Citat:
Ursprungligen postat av
fillmeupdaddy
Har vid två tillfällen stött på människor runt linjeväggarna men båda gångerna har dom sprungit

Hänger aldrig i fames tyvärr får inte ut något av det, har knappt tid att måla så tänker inte spendera min tid vid fames..
Skönt tips, tack!
Har själv fiskat o fått hook via flashback men det var en klar besvikelse - hipsterfitta med klar fäbless för att posera graffitimålare, vi slutade ses för jag var för hardcore för honom

Nej, jag tappade fullständigt sug när det framkom att han drev runt och snackade.
Simma lugnt med flashbackare, idioter eller narkomaner hela bunten.
Jag antar att du bor i Stockholm när du skriver linjeväggar? Jag skulle leta reda på någon graffitiutställning, kanske dra till Södertäljes hamn och titta runt.
Citat:
Ursprungligen postat av
fillmeupdaddy
Soft! All in eller ingenting
Är själv gammal pundare och idiot så det ska inte vara någon fara

En av anledningarna till att jag tog upp graffitin igen, ersätter benz, alkohol och spelande. Behöver adrenalinet! Sen är det fruktansvärt kul också
Yes är från Stockholm!
Dra till södertälje och öva på att lägga en brännare, får du bra vibb med någon så kan du fråga om de vill haka på och köra en linje du kan (om du kan den - annars säger du inte att du kan den

). Skulle vara tacksam om någon ville visa mig en linje sådär.
Nu har jag förvisso inte gjort ett mission av att lira linjevägg, men jag antar att det är meck att sätta bra spots i Stockholm? Gods/tåg är dock mer värt att få visat, men det skulle jag aldrig rakt upp-o-ner hakat på randoms att göra, inte heller ta med randoms att göra.
Kommer ihåg när jag var på en fest och vi bestämde oss att lira tåg, en nybekant ville haka på, sa till min kompis (vila i frid broder) lite försiktigt bakom ryggen "vi kan inte dra med en toy, vad fan" - lite för högt, resulterade i alla fall att tjejen inte hakade på trots att polaren bönade henne, för grinig blev hon. Inser hur kefft det var. Men man vet inte vart man har nybekanta när man torskar, och att åka på en golare till vän är fanemig botten.