2012-03-19, 22:53
Medlem
dejvan220s avatar
Stackars Lars
Citera
2012-03-19, 22:54
Medlem
famdhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Tyst med dej Maj!
gaaaaah.

vilka jobbiga banjopelare... så går det när kusiner gifter sig med varann.
Citera
Medlem
Vicious_s avatar
Fyfan vilka dårar de lyckas hitta
Citera
Medlem
irrblosss avatar
Det här är det roligaste jag har sett tror jag!
Citera
2012-03-19, 22:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious_
Fyfan vilka dårar de lyckas hitta
Nu ska vi inte tala illa om Laholms filmstjärna.
Citera
2012-03-19, 22:56
Medlem
datoriprograms avatar
Fredriks ord om situationen:

Citat:
Ikväll tycker jag ni ska kolla på “Får vi följa med”. Jag vill påstå att de sista åtta minuterna av avsnittet är det ABSOLUT konstiga vi någonsin varit inblandade i. Alltså, det är ingen konstig PERSON vi hänger med, utan en förtjusande man från Laholm, men det som HÄNDER när vi träffar honom, SLUTPRODUKTEN, DE ÅTTA TV-MINUTERNA, är väldigt väldigt konstiga, och – tycker jag – roliga, just för att de är så konstiga.

Måste hålla med om att det är något av de konstigaste situationerna jag har skådat.
Citera
Medlem
Myrkottes avatar
Jag vill så gärna se Maj!
Så gärna !
Citera
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nu ska vi inte tala illa om Laholms filmstjärna.
Men ÄR det han då? Eller bara en lookalike?
Citera
2012-03-19, 22:58
Medlem
pajkastarns avatar
"Jag har en dålig nyhet. Programmet är slut"

Sådär program idag tycker jag. De flesta som var med var lite för skumma för att det skulle vara underhållande tycker jag, men jag hade gärna sett mer av tjejerna i början av programmet.
Citera
2012-03-19, 22:59
Medlem
Toomss avatar
Polackbrorsan i credits...

Grymt avsnitt idag! Herregud vad kameraskygg Lars fru var.
Citera
2012-03-19, 23:01
Medlem
kallesnopp12s avatar
Detta kändes som det "Misslyckade avsnittet" på något sätt(Var säkert klippt och vinklat så), det mesta de försökte göra gick fel.

Först fick de inte komma in till annonsmannen, sedan var det hetingarna på tåget som dissade dom. Efter det så var det Båstads tur att sabba till det när dom inte fick filma inne på restaurangen och sist men absolut inte minst så var det Maj som inte ville vara med F&F.
Citera
2012-03-19, 23:05
Medlem
datoriprograms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Detta kändes som det "Misslyckade avsnittet" på något sätt(Var säkert klippt och vinklat så), det mesta de försökte göra gick fel.

Först fick de inte komma in till annonsmannen, sedan var det hetingarna på tåget som dissade dom. Efter det så var det Båstads tur att sabba till det när dom inte fick filma inne på restaurangen och sist men absolut inte minst så var det Maj som inte ville vara med F&F.

Håller med, kändes verkligen så. De hade exempelvis med en totalt värdelös del med de två tjejerna i början. Ett avsnitt där man fick lite mer inblick i produktionen möjligtvis. Lite som en halvt "behind the camera".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in