Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-23, 21:21
Medlem
T1G3Rs avatar
Under cs tiden i yngre dagar, så har man haft sönder några tangentbord och nån mus har nog strykt med
Nu för tiden är man lite lugnare Har väl dock hänt att man bucklat till tangentbordet på skoldatorn någon gång.

Tur man blivit lugnare, annars blir det lätt dyrt
Citera
2011-05-23, 21:24
Medlem
BesserWissers avatar
9st mobiltelefoner, varav 7st varit HTC med win mobile (ingen närmare förklaring behövs), diverse inredning i hemmet, soffbord, datorbord, 4st datorer, x antal möss och några tangentbord. 2st handkontroller till spelkonsol. Dammsugaröret är lagom smashat. 3st usb bredbandsmodem. Och en massa mer
Citera
2011-05-23, 21:45
Medlem
Teddehs avatar
Bråkade relativt mycket med min mor förrut. Låste in mig på mitt rum förrut och sköt sönder garderobsdörren med en pilbåge, har även smällt så hårt i dörren X antal gånger att karmen börjar lossna etc.. En annan gång när jag var ännu yngre så bråkade jag med mamma, låste in mig på toan och somnade.. Hon trodde jag hade dött när jag sovit där inne i 3 timmar

Ot / En gång råkade jag även skjuta med min splitternya soft-air gun 'colt look-alike' i våran kylskåpsdörr. Det är forfarande en buckla där, 6 år senare
Senast redigerad av Teddeh 2011-05-23 kl. 21:48.
Citera
2011-05-23, 21:45
Medlem
AwesomeAs avatar
Hade dålig dag, slog sönder främre bilrutan innefrån
Citera
2011-05-23, 21:54
Medlem
Jag höll på att ha sönder min vänskap när jag på Mc.Donalds fick psykbryt och kastade min dipp i nacken på min polare.
Jag saftade på allt vad jag hade rakt i nacken på honom, det skvätte så inåt helvete och folket runtomkring trodde att jag var dum i huvet.

Jag gick ut och låtsades som ingenting
Citera
2011-05-23, 21:57
Medlem
trgt-badtastes avatar
Lite sjukt och jävligt puckad. Var för rätt länge sedan då man var en liten dum fjortis.
Farsan tog min mobil och vägrade ge tillbaka den (av en anledning, jag inte minns). Hittade hans plånbok och rev sönder hans pengar..

Notera att han då precis kom från utlandet och hade växlat en bunt 100-dollarsedlar. Rätt efterblivet såhär efteråt men var så jäkla förbannad just då!
Citera
2011-05-23, 21:59
Medlem
passionmasteRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
9st mobiltelefoner, varav 7st varit HTC med win mobile (ingen närmare förklaring behövs), diverse inredning i hemmet, soffbord, datorbord, 4st datorer, x antal möss och några tangentbord. 2st handkontroller till spelkonsol. Dammsugaröret är lagom smashat. 3st usb bredbandsmodem. Och en massa mer

Varför fortsätta köpa HTC med WinMobile om det suger röv?
Citera
2011-05-23, 22:03
Medlem
Har kastat sönder minst 3 telefoner, några xbox-kontroller. När jag var sen till en fotbollsträning pga att jag inte hittade mina benskydd så tänkte jag för mig själv att jag skulle räkna till 10 så att jag inte skulle göra något dumt. Jag hann räkna till 3 innan jag springer genom hela mitt rum och sparkar sönder min tv-bänk. Haha sjukt roligt och tragiskt
Citera
2011-05-23, 22:07
Medlem
Många år sedan sist men lillebrors mobil+mp3 när jag spelade fifa mot honom på nintendo 64, 3 trasiga skåpluckor i köket efter diverse tjafs med flickan.

Hål i väggen vid sängen då jag var förbannat trött och vart "uppdragen" ur sängen, hade verkligen ingen livslust den morgonen.

Sen för en 10 år sedan gjorde jag något som jag fortfarande ångrar.
Hade vart ute en kväll med hela "gänget" som umgicks.
Druckit alkohol haft det trevligt tills det vart en massa bråk och skit.
En av killarna som hade kommit och bråkat med oss hade även slagits med nån stor stubbe/pinne på folk som hade ramlat till marken.

Vi visste ju vem det var så vi gick hem till honom samma kväll, såg deras fina volvo och ja ni kan nog lista ut vad som hände sen.

Däcken skar vi sönder slog sönder sidoruterna och hoppa på taket.
Klottrade även ner deras garageport men som sagt man ångrar ju verkligen det nu, då det inte var hans bil utan hans föräldrar och det var inte dom som gjort något förutom uppfostrat honom till den lilla snorungen han var.
Citera
2011-05-23, 22:09
Medlem
Åker/åkt skateboard och när ja var mindre kanske jag blev lite arg på dem.

Jag spelade wow med en dansk i sesong 5 som blev så arg på deathknights att han slog sönder sin dörr.
Citera
2011-05-23, 22:09
Medlem
Oj vilken tröst för en mamma med en son med häftigt humör kombinerat med förstörelselusta när han är arg. Han är tydligen inte ensam
Citera
2011-05-23, 22:12
Medlem
tglrs avatar
En xbox360-kontroll som flög in i väggen.
Tre badmintonrack.
Två tennisrack.
Några datormöss.
Några tangentbord.
En sopkvast.
Två dörrar som jag sparkat hål i.
Två par solglasögon.

Ena tangentbordet knäckte jag på mitten när jag förlorade på Super Smash Bros (PC Emulator).

Knäckte även min mobil för inte så länge sedan heller. http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dda07c344e24_lolllleeee.JPG

(Gjorde ett nytt inlägg då jag kom på fler saker.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in