Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-24, 16:48
Medlem
Kloklipparens avatar
Slängt min mobil i golvet eftersom att jag trodde jag tappat mina nycklar... Dock så hade jag nyss låst upp ytterdörren med dom men det kom jag på senare.
Citera
2011-05-24, 16:58
Medlem
JackArrows avatar
Det värsta jag kan komma på är när jag slog sönder dörren till mitt sovrum pga jag hade precis bråkat med morsan. Det blev helt enkelt så att jag slog dörren med höger knytnäve och höll med vänster handflata mot dörren för att ta sats varje gång jag slog mot dörrjäveln.

Blev till slut en stor jävla hål i mitten av dörren och sprickor runt om så det höll på att gå av i mitten. Det var inte dock av solid träd för då skulle jag nog skrikit av smärta efter första slaget.
Citera
2011-05-24, 18:30
Medlem
Datormöss, mobiltelefoner och en blomkruka.
Citera
2011-05-24, 19:26
Medlem
alseks avatar
Är det verkligen så svårt att kontrollera sig själv?
Att kasta åtskilliga laptops i marken, katter i väggen och hamstrar ur fönstren känns lite overkill.. tänk er för innan!
Citera
2011-05-24, 19:48
Medlem
madmaxzzs avatar
slog precis hål i vägen....
Citera
2011-05-24, 20:37
Medlem
yazhees avatar
Slagit sönder min driver efter ett missat slag.
Slagit sönder ett fönster med knytnäven när min bror låste ute mig.
Slagit tangentbordet mot bordet så knapparna flög åt alla möjliga håll under CS-match.
Kastat x-box kontroll i golvet efter fifa-förlust.
Slagit sönder min innebandyklubba efter några felaktiga domslut!
Matchstraff - man tackar och tar emot!
Citera
2011-05-24, 20:46
Medlem
fiddybois avatar
måste vart snart 2 år sedan skulle jag tro, drog näven i en garageport av farmaplåt i ren ilska och förtvivlan.
Näven klarade sig, dock blev nog ägaren till garaget inte så värst nöjd när han kom ut och såg att hela plåten hade vikt sig innåt..

allt detta p.g.a en brud..urk
Citera
2011-05-24, 20:49
Medlem
vildns avatar
Delade ett nattduksbordbord i två delar med ett sjuhelvetes karateslag liggandes i sängen i fyllan, och förbannad över nåt förståss. vaknade dan efter och fattade ingenting, men fick allt återberättat. ska finnas en bild på detta bord, men vart det är ju en gåta. Märket var av ikea, skit kvalle.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10193734
Citera
2011-05-24, 21:00
Medlem
SpooN.s avatar
ketchupflaska är det enda jag pajat vad jag kommer på.. blev mycket att städa efteråt :/
Citera
2011-05-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Slog hål i väggen pga min bror åt upp mina pepparkakor.

HAHAH ganska kul va....
Citera
2011-05-24, 21:38
Medlem
Aldrig haft något större problem med mitt temperament. Det har hänt att man skptt till dörren lite extre efter bråk med morsan nör man var yngre men inte mer.
Citera
2011-05-24, 22:17
Medlem
Whiros avatar
1.Fick inte av hjulen på mina rollerblades så jag slog av dem med en yxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in