2012-01-15, 15:48
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porterpotty
får jag säga min mening så är det att F&F är också ett mjölkat duopar. dom borde satsa mer på erik och mackan. F&F dog helt i mina ögon när dom uttalade sig att döda all svensk kultur. men vad kan man förvänta sig av en kille med handikappad syster och en långskånk som inte växt i skinnet än

för att vara lite OnT: jag tror och hoppas att detta kommer floppa så man slipper dom i framtiden

Att jämföra erik och mackan med F&F känns korkat. Då E&M är ett ytterst korkat program med två tjockisar som försöker likna F&F och drar tjockisskämt.
Citera
2012-01-15, 16:40
Medlem
fritjofkonkass avatar
Efter att ha kollat på trailern får jag en känsla av att programidén är en smula tunn, men givetvis ska programmet få en chans när det väl sänds på tv.
Saknar dock tiden då de gjorde Grattis Världen och 100 höjdare. Lite Sällskap var inte mycket att hurra för, och inte Vem kan slå heller.
Citera
2012-01-15, 17:09
Bannlyst
verkar bra
Citera
2012-01-16, 11:29
Medlem
porterpottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
Att jämföra erik och mackan med F&F känns korkat. Då E&M är ett ytterst korkat program med två tjockisar som försöker likna F&F och drar tjockisskämt.

jag tycker fortfarande att erik och mackan är bra mkt bättre än filip och fredrik
Citera
2012-01-16, 18:29
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
jag tycker fortfarande att erik och mackan är bra mkt bättre än filip och fredrik

E&M har inte gjort ett program som ens är i närheten av High Chaparall, 100 höjdare och Boston Tea Party. E&M är två värdelösa wannabes som inte gjort ett skit för svensk TV.
Citera
2012-01-16, 19:32
Medlem
Robertuzs avatar
F&F program när dom är UTE och reser är ju de bästa!
100 Höjdare och Grattis Världen till exempel.

Hoppas på succé!
Citera
2012-01-17, 19:50
Bannlyst
Tror "får vi följa med" kan bli riktigt riktigt bra. Filip och Fredrik är som bäst när de får vara ute och springa i verkligheten, som tex succéerna high chaparall och lite sällskap.

Troligtvis ännu en succe!
Citera
2012-01-17, 21:24
Medlem
Blåbärés avatar
Citat:

För en "oinvigd". Vad är det som är bra med deras program? Och isf vilket program/avsnitt borde jag se för att se deras "storhet"?
Citera
2012-01-18, 17:59
Medlem
EnAlbatross avatar
Tycker F&F var mycket bättre när de var och upplevde saker (high chaparall, grattis världen), 100 höjdare var något sämre, och deras studioprogram är helt värdelösa. Tvärt emot vad tittarsiffrorna säger alltså.

Gillar mycket mer Erik och Mackans program, de är som F&F var 2005, och de har fortsatt på samma spår, och jag hoppas att de gör så framöver också. (ursäkta den återkommande liknelsen, men båda är en lattjo manlig duo)

F&F har gått på myten om sig själva, som de själva skulle uttryckt sig. Vet inte ens om de skulle klara av att go back to the roots och göra det bra längre.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbäré
För en "oinvigd". Vad är det som är bra med deras program? Och isf vilket program/avsnitt borde jag se för att se deras "storhet"?
Ärligt talat; vad som helst utom första säsongen av Gumball. Men 99 saker att göra innan du dör är bra och ganska nyproducerat (säsong 1 2010, säsong 2 2011 - "99 nya saker")
Senast redigerad av EnAlbatros 2012-01-18 kl. 18:01.
Citera
2012-01-18, 20:51
Medlem
Allt Filip och fredrik gör brukar bli bra. Förhoppningsvis är detta inget undantag.
Citera
2012-01-18, 21:32
Medlem
Dark_Ganons avatar
Känns som de gör sig bäst ute bland folk, så blir nog bättre än det senaste de gjort (hoppas jag). Annars är min favorit serie Boston Tea Party ingen som nämnt det här än - är det bara jag som gillar den serien ?
Citera
2012-01-18, 21:57
Medlem
yoshi.arafats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_Ganon
Känns som de gör sig bäst ute bland folk, så blir nog bättre än det senaste de gjort (hoppas jag). Annars är min favorit serie Boston Tea Party ingen som nämnt det här än - är det bara jag som gillar den serien ?

Det är bra och underhållande, men inte underhållande på samma sätt som de flesta av deras andra program (förutom de två/tre inslag de har under var program). Bosten Tea Party är mestadels underhållande i form av bildande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in