2012-02-06, 22:56
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det gick lite på tomgång hela timmen tyckte jag, det var lite...så där bara.
Håller med dig. Den första snubben var ju underbar men sen blev det rätt trött. Jimmy på slutet var svår att inte tycka om. Så driftigt att bygga en egen brännare i sjuan.
Citera
2012-02-06, 22:57
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Så kungligt, det är just denna sorts program F&F ska göra!

Sedan är det skönt med lite verkligare program i tablån jämfört med t.ex wipeout, gladiatoerna eller Chefen undercover(så bullshit).

Sedan bidrag nog sommarvädret också till ett lyckat program.
Citera
2012-02-06, 22:58
Medlem
X-ray-flares avatar
fan jag missade nästan hela avsnittet, men jag tyckte jag såg Charlotte kalla bredvid någon tjockistjej... besöker dom kändisar i det här programmet?
Citera
2012-02-06, 22:59
Medlem
Jag tyckte det var skitbra.
Citera
2012-02-06, 22:59
Medlem
Tyckte det var riktigt bra och intressant, det här kan bli riktigt bra!
Citera
2012-02-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-ray-flare
fan jag missade nästan hela avsnittet, men jag tyckte jag såg Charlotte kalla bredvid någon tjockistjej... besöker dom kändisar i det här programmet?

haha, skämtar du eller? Den tandfén var så långt ifrån Kalla man kan komma^^ Däremot sångaren i Baden Baden kanske räknas som kändis^^

Som någon nämnde är det sjukt skönt med lite kontrast till all denna studio-produktion som fyller tablån.
Citera
2012-02-06, 23:02
Medlem
trickydicks avatar
Dom där tjejerna i Gävle, var dom flator? Ena var ju gravid..
Citera
2012-02-06, 23:04
Medlem
ArneIIIs avatar
Tyckte nog att programmet var ganska intressant ändå. Kul att få se delar av Sverige man aldrig kommer i kontakt med. Som någon sa så hoppas jag att man framöver i serien får träffa alla typer av samhällsklasser.
Citera
2012-02-06, 23:05
Medlem
Ser bra ut än sålänge, väntar förväntansfullt på nästa avsnitt
Citera
2012-02-06, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom där tjejerna i Gävle, var dom flator? Ena var ju gravid..

Jag tror inte det, dom är nog bara ensamma och bor tillsammans.
Citera
2012-02-06, 23:08
Medlem
frantiks avatar
En sån där skön feelgood serie igen. Självklart älskar jag dom mer punkiga programmen som Grattis Världen. Men, dom levererar igen. Deras intervjuteknik älskar jag, samt hur dom tacklade tjejernas tragiska historia. Fint!

Och ja, detta är så jävla mycket bättre än alla andra pissprogram som går på tv. Helt eget, roligt och en genomskön känsla rakt igenom. Man blir inte ens förbannad, som man kan bli med andra tv-serier.
Citera
2012-02-06, 23:08
Medlem
Jag tycker programmet var överraskande bra! Man märker det bakomliggande budskapet som tyvärr inte kom på sin rätta plats med Johan i början, då det som senare F&F produktioner kändes ihopklippt i sista minuten, jag tänker speciellt på scenen då han tar farväl av sin bortgågna flickvän.

Men programmet blev helt klart bättre mot slutet, den mer klassiska F&F med obskyra melodifestivalen-referenser och "Nashville-auran" som Kenny rogers besitter (följt av en snabb inklippning av en bild på nyss nämnde person) är ju det som ÄR Filip och Fredrik!
Jag tror det beror på att jag tyckte Johan verkade så stel och nervös, men tjejerna som bodde tillsammans, Stefan Edlund och Johnny var fantastiska och F&Fs hyllning till dessa människor kunde inte varit tydligare! 5/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in