Intressant persongalleri och programidé, man blir fascinerad av hur många olika personer det finns och vilka vägar dom halkat in på i livet. Sjukt roligt i hur otränade alla personer är i media, och sånt är ju betydligt roligare att se. Udda program är alltid intressant, annars är det mesta likadant. Inte i klass med 100 Höjdare givetvis men verkar mycket lovande, får se vad nästa avsnitt har att erbjuda
Kan inte annat än tycka en aning synd om hon WT-tjejens ofödda barn, när morsan har en taskig bakgrund, bor tillsammans med en polare med lika dålig bakgrund, röker under graviditeten och dessutom blivit på smällen med en (nu spekulerar jag) desperat och packad snubbe hon antagligen inte kommer träffa igen.
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Allt ska verka så spontant och slumpmässigt i programmet. Får ändå en känsla av att mycket är konstruerat, planerat och tillrättalagt. T.ex på centralen när de går runt och frågar om olika siffror och från det välja ut den första personen. De hade nog flera att välja på och tog den som passade bäst / ställde upp. Eller som att se två brassestolar och därifrån att börja spontansjunga på en bortglömd schlager från 1986.
Det är säkert sant tyvärr, existerar knappast helt slumpmässiga program.
Citat:
Ursprungligen postat av Klobb
Jag antar att det inte bara var jag som satt och fantiserade hela programmet igenom, var F&F skulle hamna om de följde med mig?
Nej, du var inte ensam