2012-03-05, 22:47
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vilket antiklimax, att bli tipsad om att det bor en riktigt skön snubbe i Lindängen...också sedan visar det sig att han inte hade nått som var skönt för svenska preferenser, han har en keps och ett ovanligt namn

Istället fastnar F&F i en aktuellt rapportering från mellanöstern, en mobb samlas för att det häftigt att framhäva sig själv i TV, trots att man inte kan leverera något TV mässigt...invandrarna bryr sig alltså inte ett dugg om att böja ner huvudet inför att dom har att göra med offentliga personer, antingen levererar man eller så bör man gå och gömma sig anser jag

Vilken besvärlig sits dom hamna i...att inte kunna säga nej till trevlig folk som vill visa en fel saker.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2012-03-05 kl. 22:51.
Citera
2012-03-05, 22:48
Medlem
Siri kan vara den finaste och godaste person jag har sett, jag blir helt tagen av kärleken hon och andra i Louises närhet har gett henne efter könsbytet.
Citera
2012-03-05, 22:51
Medlem
drdracula141s avatar
Haha ha pungkulorna i en skål i vardagsrummet helt sjukt.
Citera
2012-03-05, 22:51
Medlem
Canalatess avatar
Vad pengar dom har Siri och "Lasse".

Båten och huset var ju helt OK!
Citera
2012-03-05, 22:52
Medlem
Hakapelitas avatar
Klassavsnitt!
Citera
2012-03-05, 22:53
Medlem
champagneshowers avatar
Garanterat bästa programmet hittils, Siri kan vara den mest förstående person. Kul att se!
Citera
2012-03-05, 22:54
Medlem
datoriprograms avatar
Jag blev fanimig också rörd av den där minst sagt bisarra situationen. Väldigt bra avsnitt!
Citera
2012-03-05, 22:54
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datoriprogram
Jag blev fanimig också rörd av den där minst sagt bisarra situationen. Väldigt bra avsnitt!

Håller med!

Detta var ett rätt bra avsnitt.
Citera
2012-03-05, 22:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Louise....han påminner hela tiden om Per Fritzel i Galenskaparna tycker jag
både i utseendet och röstmässigt!
Citera
2012-03-05, 22:56
Medlem
Detta är nog fan den bästa jag tv på sjukt länge. Helt sinnes vad bisarrt detta var. vart flyter bollarna iland? den lilla stekaren? när dom avslutar i en nord west in mot marstrand.
Citera
2012-03-05, 22:57
Medlem
Deleteriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates
Ganska sned bild "Svensson" får av invandrar "gängen".

Så där skulle det knappast gå till om jag åkte till Bergsjön, det kan jag lova till 150% (Inte för att jag kommer prova men ändå).

Du har fått din bild av Bergsjön från Flashback. Har man vart i sådana områden personligen så vet man att man inte blir våldtagen och/eller misshandlad med allra största sannolikhet. 99 % i dessa områden är trevliga.

Visst är det betydligt mer våld i dem områdena, men det har till stor del en socioekonomisk förklaring. Precis som att våldet i vilket land man än väljer är mycket mindre i mer välbärgade områden. Överklassen i Afghanistan, Irak, Föreande Arabemiraten, misshandlar/rånar/våldtar inte andra.

Kollar man på etniska svenskar så är överrepresentationen när det gäller grovt våld, mycket stor bland låginkomsttagare och lågutbildade, samt män.

Kvinnor utmärker sig, oavsett hur fattiga de är så begår de väldigt få våldtäkter, rån och andra grova våldsbrott.
Senast redigerad av Deleterious 2012-03-05 kl. 23:03.
Citera
2012-03-05, 22:59
Medlem
Kul avsnitt. Var ju dock dumt att begrava kulorna med plastpåse och allt. Nu kommer de ju att flyta runt där hur länge som helst och påsen gör ju inte miljön glad heller.

Nåja, kul avsnitt iallafall. Hade dock varit kul att se vad det var för tjej som det skulle "tömmas i".
På deras beskrivning lät det nästan som en hora.

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Louise....han påminner hela tiden om Per Fritzel i Galenskaparna tycker jag
både i utseendet och röstmässigt!

Jag känner faktiskt en person som bytt kön som nu heter just Louise, varför jag undrade om det var hon, vilket det ju dock inte nu var.
Gift var hon också, som man, dock har jag för mig att de skiljde sig i samband med bytet.
Senast redigerad av Genderbender 2012-03-05 kl. 23:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in