Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-23, 22:13
Medlem
L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenden
Slog hål i väggen pga min bror åt upp mina pepparkakor.

låter helt fantastiskt!

Jag har väl försökt slå sönder diverse träd och väggar
Citera
2011-05-23, 22:18
Medlem
När jag var lite mindre och inte företog mig så mycket på datorer.
Skolan skulle byta ut alla sina datorer och bestämde sig då för att göra sig av med de gamla, självklart fick jag med mig en hem med en tjockis skärm och liten dator. När jag kommer hem där vid 2 tiden och föräldrarna inte kommer förens 4 så startade jag upp den, till min stora förvåning så kommer det upp en ful lite ruta och datorn går inte att starta(no shit det är gamla skoldatorer). Så jag bestämmer mig för att gå ut på framsidan som består av lite asfalt, jag börjar då att spöa skiten ur datorn och tar fram en lite yxa och hammare och verkligen slår sönder den. Där ligger den i säkert 10 000 bitar och jag är hög röd i ansiktet och andfådd.(Det måste ha sett ganska roligt ut där jag står och spöar skiten ur datorn). Pappa kommer sedan hem vid 4 och undrar vad jag har gjort och är inte allt för glad, det slutar med att jag får ta fram sopkvasten och sopa upp hela jävla skiten... Jag var jävigt arg då.

MvH
Citera
2011-05-23, 22:29
Medlem
oneTones avatar
Kastat sönder en massa ps2 kontroller.
Tagit sönder ett par tangentbord.
Slängt sönder nån mobil.
Slagit så hårt på datan att den gått sönder och jag fått ännu ondare..

Jaa har fan slagit sönder en massa.. Är ingen bra förlorare. Och ibland kan man ju bli så jävla sur på tex en tröske om man råkar slå tån i den att man bara vill döda den !!
Citera
2011-05-23, 22:30
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av passionmasteR
Varför fortsätta köpa HTC med WinMobile om det suger röv?
Hade inte råd med iphone just då och htc var det närmsta iphone jag kunde komma
Citera
2011-05-23, 22:32
Medlem
NestTests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Hahaha fan va underbart att du smällde i huvudet i skylten när du reste dig!

Ja, precis, det kunde inte bli mycket sämre... haha
Citera
2011-05-23, 23:06
Medlem
--AFX--s avatar
Oj vilket hemskt ämne, nu kunde man inte förtränga hur många dyra grejer man "råkat" ha sönder.

Det mest dyrbara måste dock vara min egen kropp.. För ett par år sedan fick jag reda på att dåvarande flickvän var otrogen, jag slog allt vad jag hade rakt in i en stenvägg. Två fingrar gick av på flera ställen och handleden fick besök av allehanda titanbitar hos farbror doktorn. Har numera begränsad rörlighet osv i högerhanden så måste säga att jag ångrar mig rätt rejält Rätt hett operationsärr dock

Mitt hemska temprament är något jag helst sluppit.
Senast redigerad av --AFX-- 2011-05-23 kl. 23:11.
Citera
2011-05-23, 23:15
Medlem
Vart skall man börja.......haha!

* 5-6 Datormöss
* Några tangentbord
*2 datorbord
* någon dörr
* Väggar
* En dator
Slängde en gång ungefär 1 liter cola när jag lirade Arena (Wow) på 2,5K rating förlorade mot ett lag på 2,3K för att polaren fick DC in i väggen så vi fick måla om haha.

En gång kom grannen upp, efter att jag fått ett psykbryt av att ha whipat på en boss i några timmar. Skrek och började gråta, HAHAHAHA.
Svårt att säga något specifikt, varit så otroligt många situationer där man fått mentala bryt.
Citera
2011-05-23, 23:23
Medlem
skurmopps avatar
Counterstrike..... mus, tangentbord, skärm, telefon, och mängder av pennor.
Citera
2011-05-23, 23:46
Medlem
Osvers avatar
När jag spelade world of warcraft slog jag näven rakt på på tangentbordet på min macbook. Datorn dog såklart direkt så jag la mig i sängen och grät ...

Kan tillägga att jag var i lvl typ 10 och hade gått in långt i en grotta. Så dog jag. Hittade min kropp långt in i grottan, kom till liv igen, dog 2 min senare. Varav mitt slag mot datorn ...
Citera
2011-05-23, 23:51
Medlem
TrialEnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av And-so-it-burns-
Min granne spelade dansbandsmusik varenda jävla natt skithögt så jag bajsade i ett kuvert och gick och stoppade ner det i hans brevlåda. Skrev också på kuvertet: "Sluta spela fittmusik på natten."
Hahaha...?

Själv sparkade man sönder brorsans dörr för ett antal år sedan efter att han snott cod 4 från mig. Var lite snål med att låna ut saker
Citera
2011-05-23, 23:55
Medlem
2 laptops, senast för några veckor en macbook som försvann några våningar ner mot innegården
X antal tangentbord, musar, mobiler och golfklubbor
Citera
2011-05-23, 23:57
Medlem
Fick mig ett spel på fyllan för ett par år sen över att en kompis, som var lika full han, gjort någon petitess. Slutade med att pappas marmor bord gick i bitar, samt grannens staket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in