gäller Asbjörn, känns på gränsen till vad som är lämpligt faktiskt, dessutom så pass desperata snubbar att dom betalar 60 jävla papp för det..
Men fan så jävla kul att ringa upp en random nisse som vikarie, jag hoppas verkligen att det är så slumpmässigt som det framställs
Ser fram emot nästa vecka
Haha, skönt att man inte var ensam... har sjukt svårt att se sånt där

Tycker han är långt över gränsen. Redan när de satt vi bordet precis när de träffats fick jag sekt-vibbar, och inne i lägenheten sen.. herregud. Sen att han gör killarna till extremt dryga förlorare gör ju inte bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Måste säga att F&F leverar i detta program! Avsnitt två enligt mig var riktigt bra.
Dock så tvivlar jag på att de är så spontana när det gäller att ragga upp nya människor att följa med, men vad gör det.

5/5!
Håller med! Avsnitt 1 var ljummet, men 2an var helt klart schysst. Gällande sponantieten så kommenterade de lite på det under sin frågestund på filipochfredrik.com - de har inte släppt någon inspelnign av den, vet inte om de spelade in, men just biten där de kommenterar på spontantiteten osv finns här:
http://www.mediafire.com/?5xdn3bp1698b4b7