2012-02-28, 20:11
Medlem
Newfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är det bara jag som får Error när jag försöker gå in på Kanal5-play för att kolla på gårdagens avsnitt?

PS. Hela Kanal5-play verkar vara "nere" för mig...

Samma för mig.. Jag som skulle få tid att se det nu
Citera
2012-02-28, 20:14
Medlem
Rodah15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Alltså som Norrlänning kanske jag är färgad, men tycker verkligen inte det var något speciellt.
Fredrik gick igenom skivhögen hos han gubben som bodde ensam på Högfjällshotellet, och Filip gissade att det skulle ligga en Creedence-samling i högen. Vips så drog Fredrik upp just en Creedence-samling ur högen i vad som kan beskrivas som ett "Magiskt Ögonblick".

Dock, går man igenom vilken 40-plussare som helsts skivsamling så kan man räkna med att få upp en Creedence förr eller senare.

Bara det att "skivhögen" bestod av 2 skivor och chansen att gissa rätt på en av skivorna är inte stor alls.

Plus att han gjort en liknande grej förut med mannen dom träffade på tåget och Filip sa att han hade en "kyrk-aura". Visade sig att han var medlem i exakt den kyrkan Filip sa.
Citera
2012-02-28, 20:15
Medlem
Är det bara jag som inte fattar vad gubb jäveln som skulle va dryg heter
hans polare säger EseN sen säger FF o bilhandlaren esA
Citera
2012-02-28, 20:19
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
Bara det att "skivhögen" bestod av 2 skivor och chansen att gissa rätt på en av skivorna är inte stor alls.

Plus att han gjort en liknande grej förut med mannen dom träffade på tåget och Filip sa att han hade en "kyrk-aura". Visade sig att han var medlem i exakt den kyrkan Filip sa.

Två skivor var det ju inte riktigt men visst. Skulle dock säga att finns det EN skiva man kan vänta sig på ett sånt ställe så ÄR det just Creedence. Så nä, jag är ändå inte imponerad.

Bra mycket mer imponerad av kyrk-auran, även om det väl bara var att Filip sa att han såg kyrklig ut, och så var mannen präst, snarare än att Filip pekade ut någon specifik församling?

(Sen kanske man BÖR nämna också att den här prästen redan var myggad när han kom fram till dom, vilket tyder på att iallafall någon i TV-gänget haft kontakt med honom tidigare och KAN ha frågat om hans yrke)
Citera
2012-02-28, 20:30
Medlem
Någon mer än jag som tröttnat på Filip och Fredrik?
Kan inte något annat radarpar få chansen?
Citera
2012-02-28, 20:31
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanthus
Någon mer än jag som tröttnat på Filip och Fredrik?
Kan inte något annat radarpar få chansen?

Problemet är ju att det inte finns några andra radarpar som gör samma sak. Visst, ge mig ett radarpar som gör det F&F gör fast bättre, så kommer jag gladeligen att kolla, men fram tills dess känns det som ett nerbyte.
Citera
2012-02-28, 20:37
Medlem
Rodah15s avatar
Citat:
Två skivor var det ju inte riktigt men visst. Skulle dock säga att finns det EN skiva man kan vänta sig på ett sånt ställe så ÄR det just Creedence. Så nä, jag är ändå inte imponerad.

Bra mycket mer imponerad av kyrk-auran, även om det väl bara var att Filip sa att han såg kyrklig ut, och så var mannen präst, snarare än att Filip pekade ut någon specifik församling?

(Sen kanske man BÖR nämna också att den här prästen redan var myggad när han kom fram till dom, vilket tyder på att iallafall någon i TV-gänget haft kontakt med honom tidigare och KAN ha frågat om hans yrke)

Jo, det låg bara två skivor där, kollade precis.

Filip sa att han hade en Missionskyrkan-aura och han var pastor i Missionskyrkan.

Men skit samma, jag tyckte det var imponerande, du tyckte det inte. Slut på det.
Citera
2012-02-28, 20:44
Medlem
Deleteriouss avatar
Riktigt bra serie, tycker jag. Filip och Fredriks bästa gren.
Citera
2012-02-28, 20:48
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Problemet är ju att det inte finns några andra radarpar som gör samma sak. Visst, ge mig ett radarpar som gör det F&F gör fast bättre, så kommer jag gladeligen att kolla, men fram tills dess känns det som ett nerbyte.
Det är väl egentligien bara Erik och Mackan som går att jämföra med Filip och Fredrik, personligen tycker jag bäst om Filip och Fredrik.
Citera
2012-02-28, 20:57
Medlem
Paranormalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlcooling
Det är väl egentligien bara Erik och Mackan som går att jämföra med Filip och Fredrik, personligen tycker jag bäst om Filip och Fredrik.
Det gör inte jag.. för de förstnämnda är töntar som man tröttnat på.
Senast redigerad av Paranormalen 2012-02-28 kl. 21:00.
Citera
2012-02-28, 20:58
Medlem
Fan vad kul det var när dom skulle bygga det där gloryholet i friggeboden. Filip snackade om någon DAX-borr eller vad fan han sa var fan e booorrrrreeeeen
Citera
2012-02-28, 20:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlcooling

För mig ligger F&F snäppet över Erik och Mackan. Erik och Mackan har gjort en del riktigt bra program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in