Citat:
Ursprungligen postat av ArvidoElit
en grej jag reagerade var när Filip och Fredrik knackade på hos en grabb så öppnar hans fru och säger att mannen är på dass. Fredrik frågar då om det är nummer två, men det är det ej. Sen så när mannen kommer ut säger han det var nummer ett. Hur fan visste han att det var på samtalsämne med nummer ett och nummer två?
Gissning ett är att han helt enkelt slänger sig med sådana uttryck själv. Jag hade nog själv refererat till kiss och bajs som "ettan" och "tvåan" eller "det lilla" och "det stora" i det där sammanhanget.
Gissning två är att han helt enkelt hörde dem, eftersom väl, rätta mig om jag har fel, toalettdörren gick direkt ut i hallen där de stod. Det ska inte mycket till för att höra då. Det är få toaletter som inte ger ifrån sig oönskat mycket ljud så jag tvivlar inte på att det fungerar likadant åt andra hållet.
Citat:
En annan "slump" jag sett är precis när de varit på mumsmums fabriken och sedan åker till svensexan, då smetar en kille in en annan med mumsmums varpå Philip säger; vilken slump att det var mums mums. I think Not.
Nej det tror inte jag heller, men han låter inte jätteövertygad själv heller. Jag tänkte mig att han var ironisk när han sa det, men det vet man ju aldrig. Antar att de hade med sig mumsmums för att se om de kunde göra något roligt med det senare, eller om de fick syn på det och köpte det under ett stopp i en livsmedelsbutik.