Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Du tror inte Flink blev offentlig efter att han haft ihjäl en massa människor då? Tror du att Flink var en offentlig massmördare innan han gick loss med skjutvapen? Haha, förlåt, men det där var nog det absolut dummaste jag läst i denna forumdel. Mig veterligen har inte Flink begått ett enda brott efter sin dom och outande, läst att han är en exemplarisk fånge. Liksom Nug som inte säger sig begå brott (skadegörelse) längre alltså.
Kära du, det var bara ett exempel... det jag menar att brotten kan vara så mycket grövre och ändå är dessa människor offentliga... brotten kan ju också vara betydligt mindre, hustrumisshandel etc.., är det någon som det är värt att veta något om, så blir namnet oftast känt. Berätta för mig varför det skulle vara det dummaste du har läst, istället för att bara säga det utan att ha någon egentlig poäng?
Man kan ju också tycka, det mesta som händer, oavsett vad som händer, är det någorlunda intressant så blir väl det mesta offentligt? Officiellt eller inofficiellt? Sen förstår jag inte om det är så, att man i detta forum raderar namn som andra skriver, när man inte gör det i övrigt på flashback och det är väl lite emot filosofin här, att just censurera? Att man själv är anonym här och att folk inte får outa varandra är en sak, men utöver det så verkar det ju saknas restriktioner på detta överlag på FB.
Rätta mig gärna om jag har fel, men håll gärna inne med ovidkommande kommentarer som att just du tycker det var det dummas inlägg du någonsin har läst på denna del av forumet etc..., för vem bryr sig egentligen att just du tycker det?