Satt och lira lite wow, wotlk, och raidade icecrown citadel ( för outbildade, svår bana) en helt vanligt fredagskväll när min dåvarande flickvän kommer in och rycker ut nätverkssladden när bossen har typ 3% hp kvar och det nästan är dax för loot ( kan passa på att säga att det var en jävligt svår boss, då vi hade wipat hela kväll). Då lackar jag ur totalt och flyger ur datorstolen och ger henne en smäll rakt på näsan innan jag själv hinner reagera. Hon typ ramlar ihop och börjar blöda rätt kraftigt. Gjorde slut där på direkten och bad henne gå hem, eller rättare sagt skriker något i stilen: "Dra åt helvete hora, innan du får en smäll till". Då faller poletten ner och hon tjappar direkt.
Fick höra senare av hennes polare att hon hade brutit näsbenet, men det var rätt åt henne eftersom jag var utkickad från gruppen når jag loggade in och saved för veckan... Dock så blev jag inte kickad från guilden för då skulle subban fått en omgång till. Fattar inte varför hon drog ut nätverkssladden. Speciellt när vi var tillsammans och hon visste hur extremt stark och rippad jag var( fortfarande är) och dessutom visste hon att det var jag som bestämmde i vårt förhållande. Aja skönt att bli av med bitchen.
Annars så har man väl haft sönder ett antal tangentbord, möss och skärmar då de har kolliderat med varandra under vissa utbrott, aka ja har slängt in musen och tangetnbordet i skärmen så rubb och stub pajas. Detta brukar ofta bero på att någon typ ninjalootar( stjäl(baxar) något i wow som dom inte ska ha utan jag ska ha), eller kickar mig från gruppen för att jag är "noob" trots att det är tvärtom varje gång...
Tur att man har riktigt rika föräldrar så man får nya saker dagen efter