2012-03-31, 02:06
Bannlyst
Mycket bra serie, det första avsnittet var bäst med han från Linköping som träffade sin kvinna Längtar redan efter nästa
Citera
2012-03-31, 15:36
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Mycket bra serie, det första avsnittet var bäst med han från Linköping som träffade sin kvinna Längtar redan efter nästa
Du menar han från Norrköping, i andra avsnittet. Ja det var något av en höjdpunkt!
Citera
2012-03-31, 16:59
Medlem
Igloons avatar
Haha, tyckte inte sista avsnittet var dåligt. Gillade mest tvillingtanterna, vilka glädjespridare. Skratta med dom flera ggr.
Citera
2012-04-14, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cueball
Jävla fräsch tjej som satt till vänster om Filip i bistron, precis i början av senaste avsnittet.

Dom två måste identifieras omgående!
Jag kräver att någon postar deras Facebook.
Citera
2012-04-14, 12:02
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Dom två måste identifieras omgående!
Jag kräver att någon postar deras Facebook.

Varför? Är du fjorton år gammal ?
Citera
2012-04-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

För att jag vill.
Citera
2012-04-14, 17:52
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Kanske för att det är så jargongen går här. Hur kan du ha varit medlem i tre år utan att märka det?
Citera
2012-04-14, 18:27
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Kanske för att det är så jargongen går här. Hur kan du ha varit medlem i tre år utan att märka det?

Det finns många vettiga användare på Flashback som inte beter sig som fjortisar.
Citera
2012-05-06, 16:32
Medlem
Eztermis avatar
Någon som hört vad deras planer är efter showen de håller på med nu? Till hösten, dvs.

En ny säsong 100 höjdare eller boston tea party vore något i hästväg!
Citera
2012-06-08, 15:08
Medlem
Tjafsarns avatar
Jag tycker att den mest komiska aspekten av just den här serien är de medverkandes förväntningar på vad F&F har att komma med i slutändan. Fullständigt övertygad är jag att de flesta tror (och hoppas) att de har vunnit någonting stort när "vi är från Kanal 5" presenterar sig helt spontant. Man ser det på deras ansiktsuttryck, som sedan blir mer och mer solkigt ju längre tid de tar framför kamerorna, för att sedan helt dö ut när de till slut ger sig av efter att ha utnyttjat deras gästfrihet tillräckligt länge.

I övrigt är jag ganska intresserad av vad som egentligen hände i Lindängen (Malmö). Det var ju en gigantisk uppslutning av folk med uppenbart starka karaktärer, som mer eller mindre avbröts utan vidare förklaring. Ställde babbarna för hårda krav på ersättning? Visade de en kriminell sida för F&F som inte passade in i reportagets vinkel? Hamnade de i bråk med dem? Det hade ju kunnat sluta precis hur som helst.

Mitt slutbetyg blir ändå väldigt högt, detta är bland det bästa de gjort, och visar att de fortfarande "har det" trots att de redan är rika och satta i familjelivets kreativitetsförödande kedjor. Hoppas faktiskt på en uppföljare nästa säsong.
Citera
2012-09-05, 17:04
Medlem
EdwardWs avatar
Det enda tråkiga är att alla möten är så tydligt arrangerade, de flesta tråkiga svenskarna hade inte låtit kamerorna följa med. Men samtidigt, hur roligt vore det att se massa människor som säger nej?

Tråkigast är att människorna verkar fått instruktioner innan Filip och Fredrik går fram, t.ex. tittar ingen av dem förvånat på kamerorna eller övriga teamet, vilket förstås samtliga skulle gjort om det vore helt spontant.
Citera
2012-09-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdwardW
Det enda tråkiga är att alla möten är så tydligt arrangerade, de flesta tråkiga svenskarna hade inte låtit kamerorna följa med. Men samtidigt, hur roligt vore det att se massa människor som säger nej?

Tråkigast är att människorna verkar fått instruktioner innan Filip och Fredrik går fram, t.ex. tittar ingen av dem förvånat på kamerorna eller övriga teamet, vilket förstås samtliga skulle gjort om det vore helt spontant.

Självklart lär det göras omtagningar och scenerna när de möts kan piffas upp lite, och alla får nog "tips" om hur de ska uppföra sig, inte titta in i kameran o.dyl.
Men så är det ju i alla program, men alla möten är nog äkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in