2012-02-07, 00:16
Medlem
Headwiress avatar
Tycker dom alltid verkar vara så bakfulla.

Bra program hur som helst.
Citera
2012-02-07, 00:18
Medlem
Fermatrons avatar
Riktigt bra program!
Citera
2012-02-07, 00:19
Medlem
Fy fan va skön sista snubben var haha
Citera
2012-02-07, 00:34
Medlem
Gillar!
Kändes lite ovant i början, segt och stelt, och vissa av personerna de intervjuar är ju klart bättre eller sämre i detta syfte, men vad ska man förvänta sig av ett program som går ut på just det? Feelgood-känsla och intressanta människoöden levereras. Det är inte "humor" eller "galet", det är trevligt helt enkelt!
Citera
2012-02-07, 00:36
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Jag är RIKTIGT jävla nöjd med serien i alla fall.

Var det bara jag som tyckte att Stefan "Baden-Baden" Edlund kändes obehaglig?

Nu är det rena spekulationer, men jag fick intrycket av att han skulle kunna vara en riktig fitta, en person som skulle kunna skulle kunna skälla ut en tonåring i kassan på ICA för att datummärkningen på varan han köpt gått ut för längesedan!

Bilagan förresten, vilket jävla ställe. Utvecklingsstörda/handikappade som krökar, dit måste man ju nästan åka!
Senast redigerad av TrumanBurbank 2012-02-07 kl. 00:39.
Citera
2012-02-07, 00:36
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headwires
Tycker dom alltid verkar vara så bakfulla.

Bra program hur som helst.

Hehe det stämmer nog också.
De erkände det i "Lite sällskap" innan de träffade "körkortsturken".
Sen fick man ju se dom dricka öl ganska många gånger under dagens program. Enda gången de inte gjorde det var väl med tjejerna men det var iofs på morgonen
Citera
2012-02-07, 00:37
Medlem
downies avatar
Äntligen! Har så många helger under inflytandet av alkohol övertalat vänner och bekanta att kolla igenom 100 höjdare och grattis världen. Nu får jag äntligen en till bra produktion av Filip och Fredrik att vila mina ögon på. Podcasten är såklart underbar men den är inte festkompatibel.
Citera
2012-02-07, 00:51
Medlem
Martin-Daniels avatar
Progammidén idén är ju helt genialisk enligt mig. Med det här konceptet kan de ju nästan göra nio miljoner intervjuer innan de får slut på material, och detta är ju bara i Sverige

Jag gillade verkligen programmet, det bästa är att det är en sådan eklektisk skara människor som syns under programmets gång. Sedan tycker jag att Filip & Fredrik blir mer och mer jovialiska ju äldre de blir, men det kanske bara är jag.

Ni som inte gillar programmet får säga vad ni vill, men jag kommer i vilket fall sitta bänkad varje måndag. Nu har jag slickat tillräckligt med röv.
Citera
2012-02-07, 00:53
Medlem
GoogleThats avatar
Jag tycker det var ett alldeles underbart program, hög F&F klass!
Citera
2012-02-07, 00:59
Medlem
SkoterBengts avatar
ÄNTLIGEN, skönt första avsnitt av serien!
Håller helt klart toppklass när det gäller F&F
Citera
2012-02-07, 01:30
Medlem
Jag tyckte det var helt okej, men inte superbra. Det hör väl så att säga konceptet till att det kommer bli både en del skojiga och en del mindre lyckade möten. Den första gubben var ju helt klart bäst, men efter det tappade det lite. Kärringen, WT-tjejerna, och Baden Baden-sångaren var väl inte speciellt intressanta eller roliga intervjuobjekt. Han sista killen var dock rätt skön om än lite för fåordig. Det återstår väl att se hur mycket "slumpen" verkligen får avgöra vilka det blir, men jag antar att det kommer fortsätta ungefär likadant (med mer och mindre intressanta folk). Överlag dock helt ok program, kommer helt klart följa det!
Citera
2012-02-07, 01:47
Medlem
Martin-Daniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Jag tyckte det var helt okej, men inte superbra. Det hör väl så att säga konceptet till att det kommer bli både en del skojiga och en del mindre lyckade möten. Den första gubben var ju helt klart bäst, men efter det tappade det lite. Kärringen, WT-tjejerna, och Baden Baden-sångaren var väl inte speciellt intressanta eller roliga intervjuobjekt. Han sista killen var dock rätt skön om än lite för fåordig. Det återstår väl att se hur mycket "slumpen" verkligen får avgöra vilka det blir, men jag antar att det kommer fortsätta ungefär likadant (med mer och mindre intressanta folk). Överlag dock helt ok program, kommer helt klart följa det!

Jag uppskattade faktiskt de samtalen som du uppfattade som mindre intressanta - särskilt "WT-tjejerna" eftersom det gav en lite seriös touch på programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in