2012-03-13, 16:24
Medlem
Bagdads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Besitter du egna erfarenheter av det området?

Instämmer med föregående, Vålberg är verkligen ett rövhål. massa nazister och drägg som slåss på helgerna bara.
Citera
2012-03-13, 16:58
Medlem
theeaglefalks avatar
Det är ett sådant här program man själv skulle drömma om att få göra! Bara hoppa in som filip eller fredrik och upptäcka svergies alla olika typers människor!

Bra program förövrigt.
Citera
2012-03-13, 17:21
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Att de inte stannade mer hos "blomman" beror antagligen på att blomman visade sig vara sur och inte ville bjussa på sig själv, eller nåt. Jag tror nog att det finns något sånt bakom, som är bortklippt. Annars skulle ju deras möte med honom vara lite bortkastat.

Egentligen lite osmart att lägga så mycket energi och pengar på en person man redan i telefonen hör är ganska ovillig att ställa upp i tv. "Blomman" ville inte att de skulle komma till hans jobb, och han sa att han jobbade natt. Det var uppenbart att han inte ville vara med.
De partier de visade med blomman var ju också tråkiga. Grejen med att bygga ett tivoli var förstås kul i sig, men det blev ett riktigt antiklimax när de väl träffade honom.
Citera
2012-03-13, 17:28
Medlem
Det är lite av ett smärtsamt faktum att de roligaste sekvenserna i avsnitten är när Filip och Fredrik är ensamma och bollar idéer, inte när de träffar random ppls.
Citera
2012-03-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdad
Instämmer med föregående, Vålberg är verkligen ett rövhål. massa nazister och drägg som slåss på helgerna bara.
Det är väll snarare bara ett gammalt rykte. Det är nog mycket mer våld i karlstad på helgerna.
Jag tror även att grums, arvika och säffle har mer våld på helgerna än vålberg.
Citera
2012-03-13, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marijachi
En stor del av mina pengar går till att betala ditt bidrag, sedan skänker jag ett par hundra i månaden till olika förmånstagare.

Skulle heller inte störa mig på det lika mycket om dom inte var tvungna att påpeka hur mycket det kostade. "Höhö.. det kostade 26 000 att köra upp detta från Göteborg.. höhö.." Produktionsbudget-vaskning i min mening.
Tyvärr är jag ingen bidragstagare, är det kanske vanligt där du bor? Nåja är man själv bidragstagare eller har närstående som är det så blir det nog att man tror att hela Sverige har det så.

Du skänker ett par hundra i månaden? Grattis. Inte för att man förväntade sig att du skulle skänka mer när du tycker 26 000 är mycket pengar hahahaha . Nej tack för ett gott skratt min vän.
Citera
2012-03-13, 18:05
Medlem
raven101s avatar
Tycker programmet är helt okej. Skulle vara kul om de gjorde liknande program i Usa. Gärna Los Angeles.
Citera
2012-03-13, 18:21
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Post-Eukalyptus
Cykelsnubben i nästa avsnitt påminner mig om Tord Yvel från Varan-TV av nån anledning...

Visst är det den här snubben som komer vara ned i nästa program va?

http://www.youtube.com/watch?v=IHyfYEcljP0

Det är från en reklamfilm från 90-talet, men samma snubbe är tydligen nån lokal byfåne som varit med i massa amatörfilmer (ej porr!)
Citera
2012-03-13, 20:11
Medlem
adadglgmuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Besitter du egna erfarenheter av det området?

Knarkarhåla.
Citera
2012-03-13, 20:23
Medlem
Disco-Mannens avatar
Fredrik borde söka jobb på SÄPO, han har helt rätt när man förföljer någon ska man springa
Citera
2012-03-13, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
Nja, det både låter och ser ut som att "spy galla" fortsätter från "skitsamhället" och ljudet ligger över ny bild där han har band runt byxbenen.
Nix stämmer inte. För man hör på ljudet när han skrapar i skon i marken...
Citera
2012-03-13, 21:26
Medlem
DelGriffiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Nix stämmer inte. För man hör på ljudet när han skrapar i skon i marken...

"Galla" tar just slut innan man ser ansiktet men det ser ändå inte som att han just har sagt det. Han mumlar också något "tyck de du" just efteråt i de nya bilderna. Repliken har de väl lagt på de nya bilderna och dess tillhörande ljud, skoskrapet och mumlandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in