2012-03-12, 16:13
Medlem
Deras Gbg episod var rätt så intressant och hur de inte fick napp i Långedrag men direkt i Bergsjön. Känns typiskt överklass/underklass beteende där överklassen vet vad man ska hålla sig undan ifrån. För Filip & Fredrik är det säkert kul att göra sig lustig över andra människor för det är ju det man egentligen gör. Folk med självinsikt skulle ju aldrig delta i deras program...

Nåja lite kul var det faktiskt med Långedrag då man märkte hur obekväma Filip & Fredrik blev när det var dem som var missfits och inte passade in. Bara den unga bratsen som nappade och inte förstod hur man gjorde sig löjlig på hans bekostnad "Där går din riktiga pappa".
Citera
2012-03-12, 16:27
Medlem
Aftons avatar
*Måste lära mig läsa*
Citera
2012-03-12, 16:30
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Vad tråkiga dom i Långedrag va. Tråkigt att vara en av dom
Citera
2012-03-12, 18:09
Medlem
winterboards avatar
Japp då var det måndag igen, och bara ett par timmar kvar till veckans avsnitt. Ser fram emot det lika mycket som vanligt!

Tyvärr är det jättedålig kvalitet när man tittar via kanal5play. Är det bara för mig eller har andra också upplevt problemet?
Citera
2012-03-12, 19:42
Medlem
Newfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winterboard
Japp då var det måndag igen, och bara ett par timmar kvar till veckans avsnitt. Ser fram emot det lika mycket som vanligt!

Tyvärr är det jättedålig kvalitet när man tittar via kanal5play. Är det bara för mig eller har andra också upplevt problemet?

Samma för mig
Citera
2012-03-12, 20:08
Medlem
CitizenErazeds avatar
Citat:

Hur funkar det på hemsidan, streamar dom samtidigt som det kommer på tv eller släpps det efter programmet sänts?
Citera
2012-03-12, 20:09
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Det är väl ingen högoddsare att F&F skulle klanka ner på de stiffa överklassmänniskorna på den där resturang/konferans placet

Det är ju exakt samma människor som de jävlades med på golfklubben i Ursäkta Röran för massvis av år sen

Jag tycker att de kan vara PK men att de faktiskt inte tog i så de sprack i veckans avsnitt

Ptja. Det handlar snarare om överklassens oförmåga att bjuda på sig själv. Någon skrev i tråden om "att de förstår att man inte beblandar sig med folk från en tvkanal som kommer farandes".
Brukar oftast sympatisera med dessa människor i sammanhang, men här fick man ju ändå se på något sätt deras unika förmåga att ta sig själva på så jävla stort allvar. Det äcklar mig lite.
Citera
2012-03-12, 20:23
Medlem
Toomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenErazed
Hur funkar det på hemsidan, streamar dom samtidigt som det kommer på tv eller släpps det efter programmet sänts?
Brukar släppas ganska kort efter att det gått på TV tror jag.
Citera
2012-03-12, 21:19
Medlem
datoriprograms avatar
Ser fram emot avsnittet. Tyvärr blir det via kanal5play den här gången - och den släpps väl antagligen inte förrän programmet är slut. Så jag håller mig undan från tråden för att inte bli "spoilad" (om man nu kan bli det).

Vi får väl bara hoppas på att F&F bara beblandar sig med arier den här veckan, så vi slipper vi allt tjafs från de konspiratoriska Flashbackarna...suck
Citera
2012-03-12, 21:29
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:

Har du sett att man kan ändra kvaliten precis som på youtube exempelvis?
Citera
2012-03-12, 22:05
Medlem
Neroes avatar
Antal ggr som Filip har sagt aura under dagens avsnitt än så länge: 3.
Citera
2012-03-12, 22:05
Medlem
almass avatar
Haha älskade Filips uttal av Srebrenica
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in