Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-22, 13:51
Medlem
Jonhag01s avatar
Gick loss på min cykel under en mountainbike-tävling då kedjan gick av. Kastade cykel i marken flera gånger och drämde den i ett träd och en sten. Sen drog jag av ena hjulet slängde med full kraft ner för berget. Kunde ha skippat att kasta hjulet för att gå hela vägen till närmsta bilväg tog en stund.

Cykeln har jag köpt och fixat upp för över 20 000 så ångrar att jag inte bara hade en extra kedja med mig så jag sluppit spendera ännu mer för att fixa cykeln efter denna dramatiska händelse i dens liv
Citera
2011-05-22, 14:00
Medlem
min morsa tog bort mitt wow account så fick jag damp

http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc
Citera
2011-05-22, 14:06
Medlem
Hellioss avatar
4mobiler i väggen.5-6 dörrar hålat. 7 bilar hoppat på. 8 postlådor mosat. Några parkerings automater. Ett tvättställ och 4 fönster
Citera
2011-05-22, 14:22
Medlem
Happy-consumers avatar
Verkar vara mycket datorutrustning som går sönder för folk

Själv blev jag lite chockad en gång när jag blev arg på wow och boxade in i väggen. Till min förvåning lyckades jag nämligen boxa rakt igenom och göra ett 20cm stort hål. Det visade sig att det var en dörr som suttit där innan och hålat var igentäppt med en gipsskiva. Det kändes dock bra för stunden att boxa rakt igenom en vägg
Citera
2011-05-22, 14:27
Medlem
niiickees avatar
* Boxat sönder skärmen när man dött på CS.

* Kastat fjärrkontrollen i TVn när Sverige förlorat i någon sport.

* Boxat sönder diverse dörrar o gipsväggar när ens småsyskon käftat.

Säkert ngt mer men inget som jag kommer på nu direkt..
Citera
2011-05-22, 14:29
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
I yngre år så hade jag oerhört kort stubin. Tog sönder tangentbord, datorskärmar, en stereo, handkontroller och mobiltelefoner. Sådana dumheter gjorde jag väl för en 10 år sedan efter att ha torskat i spel eller i en ren fyllepsykos.

Reggad september 2002! Respekt.
Citera
2011-05-22, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobir
min morsa tog bort mitt wow account så fick jag damp

http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc

Herrejävlar vilken frisk kille!!

Kolla hans andra klipp också, vettefan vilket som är värst men sjuk är han.
Citera
2011-05-22, 14:52
Medlem
avgns avatar
Stog utanför en klubb när jag var 17. Polaren ringde och sa att han hade sett min flickvän hångla med någon turk. Blev så jävla lack att jag sulade bärsen långt åt helvete, och självklart träffar den ett gäng araber och skvätter ner hela dom. Fick lägga benen på ryggen. På vägen hem skrek jag och skallade sönder en ruta.

När jag kom hem var min flickvän r hemma. Polaren sa att han hade sett henne i typ Uppsala. Så hon skulle omöjligt hunnit hem på den korta tiden.

Ringde och skällde ut honom för att han förstört min kväll, sen kastade jag ut telefonen från balkongen
Citera
2011-05-22, 14:54
Medlem
Ett par mobiler genom mina dar'
Däribland en mobil och en krogvakt vid samma tillfälle.

Har dratt näven i en bildörr för några år sedan. Resulterade i en dyr räkning.
Är i regel jävligt svår att få förbannad men när jag tänder till spårar jag ur
Citera
2011-05-22, 15:08
Medlem
dwgs avatar
# Några tv kontroller
# Datorn jag sitter vid nu är inte vacker, ser ut som ålandshav saknar några tangenter,
ihopp tejpad och glapp i strömkabel så vågar ej ta med mig datorn.
# Nån kökslucka
# Och mycket mer.
Citera
2011-05-22, 15:08
Bannlyst
Kastade en stol genom syrrans dörr när hon hade låst sig inne med min favvo kudde

(hade kort stubin som ung)
Citera
2011-05-22, 15:09
Medlem
daimon567s avatar
Kommer fan ihåg i högstadiet, när jag trashade en bil med ett basebollträ som jag hade gjort på träslöjden. Varför jag gjorde det var över ett ex som gjorde slut.. Jag tog basebollträet och gick ut i skogen, över motorvägen som låg relativt nära mitt hus och gick till den gamla bilen utan däck och slog in både fönsterrutor och en och annan dörr flög av, Haha! Slutade med att jag välte skiten mot en lada som var bredvid bilen Sen kom det en tant med en hund, så då sprang jag utav helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in