Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-30, 16:10
Medlem
Jag hade kort stubin fram tills för ett par år sen (den är dock inte mycket längre nu) vilket har resulterat i en del söndriga material och kroppsdelar.

Jag slog in i en skylt när jag var ung, full och omogen. Bröt 2 ben handen i den "vevan".

Slagit sönder dörrar osv.

Sen har man fått många "psykbryt" på jobb då. Jag jobbar som snickare och när saker och ting inte vill som jag vill så brukar jag ofta våld. Ett härligt exempel på detta var när jag skulle riva ett kök en gång.
Bänkskivan var limmad i köksstommen och den ville bara inte lossna. Så jag tog tag i denna satans bänkskiva och slet den åt sidan, och visst limmet lossnade, bänkskivan också men mitt finger kom på något sätt imellan skivan och stommen. Jag ska upp hela fingertoppen så att det hängde ett bra stycke kött i en liten skinnbit. Det var inte vidare snyggt när det höll på att läka.
Citera
2012-07-30, 23:48
Medlem
Satt och lira lite wow, wotlk, och raidade icecrown citadel ( för outbildade, svår bana) en helt vanligt fredagskväll när min dåvarande flickvän kommer in och rycker ut nätverkssladden när bossen har typ 3% hp kvar och det nästan är dax för loot ( kan passa på att säga att det var en jävligt svår boss, då vi hade wipat hela kväll). Då lackar jag ur totalt och flyger ur datorstolen och ger henne en smäll rakt på näsan innan jag själv hinner reagera. Hon typ ramlar ihop och börjar blöda rätt kraftigt. Gjorde slut där på direkten och bad henne gå hem, eller rättare sagt skriker något i stilen: "Dra åt helvete hora, innan du får en smäll till". Då faller poletten ner och hon tjappar direkt.

Fick höra senare av hennes polare att hon hade brutit näsbenet, men det var rätt åt henne eftersom jag var utkickad från gruppen når jag loggade in och saved för veckan... Dock så blev jag inte kickad från guilden för då skulle subban fått en omgång till. Fattar inte varför hon drog ut nätverkssladden. Speciellt när vi var tillsammans och hon visste hur extremt stark och rippad jag var( fortfarande är) och dessutom visste hon att det var jag som bestämmde i vårt förhållande. Aja skönt att bli av med bitchen.

Annars så har man väl haft sönder ett antal tangentbord, möss och skärmar då de har kolliderat med varandra under vissa utbrott, aka ja har slängt in musen och tangetnbordet i skärmen så rubb och stub pajas. Detta brukar ofta bero på att någon typ ninjalootar( stjäl(baxar) något i wow som dom inte ska ha utan jag ska ha), eller kickar mig från gruppen för att jag är "noob" trots att det är tvärtom varje gång...

Tur att man har riktigt rika föräldrar så man får nya saker dagen efter
Citera
2012-07-30, 23:55
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapeOfHate
Satt och lira lite wow, wotlk, och raidade icecrown citadel ( för outbildade, svår bana) en helt vanligt fredagskväll när min dåvarande flickvän kommer in och rycker ut nätverkssladden när bossen har typ 3% hp kvar och det nästan är dax för loot ( kan passa på att säga att det var en jävligt svår boss, då vi hade wipat hela kväll). Då lackar jag ur totalt och flyger ur datorstolen och ger henne en smäll rakt på näsan innan jag själv hinner reagera. Hon typ ramlar ihop och börjar blöda rätt kraftigt. Gjorde slut där på direkten och bad henne gå hem, eller rättare sagt skriker något i stilen: "Dra åt helvete hora, innan du får en smäll till". Då faller poletten ner och hon tjappar direkt.

Fick höra senare av hennes polare att hon hade brutit näsbenet, men det var rätt åt henne eftersom jag var utkickad från gruppen når jag loggade in och saved för veckan... Dock så blev jag inte kickad från guilden för då skulle subban fått en omgång till. Fattar inte varför hon drog ut nätverkssladden. Speciellt när vi var tillsammans och hon visste hur extremt stark och rippad jag var( fortfarande är) och dessutom visste hon att det var jag som bestämmde i vårt förhållande. Aja skönt att bli av med bitchen.

Annars så har man väl haft sönder ett antal tangentbord, möss och skärmar då de har kolliderat med varandra under vissa utbrott, aka ja har slängt in musen och tangetnbordet i skärmen så rubb och stub pajas. Detta brukar ofta bero på att någon typ ninjalootar( stjäl(baxar) något i wow som dom inte ska ha utan jag ska ha), eller kickar mig från gruppen för att jag är "noob" trots att det är tvärtom varje gång...

Tur att man har riktigt rika föräldrar så man får nya saker dagen efter
Du är nog världens häftigaste 13-åring.
Citera
2012-07-31, 00:23
Medlem
Traditions avatar
Citat:
https://encrypted-tbn3.google.com/im...brH2N8wHK6oa3c tycker den bilden beskriver skillnaden rätt bra

Nokia 3310 <3

Nu har jag nån satans modern telefon. Sprucken och eländig är den. Överväger att byta tillbaka
Citera
2012-07-31, 12:51
Medlem
frenetixs avatar
Hm .. Ja några utbrott har man väl haft innan man lärde sig hantera det, och ibland när det bara är för mycket.
Kan säga att första bilen hade ganska många bulor efter sparkar.
Även brytit 2 ben i handen p.g.a ett snett slag i betongvägg(båda hjärnorna bortkopplade )
What else .. Sisådär 5-6 tangentbord, en 19" LCD skärm och en hel del småprylar som är behändiga att slänga tvärs över rummet eller dylikt när man blir riktigt förbannad.

Citat:
Bla bla bla bla
Det tyder verkligen på stark karaktär när du misshandlar din flickvän för att du inte fick spela ditt spel.
Hoppas verkligen du trollar...
Senast redigerad av frenetix 2012-07-31 kl. 12:54.
Citera
2012-07-31, 18:19
Medlem
Vaktpasss avatar
Väggen i sovrummet har ett stort hål efter dörrhandtaget. Detta har uppkommit efter många utbrott där jag. slagit dörren mot väggen.
Väggarna i samtliga rum bär spår efter saker jag kastat, parketten i vardagsrummet med.

För mig så blir det en sån enorm laddning i kroppen då jag blir sådär vansinnigt förbannad, att jag verkligen MÅSTE få utlop för det genom att ha sönder något... stört är det iaf!

Kul tråd, då är man inte ensam så att säga
Citera
2012-08-01, 11:13
Medlem
Finns ingen som bräckar mig i sånahär historier.. Det rummet jag sitter i nu har det hänt både det enda och det andra. Kan hitta tangenter till tangentbord än idag under någon tapet i ett hörn. Ja, taperena ja! Har varit tvungen att göra om hela rummet 2 gånger för att jag har sparkat och slagit sönder väggarna!

Dörren som rummet har har väl också sätt sina bästa dagar. Det är en ganska hård och kompakt trädörr, en vanlig näve bryter inte den inte, men det gör en spark! Fick en mobil för inte allt för länge sen, min gamla hade jag tappat när jag var kalaspackad, och det för flera månader sen så häromveckan fick jag en ny. Det var krångel med sim-kort och fylla på mobilen i en dag. Jag satt framför samma jävla skärm som jag gör nu och läste en massa, tog upp en massa simkort och provade hit och dit. Inget funkade, och jag hade suttit konstant i 2 timmar. Så jag bara tog händerna av tangentbordet, gick till dörren och laddade för hela fosterlandet en höger rakt in i dörren, säkert 2 gånger om. Fyfan så ont det gjorde, men det var grymt skönt! Tjocka skinnflikar lossade från knogarna och dörren blev aningen mjukare, och det var värt det. Någon som kanske är intresserad av bild på dörren? ^^
Citera
2012-08-01, 14:17
Medlem
Fartgupps avatar
Det jag spontant kommer att tänka på är att jag har sparkat sönder en skohylla. Kommer inte ihåg varför, men jag var jävligt upprörd. Jag har fortfarande kvar skohyllan, den är lite skev och om någon undrar vad som har hänt så säger jag att jag har råkat smälla upp dörren på den.
Citera
2012-08-01, 15:40
Medlem
Nekro.s avatar
Jag har faktiskt aldrig avreagerat mig med våld, måste kännas jobbigt att inte kunna tygla sitt humör och förstöra saker.
Citera
2012-08-02, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Jag har faktiskt aldrig avreagerat mig med våld, måste kännas jobbigt att inte kunna tygla sitt humör och förstöra saker.
Då haru aldrig blivit tillräckligt arg alltså, för lita på mig när man blir så arg som jag blev så kan man varken styra eller kontrollera sig. Det är som om man inte har kontroll över sin egen kropp.

För att dra liknelse till mitt tidigare inlägg så är ju inte jag en sådan person som slår sin flickvän för att visa min dominans utan här slog jag ju henne av en bra anledning. Så när man väl blir så förbannad så kan man ju inte göra något.

Eller så brukar du inte använda våld för att du är för klen eller liten dvs folk omkring dig kan stoppa dig från att våldsverka på de omkring dig och din omgivning. Men vad vet jag? Är ju själv byggd som en grekisk gud med en fysik och styrka som förbryllar och imponerar på de flesta. Så ifall min föredetta flickvän och jag skulle mötas i en 1vs1 till döden så skulle jag sopa banan med henne under alla som helst omständigheter.

Så när du väl kommer ut i världen, bort från din beskyddande pappas källare och har fått några år på nacken. Då jävlar, då kommer du tillbaka och då fan i helvete ska vi se ifall du är så jävla pryd och kommer med samma jävla skitsnack eller ifall du har mognat lite och förstått betydelsen utav att vara arg. Du vet att det är en jävla åldersgräns här på flashback, man börjar ju för i helvete undra hur jävla gammal du är när du kommer med en sådan jävla smörja till inlägg...
Citera
2012-08-02, 14:27
Medlem
Bassplays avatar
Slog in en redig buckla på en bokhylla som jag numera har ställt med den sidan emot väggen så det inte syns.. Kastat en mobil i marken för jag missade en buss jag redan betalat för ( insåg snabbt hur ologiskt det var att ''spendera mer pengar''

Ett par tangentbord i ren frustration från datorspel.
En SNES kontroll då jag spelade super mario.

Det är allt jag kommer på just nu..
Citera
2012-08-02, 14:53
Medlem
Bassplays avatar
Citat:

Eller så brukar du inte använda våld för att du är för klen eller liten dvs folk omkring dig kan stoppa dig från att våldsverka på de omkring dig och din omgivning. Men vad vet jag? Är ju själv byggd som en grekisk gud med en fysik och styrka som förbryllar och imponerar på de flesta. Så ifall min föredetta flickvän och jag skulle mötas i en 1vs1 till döden så skulle jag sopa banan med henne under alla som helst omständigheter.

Är det ett bra exempel verkligen?`

Att förklara att du skulle vinna mot en tjej i 1vs1 till döden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in