Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 15:15
Medlem
En gång retade jag upp min lillebror så pass att han kastade en kniv efter mig, läs vanlig matkniv såklart men han lyckades kasta den så hårt att den fastnade i dörren som jag hann gömma mig bakom!
Citera
2011-05-22, 15:16
Medlem
Jospans avatar
Navkapsel: Bilen gick dåligt och jag fick världens psykbryt som jag aldrig någonsin brukar få när jag har vänner i närheten men denna gång satt en kompis med. Slog på ratten och gick ur bilen och sparkade sönder navkapseln i ren ilska. Kompisen har aldrig sett mig så arg.

Lampa: Några år sedan när jag spelade Vicecity och skulle göra helikopteruppdraget så blev jag så förbannad på kontrollerna så en lampa jag hade flög rakt in i väggen.

Tangentbord: (Standardföremål när man är förbannad vid datorn) Dragit näven i mitt stackars tangentbord ett flertal ggr. när jag har spelat CoD4. Däremot har jag kvar detta tangentbord än men space-knappen är trasig så går bara att göra mellanslag längst ut på knappen.

F.ö. är detta inget jag är stolt över och allt detta var några år sedan. Har slutat bli förbannad på småsaker, det är helt onödigt.
Citera
2011-05-22, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lobir
min morsa tog bort mitt wow account så fick jag damp

http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc

Hör inte vad ungen i början säger, kan nån skriva? Var så att dom tagit bort hans wow konto?
Citera
2011-05-22, 15:17
Medlem
Satt och spelade HoN för inte så länge sen och internet krångler vilket resulterar i att jag dör ett flertal gånger.

Jag gick lugnt och fint fram till modemet och stampade sönder skiten så endast smulor fanns kvar, sen så la jag mig och sov ett par timmar.
Citera
2011-05-22, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daimon567
Kommer fan ihåg i högstadiet, när jag trashade en bil med ett basebollträ som jag hade gjort på träslöjden. Varför jag gjorde det var över ett ex som gjorde slut.. Jag tog basebollträet och gick ut i skogen, över motorvägen som låg relativt nära mitt hus och gick till den gamla bilen utan däck och slog in både fönsterrutor och en och annan dörr flög av, Haha! Slutade med att jag välte skiten mot en lada som var bredvid bilen Sen kom det en tant med en hund, så då sprang jag utav helvete

Förklara dig, annars är du bara en vanlig troll hulk
Citera
2011-05-22, 15:21
Medlem
daimon567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeyhell
Förklara dig, annars är du bara en vanlig troll hulk

Tja, bilen låg på fyrkantiga cementbrickor. Det var inte så svårt och välta..
Citera
2011-05-22, 15:22
Medlem
daimon567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daimon567
Tja, bilen låg på fyrkantiga cementbrickor. Det var inte så svårt och välta..

Edit: Bilen hade inga däck, så den låg ovanpå cementbrickorna
Citera
2011-05-22, 15:23
Medlem
Sulade min tandställning i väggen när mattetalet inte ville lösa sig. Delade sig mitt i tu. Slapp tandställning efter det...
Citera
2011-05-22, 15:24
Medlem
cschrilles avatar
Playstation 2, Playstation kontroll, Xbox 360, Xbox kontroll, TV, Skärm, Tangentbord, Mus, Tallrikar, Glas, Mobiltelefon, Fönster, Dörr, DVD-Spelare, DVD skiva och en stol är vad jag kommer på just nu
Citera
2011-05-22, 15:24
Medlem
FredagsMyspyss avatar
Mina knogar har jag väll slagit sönder.
Citera
2011-05-22, 15:26
Medlem
NBCsChucks avatar
Min knoge
Citera
2011-05-22, 15:29
Medlem
Acogs avatar
Slog sönder datormusen när jag dog på Cod4 hela tiden. Kände att det inte var värt att slå näven i tangentbordet då det är en bärbar dator jag har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in