2012-03-21, 19:43
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindstroem
Frugan Maj Nilsson är framstående i en organisation för intelektuellt handikappade. Vet inte om samma gäller Lars, han är nog bara lite skum!
Vad var egentligen förresten Lars planer då han skulle visa vägen med cykeln? Varför inte bara cykla på den tomma bilvägen? Jag förstod inte vad Lars svamlade om.
Citera
2012-03-21, 19:47
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Vad var egentligen förresten Lars planer då han skulle visa vägen med cykeln? Varför inte bara cykla på den tomma bilvägen? Jag förstod inte vad Lars svamlade om.
Det blev nog kaos i huvudet när han försökte hitta en utväg, då han säkerligen visste vad som väntade när han kom hem till Maj, som någon redan nämnt i tråden.
Citera
2012-03-21, 21:09
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Det blev nog kaos i huvudet när han försökte hitta en utväg, då han säkerligen visste vad som väntade när han kom hem till Maj, som någon redan nämnt i tråden.

Ja det tror jag också. Kändes som han bara ville skaka av sig dem.
Citera
2012-03-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss

Vilket skulle göra det hela ännu mer tragiskt. Han kunde ju ända från början sagt att han inte ville ta med sig F&F hem, utan istället kunnat göra eventuell intervju där på krogen eller var som helst. Men det kan mycket väl vara så att han inte vågade säga emot när det föreslogs att man skulle åka hem och träffa Maj. Stackars gubbe!
Citera
2012-03-22, 00:07
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate
Vilket skulle göra det hela ännu mer tragiskt. Han kunde ju ända från början sagt att han inte ville ta med sig F&F hem, utan istället kunnat göra eventuell intervju där på krogen eller var som helst. Men det kan mycket väl vara så att han inte vågade säga emot när det föreslogs att man skulle åka hem och träffa Maj. Stackars gubbe!
Jag kan känna igen mig lite i honom från ungdomen när man föll för grupptrycket och gjorde saker man egentligen inte ville. Eller hamnade i obekväma situationer som man inte kunde/trodde att man kunde ta sig ur med hedern i behåll. Även om min panik mest fanns inombords och inte yttrade sig i ändlöst babblande.
Citera
2012-03-22, 00:08
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88-Mindstate

Det är väl därför han brukar parkera cykeln så långt från centrum, för att ta så mycket tid på sig som möjligt för att slippa vara hemma med Maj så mycket..
Citera
2012-03-22, 07:24
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60cmSlak
Tyckte avsnittet var helt okej, fick återigen sjuka sommarkänslor, den här gången av bröllopsfesten. När de började dela ut öl (d v s direkt) brast det för mig - fan, jag vill ha sommar NU!
Annars var ju filmaren med asperger skitskön. Diggade den polske brorsan skarpt också.

För övrigt verkar ju Filip vara en skitdryg bekräftelsehora, det blir mer och mer uppenbart ju fler program med F&F man ser. Han ska alltid hålla på och spexa och drar väldigt gärna "skämt" på andras bekostnad. Man blir ju irriterad ibland. Fredrik däremot verkar schysst och down to earth så att säga.
Fast dom har ju sen dag 1 nästan alltid haft det så. Ungefär "good cop, bad cop"
Citera
2012-03-23, 04:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Det här var ändå ett av de bättre programmen tyckte jag. Aspergerfilmaren var ju klockren
Stackars Lars som tvingas vara tillsammans med den besten för övrigt.

Det var lite synd att de hade med Göran (asperger) då jag vet att de känner varandra sen tidigare, inte den första i serien. Fick mig en tankeställare då jag inte trodde aspergare kunde "ljuga", dvs låtsades inte om att de känner varandra och spelar med.
Citera
2012-03-23, 07:19
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Det var lite synd att de hade med Göran (asperger) då jag vet att de känner varandra sen tidigare, inte den första i serien. Fick mig en tankeställare då jag inte trodde aspergare kunde "ljuga", dvs låtsades inte om att de känner varandra och spelar med.
Källa?
Citera
2012-03-23, 07:20
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Vilka känner varann sen tidigare och vilken är källan?
Citera
2012-03-23, 07:22
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vilka känner varann sen tidigare och vilken är källan?
Den han menar är han som gjorde sketcher om psykiatrin, men jag är rätt säker på att han far med osanning.
Citera
2012-03-23, 07:37
Bannlyst
Pärlor för svin.
Senast redigerad av Attributt 2012-03-23 kl. 07:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in