Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-24, 13:29
Medlem
Etirdets avatar
*Mina föräldrar är dumma i huvudet så det har resulterat i att flera dörrar har fått offra sig.

*Råkade krossa en glasruta med huvudet. Gick rakt in i den med flit för att jag trodde att den skulle hålla. Huvudet klarade sig utan problem men det gjorde däremot inte rutan.

*Slagit sönder mängder med tangentbord genom åren, även en mus. Anledningen var att det gick dåligt på en hemtenta. Tog tag i mussladden och snurrade den. Det råkade vara ett bord i vägen så musen pajade. Hade man fått något liknande utbrott på en salstenta så skulle väl folk klaga på att man var konstig eller nåt...

*Det gick dåligt på F-Zero till Gamecube, blev lite arg och drog i kontrollen. Trodde att sladden skulle lossna men det gjorde den inte så konsolen flög i golvet och pajade. Detta var när konsolen bara hade funnits i ca 1½ år så det blev väl åtminstone nån tusing som gick förlorad där.

*Det gick dåligt på något N64-spel en gång, har bevis i form av bitmärken i handkontrollen.
Citera
2011-05-24, 13:55
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biltok
Bröt av spetsen på en blyertspenna en gång.
Och då ställde du dig upp, slet av dig tröjan på Hulken-manér och slet den 500-sidade boken i småstycken för att sedan koppla hammargrepp med händerna och dunka sönder bordet likt en slägga?
Citera
2011-05-24, 14:03
Medlem
Mr_currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fag
Och då ställde du dig upp, slet av dig tröjan på Hulken-manér och slet den 500-sidade boken i småstycken för att sedan koppla hammargrepp med händerna och dunka sönder bordet likt en slägga?
Tror han bröt den med flit för att han var arg.
Citera
2011-05-24, 14:17
Medlem
Jag bet sönder ett påslakan en gång, högg tag i det med tänderna och drog för kung och fosterland, vilket resulterade i att jag slet upp en reva i det. Tror jag var förbannad på något spel.
Citera
2011-05-24, 14:53
Medlem
PojkeTolvs avatar
stampat på mitt fiskespö
Citera
2011-05-24, 15:27
Medlem
slagit sönder 2 mobiltelefoner
har ett x antal hål i min vägg gjorda utav handkraft eller med min gitarr
tangentbord och mus har slagits sönder några gånger
högtalare har gått sönder
glas har slängts i golvet
min kontorsstol har slagits sönder två gånger
skrapmärken i golvet efter min senaste stol som avlivades
osv osv..
Citera
2011-05-24, 15:44
Medlem
Datorn...
Citera
2011-05-24, 16:03
Medlem
en gång rörde mitt ex min dator på fyllan, då slängde jag henne i väggen.

väldigt rädd om mina prylar mao
Citera
2011-05-24, 16:03
Medlem
En kompis sparkade foten allt hon kunde i en tegelvägg och bröt den - anledning: hennes pappa hade glömt hennes födelsedag
Citera
2011-05-24, 16:07
Medlem
Haha, härlig tråd!
Jag har sammanlagt förstört fyra mobiltelefoner, en xbox dosa, en obetydlig vägg på skolan och ett av mina egna fingrar. Alla dessa skadegörelser skedde vid rejäla raseriutbrott. Ångrar absolut inget.
Citera
2011-05-24, 16:14
Medlem
Scubbles avatar
Bara en massa datormöss tror jag
Citera
2011-05-24, 16:46
Medlem
stevielads avatar
Hahah flera telefoner. Lite hål i dörrar och väggar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in