2012-02-06, 23:11
Medlem
X-ray-flares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
haha, skämtar du eller? Den tandfén var så långt ifrån Kalla man kan komma^^ Däremot sångaren i Baden Baden kanske räknas som kändis^^

Som någon nämnde är det sjukt skönt med lite kontrast till all denna studio-produktion som fyller tablån.
ok jag såg väl fel då da, hann inte se så mycket av henne... men tyckte det var Kalla iaf
Citera
2012-02-06, 23:11
Medlem
Diseaseds avatar
Jag tycker att åldern börjar ta ut sin rätt på Filip & Fredrik. Dom blir mer och mer dammiga när dom börjar intressera sig för "människoöden", "härliga livshistorier" och nu till våren deras runtresande musik, sång och dansshow.

Nä grabbarna börjar bli alldeles för gamla
Citera
2012-02-06, 23:14
Medlem
Helt ok första avsnitt tycker jag, men mötet med första snubben kändes lite för bra för att vara slumpen...
Citera
2012-02-06, 23:17
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Jag tycker att åldern börjar ta ut sin rätt på Filip & Fredrik. Dom blir mer och mer dammiga när dom börjar intressera sig för "människoöden", "härliga livshistorier" och nu till våren deras runtresande musik, sång och dansshow.

Nä grabbarna börjar bli alldeles för gamla

Känns som jag slickar lite F&F röv nu, men vill nämna det intryck jag fick

Vet inte om det var det vackra vädret men jag tyckte dom(speciellt Fredrik) verkade ganska "fräscha", om det är det rätta uttrycket. Fast du kanske inte pratade om derat utseende, för jag tyckte dom såg ganska bra ut.

Sedan ska man inte glömma att detta enbart var det första avsnittet, man borde egentligen ge det mer tid innan man gör lite djupare analyser.
Citera
2012-02-06, 23:17
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom där tjejerna i Gävle, var dom flator? Ena var ju gravid..

Du vet att bara för att en tjej bor ihop och ev har ett förhållande med en annan tjej så blir de inte med automatik infertila.

Är du måhända Kristdemokrat?
Citera
2012-02-06, 23:35
Medlem
Det här är PRECIS det de ska göra, inga jävla studio-program (dock var Boston Tea Party riktigt bra).

Så jävla glad över att de här två finns, det är fan bara de som vågar göra någonting annorlunda inom svensk TV. Fyfan för alla dessa jävla remakes och doobidoo-skit (eller hur fan det stavas).

Skål för Filip och Fredrik!
Citera
2012-02-06, 23:36
Medlem
Theomanias avatar
Gillar verkligen deras feel-good program. Mycket bättre än Breaking News, till exempel. Filip och Fredrik bör hålla sig till att åka runt och intervjua människor i rätt softa miljöer där sköna referenser och spontana kommentarer tillåts, det är då det blir som bäst. När de ska sitta i en studio och prata så känns det stundtals lite tryckt och forcerat. Detta program är alltså deras rätta element. Sen har de gjort bättre program, men det här kommer jag lätt kolla på varje vecka, utan tvekan.
Citera
2012-02-06, 23:48
Medlem
swimmingpools avatar
Trevlig program, men ljusår från så underhållande som 100 Höjdare. Flopp.
Citera
2012-02-06, 23:51
Medlem
Gregor.Samsas avatar
Gillade programmet, var endast lite irriterade att Filip var så satans hes, men det går över.

Sedan var det jävligt tråkigt att hon rökte när hon var gravid
Citera
2012-02-06, 23:52
Bannlyst
Tror man är ganska mättad på deras koncept nu med kringresande. Förövrigt var detta som en dålig efterföljare på deras tidigare serier.
Citera
2012-02-07, 00:13
Medlem
Microscopics avatar
Dessa två herrar lyckas enligt mig alltid hitta på något nytt som tar fram deras unika humor. De har även gjort floppar, men otvivelaktigt den bästa duon som setts i svensk TV någonsin.
Citera
2012-02-07, 00:16
Medlem
TrumanBurbanks avatar
INTE EN CHANS att dom hittade den första killen på ren slump.

Jag säger inte att han inte satt på tåget helt ovetandes från början, men jag kan sätta mitt liv på att dom inte hittade honom på det sättet dom framställde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in