2012-02-14, 20:48
Medlem
Robertuzs avatar
Fyfan va bra programmet är! Bättre än vad jag hoppades på!
Citera
2012-02-14, 22:54
Avslutad
5 min preview på avsnitt 3 är släppt nu!
Citera
2012-02-14, 23:36
Medlem
Måste säga att F&F leverar i detta program! Avsnitt två enligt mig var riktigt bra.
Dock så tvivlar jag på att de är så spontana när det gäller att ragga upp nya människor att följa med, men vad gör det. 5/5!
Citera
2012-02-15, 06:04
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
5 min preview på avsnitt 3 är släppt nu!
Är det sant?
Citera
2012-02-15, 17:50
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDleifeman
Får nog fan ställa mig lite på Filips sida där när det gäller Asbjörn, känns på gränsen till vad som är lämpligt faktiskt, dessutom så pass desperata snubbar att dom betalar 60 jävla papp för det..

Men fan så jävla kul att ringa upp en random nisse som vikarie, jag hoppas verkligen att det är så slumpmässigt som det framställs

Ser fram emot nästa vecka

Haha, skönt att man inte var ensam... har sjukt svårt att se sånt där

Tycker han är långt över gränsen. Redan när de satt vi bordet precis när de träffats fick jag sekt-vibbar, och inne i lägenheten sen.. herregud. Sen att han gör killarna till extremt dryga förlorare gör ju inte bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Måste säga att F&F leverar i detta program! Avsnitt två enligt mig var riktigt bra.
Dock så tvivlar jag på att de är så spontana när det gäller att ragga upp nya människor att följa med, men vad gör det. 5/5!

Håller med! Avsnitt 1 var ljummet, men 2an var helt klart schysst. Gällande sponantieten så kommenterade de lite på det under sin frågestund på filipochfredrik.com - de har inte släppt någon inspelnign av den, vet inte om de spelade in, men just biten där de kommenterar på spontantiteten osv finns här: http://www.mediafire.com/?5xdn3bp1698b4b7
Citera
2012-02-15, 18:02
Medlem
Hirvis avatar
Bästa programmet dom gjort på länge. Blev väldigt positivt överraskad.
Känns som dom gått på tomgång rätt länge, bara försökt slå mynt på sig själva. Och podcasten har jag tragiskt nog inte orkat följa slaviskt.

Men detta var kul. Och lite sådär lagom politiskt inkorrekt med gloryholes.
Citera
2012-02-16, 03:52
Medlem
Hafsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacewalker
Glasvegas - Geraldine
Du anar inte hur tacksam jag är!! Tusen tack!
Citera
2012-02-16, 14:58
Medlem
Headwiress avatar
Citat:
Gällande sponantieten så kommenterade de lite på det under sin frågestund på filipochfredrik.com - de har inte släppt någon inspelnign av den, vet inte om de spelade in, men just biten där de kommenterar på spontantiteten osv finns här: http://www.mediafire.com/?5xdn3bp1698b4b7

Där fick vi ju svaret. Tackar.
Citera
2012-02-16, 19:30
Medlem
SiSeniors avatar
Nu kan man smygtitta på del 3: http://kanal5.se/web/guest/farvifoljamed/-/artikel/av/b7xA/1097/5028429/1.0
Ynka 5½ minut men vi hinner i alla fall få se när de träffas MM's marknadschef.
Citera
2012-02-20, 00:47
Medlem
Jag blev lite fundersam angående en sak i förra programmet. Det var ju två äldre personer som önskade att inte vara med i programmet men ändå så kom de med helt ocensurerade. Om man bara gick iväg från dem utan att tala om deras medverkan, kan man verkligen ta med dem i programmet?

Litet sidospår men inte helt irrelevant väl?
Citera
2012-02-20, 01:45
Medlem
swimmingpools avatar
Var kan man hitta hemsida om kursen för singel killar i Danmark? Jag är nyfiken på Asbjørn. Har han Facebook?
Citera
2012-02-20, 14:50
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyzew
Jag blev lite fundersam angående en sak i förra programmet. Det var ju två äldre personer som önskade att inte vara med i programmet men ändå så kom de med helt ocensurerade. Om man bara gick iväg från dem utan att tala om deras medverkan, kan man verkligen ta med dem i programmet?

Litet sidospår men inte helt irrelevant väl?
Bra fråga. De lär ju inte vara de enda som tackar nej, så frågan är varför just dessa filmades. Kanske för att det var den där norrmannen som skötte snacket, och att det var roligt därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in