2012-02-11, 03:05
Medlem
Bilagan. Jag kan fan inte släppa det.

Är det en bar som gemene man besöker eller är det haket för de socialt missanpassade och lätt utvecklingsstörda? OM det är det senare alternativet är ju namnet helt bissart. Bilaga, någonting som följer med på köpet, någonting man egentligen inte vill ha, en billig jävla skittidning som man helt enkelt får leva med.

Bilagan verkar vara ett skönt ställe! Om jag någon gång åker till Gävle så ska jag banne mig besöka detta ställe.
Citera
2012-02-11, 03:52
Medlem
Gestricias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landstrykaren
Bilagan. Jag kan fan inte släppa det.

Är det en bar som gemene man besöker eller är det haket för de socialt missanpassade och lätt utvecklingsstörda? OM det är det senare alternativet är ju namnet helt bissart. Bilaga, någonting som följer med på köpet, någonting man egentligen inte vill ha, en billig jävla skittidning som man helt enkelt får leva med.

Bilagan verkar vara ett skönt ställe! Om jag någon gång åker till Gävle så ska jag banne mig besöka detta ställe.

Har varit där ett par gånger då jag bor i stan. Är mest 40+ och raggare typ. Dock fantastiskt roligt att gå dit och kolla på alla som sjunger karaoke. Är väl stället med lägst status i hela stan typ...
Citera
2012-02-11, 04:47
Medlem
SirDleifemans avatar
Intressant persongalleri och programidé, man blir fascinerad av hur många olika personer det finns och vilka vägar dom halkat in på i livet. Sjukt roligt i hur otränade alla personer är i media, och sånt är ju betydligt roligare att se. Udda program är alltid intressant, annars är det mesta likadant. Inte i klass med 100 Höjdare givetvis men verkar mycket lovande, får se vad nästa avsnitt har att erbjuda

Kan inte annat än tycka en aning synd om hon WT-tjejens ofödda barn, när morsan har en taskig bakgrund, bor tillsammans med en polare med lika dålig bakgrund, röker under graviditeten och dessutom blivit på smällen med en (nu spekulerar jag) desperat och packad snubbe hon antagligen inte kommer träffa igen.

Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Allt ska verka så spontant och slumpmässigt i programmet. Får ändå en känsla av att mycket är konstruerat, planerat och tillrättalagt. T.ex på centralen när de går runt och frågar om olika siffror och från det välja ut den första personen. De hade nog flera att välja på och tog den som passade bäst / ställde upp. Eller som att se två brassestolar och därifrån att börja spontansjunga på en bortglömd schlager från 1986.

Det är säkert sant tyvärr, existerar knappast helt slumpmässiga program.

Citat:
Ursprungligen postat av Klobb
Jag antar att det inte bara var jag som satt och fantiserade hela programmet igenom, var F&F skulle hamna om de följde med mig?

Nej, du var inte ensam
Senast redigerad av SirDleifeman 2012-02-11 kl. 05:02.
Citera
2012-02-11, 21:33
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirDleifeman
Kan inte annat än tycka en aning synd om hon WT-tjejens ofödda barn, när morsan har en taskig bakgrund, bor tillsammans med en polare med lika dålig bakgrund, röker under graviditeten och dessutom blivit på smällen med en (nu spekulerar jag) desperat och packad snubbe hon antagligen inte kommer träffa igen.
Jag trodde hon bara var riktigt fet! Fast jag var rätt upptagen med att vara förundrad över hur dessa människor saknade vett nog att vifta bort kameran ur deras ansikten. Men jag tycker mig ha sett att tjejer som gjort en sån där magoperation och blivit smala ofta lider av någon slags hybris och tar för sig av allt på ett vidrigt sätt.
Citera
2012-02-11, 22:10
Medlem
BrorGertruds avatar
Alltså vad var det för muppar denna Asbjörn lurade på pengar egentligen? Måste ha varit ett skämt för vem pröjsar 60 papp för något sånt med en snubbe som honom?
Citera
2012-02-11, 22:19
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
vem pröjsar 60 papp för något sånt med en snubbe som honom?
Ett gäng riktigt desperata typer? Har inte kollat förtitten så jag har inte sett människorna men det är enda rimliga förklaring om det inte är fake
Citera
2012-02-11, 22:47
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Alltså vad var det för muppar denna Asbjörn lurade på pengar egentligen? Måste ha varit ett skämt för vem pröjsar 60 papp för något sånt med en snubbe som honom?
Håller med. Helt obegripligt att punga ut så mycket pengar till, vad som verkar vara, rent skitsnack. Stort gäng nollor. Antagligen så lär de sig liknande tricks som man gratis kan läsa i The Game.
Citera
2012-02-12, 22:44
Medlem
Hafsols avatar
Programmet verkar helt okej att kolla på. Det är inte någon som råkar veta vad låten heter som spelas upp vid 2:20 i första avsnittet. Svårt att höra exakt vad de sjunger på kan inte googla efter lyriken.
Citera
2012-02-13, 00:27
Avslutad
Nu har jag nyss sett reprisen. Men jag hörde aldrig vad den där tjejen med magoperationen hade för anledning att flytta? Var det en våldtäkt, och som det står om tidigare i tråden, eller var det mera också?

Det här ska jag fortsätta att se, verkar lättsmält på något vis
Citera
2012-02-13, 20:25
Medlem
Tyckte grabben som gick på folkhögskola var skönast. Det är kul när killar som ser ut att gå på fordonsprogrammet inte riktigt vågar erkänna att något skolämne verkligen är kul. Inga pretentiösa blondin bella-typer med skyhöga ambitioner där inte.

Skrattade för övrigt högt när de var på bilagan för där var jag många gånger i min ungdom. Fy tusan vilket ställe det är.
Citera
2012-02-13, 22:04
Medlem
Neroes avatar
Nej. Jag vägrar att tro att detta är ett spontant program. Den här joppen som hänger på mulligt.se är för bra för att bara träffa på "bara sådär"

Trots detta finner jag programmet synnerligen angenämt.
Citera
2012-02-13, 22:05
Medlem
yooiis avatar
Detta är så fruktansvärt roligt!

Mulligt.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem