2012-02-14, 10:41
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Det ligger en kiosk femhundra meter bort.
Nej men jag har åkt förbi några gånger. Nu måste kag ju stanna nästa gång.
Citera
2012-02-14, 10:43
Medlem
Karmellkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Men är du helt från vettet eller? Ja - i dina exempel betyder det två. I vardagligt tal när man tex pratar om ett "par dagar" så behöver det inte betyda två dagar. Allt beror på kontexten din fiskmås. Kontexten. KONTEXTEN!

Nog om detta. Gårdagens program var rätt fantastiskt skoj.

Men herrejävlar, tillbaka till skolbänken kanske?
Citera
2012-02-14, 11:08
Medlem
Det var fn humor när Fredrik går till skattemyndigheten och blir hänvisad till arbetsförmedlingen som befinner sig på andra sidan den flyttbara skärmen.. Och så fanns tydligen försäkringskassan på samma ställe.. Misstänkte att slutet skulle bli bra när Fredrik skrev på twitter och varnade för att slutet var löjligt.

Det här är nog det bästa dom gjort!
Självklart så är inte allt spontant och slumpmässigt men jag tror nog att det i grunden är det.
Citera
2012-02-14, 11:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Det ar knappast samma knullstuga. Det finns ju en sadan stuga i varenda socken runtom i Sverige, i narhet till en nagorlunda traffikerad landsvag eller Europavag. Det ar inte ovanligt att knullstugor frekventeras av lastbilschaufforer likval som lokalbefolkningen. Svenskarna ar ett synnerligen perverterat folk, och detta ar ett kant faktum bland estniska och polska chaffisar.
Tråden om knullhuset på FB är identiskt med det som Filip & Fredrik besökte igår (Norra Mellby)
Citera
2012-02-14, 11:23
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmellkungen
Men herrejävlar, tillbaka till skolbänken kanske?

Jag har mina år på universitetet - thank you very much. Men jag antar att du fastnade i högstadiet någonstans.
Citera
2012-02-14, 11:27
Medlem
Nej, bara Fredrik.
Citera
2012-02-14, 12:00
Medlem
elefantpenis2002s avatar
hahaha jag hade lätt hivat in den i gloryholet och fått se vad tombolan på andra sidan hade att erbjuda.
Citera
2012-02-14, 13:08
Medlem
redhotchilis avatar
Filip & Fredrik har helt klart fått tillbaka min respekt med detta program. Lättsamt och underhållande går hand i hand. Trodde att F&F var ett utdömt koncept men gött o se att dom är tillbaka med något bra på TV
Citera
2012-02-14, 13:19
Medlem
Detta var rätt kul.

Dock patetiskt att se Filip beklaga sig över att de kysste 10 tjejer på munnen.

Filip som beordrade Fredrik att ta 5 killar på kuken i Ursäkta röran och asgarvade åt det hela.

http://www.youtube.com/watch?v=Dk-EZcH70gY
Citera
2012-02-14, 13:40
Medlem
Farmen-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontTrustMe
Detta var rätt kul.

Filip som beordrade Fredrik att ta 5 killar på kuken i Ursäkta röran och asgarvade åt det hela.

Det var nog mer själva konceptet och tanken på Asbjörn som en så stark "sektledare" att han kunde få sina elever att göra något så starkt som Filip (och Fredrik) kände avsmak för.
Citera
2012-02-14, 13:48
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontTrustMe
Detta var rätt kul.

Haha det där minns man som igår, underbart.
Citera
2012-02-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmen-Bosse
Det var nog mer själva konceptet och tanken på Asbjörn som en så stark "sektledare" att han kunde få sina elever att göra något så starkt som Filip (och Fredrik) kände avsmak för.

Så farligt var det väl inte. Det var ju bara deras uppdrag. En kul grej.

Tycker det blir löjligt när sådana som Filip som själva lever i ett moraliskt gränsland moraliserar själva.
Senast redigerad av DontTrustMe 2012-02-14 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in