2011-12-10, 17:39
Medlem
Neubautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Har för mig att det kallas graffiti. De som gjort graffiti på bilderna kallar sig TSD.

Bra förklaring nog? Eller ska jag bryta ner det ännu mer?

Är du seriös nu?

Jag påpekade bara hur skamligt jävla asfult det dära klottret var, dessutom målat på folks bilar etc.
Inte representativt för graffiti öht i min åsikt.
Citera
2011-12-10, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballan2
vad står BTB för?
vette fan
Citera
2011-12-10, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neubauten
Är du seriös nu?

Jag påpekade bara hur skamligt jävla asfult det dära klottret var, dessutom målat på folks bilar etc.
håller fan med dig! tycker faktist att man inte ska måla på bilar och dessutom kan dom inte måla!
Citera
2011-12-10, 17:52
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Är du seriös nu?

Fult och inte fult kan inte du bestämma över, skönhet ligger i betraktarens ögon och kommer alltid att göra det, folk som inte fattar det kan lika gärna hålla käften. (Jag tycker inte heller det var speciellt snyggt, men det hör inte till saken) Det ser ut att vara en stripad företagsbil ich i mina ögon är det då ett okej spot, även om många företag är småföretagare blablalba... folk med för mycket moral borde inte hålla på med graff.

Sedan vet jag inte hur insatt du är men tsd är väl ett av västsveriges största crews...så nog är det rätt representativt allt. Men du kanske bara tycker att graffiti är färgburners med massa characters, pilar osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Fresco-Crew
håller fan med dig! tycker faktist att man inte ska måla på bilar och dessutom kan dom inte måla!
Och där kom den igen, folk som inte förstår att alla har olika smak. Testa att tänka i någon sekund innan du postar nästa gång.
Citera
2011-12-10, 17:57
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
vad står BTB för?

Bromtymolblått.

Har du inte läst kemi?
Citera
2011-12-10, 17:59
Medlem
Neubautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Fult och inte fult kan inte du bestämma över, skönhet ligger i betraktarens ögon och kommer alltid att göra det, folk som inte fattar det kan lika gärna hålla käften. (Jag tycker inte heller det var speciellt snyggt, men det hör inte till saken) Det ser ut att vara en stripad företagsbil ich i mina ögon är det då ett okej spot, även om många företag är småföretagare blablalba... folk med för mycket moral borde inte hålla på med graff.

Sedan vet jag inte hur insatt du är men tsd är väl ett av västsveriges största crews...så nog är det rätt representativt allt. Men du kanske bara tycker att graffiti är färgburners med massa characters, pilar osv.

Jag tycker TSD är skitfeta och har nämnt det tidigare, jag gillar dom. Och jo, klart dom är reprensentativa men är det verkligen TSD som gjort detta och inte några toys?

Påpekade dessutom bara att det är respektlöst att tagga på folks privata egendom och om man gör det kan man väl förfan göra något mer kreativt än det här?:http://i42.tinypic.com/25aqcth.jpg
och tvivlar på att särskiljt många mer tycker det här dära snyggt.

Någon moral-gnällande dåre är jag minsann inte vill jag lova, men tycker inte det känns särskiljt relevant i det här fallet.
Senast redigerad av Neubauten 2011-12-10 kl. 18:01.
Citera
2011-12-11, 00:28
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Jag tycker TSD är skitfeta och har nämnt det tidigare, jag gillar dom. Och jo, klart dom är reprensentativa men är det verkligen TSD som gjort detta och inte några toys?

Påpekade dessutom bara att det är respektlöst att tagga på folks privata egendom och om man gör det kan man väl förfan göra något mer kreativt än det här?:http://i42.tinypic.com/25aqcth.jpg
och tvivlar på att särskiljt många mer tycker det här dära snyggt.

Någon moral-gnällande dåre är jag minsann inte vill jag lova, men tycker inte det känns särskiljt relevant i det här fallet.

fyllemålning?
Citera
2011-12-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Bromtymolblått.

Har du inte läst kemi?
joo
men står graffiti crewet BTB för Bromtymolblått?
Citera
2011-12-11, 00:31
Medlem
förresten var i uppsala nyss och såg lite målningar från AN7, SEMO och något typ 53 eller nåt
vad står dom för och vilka kör i respektive crew?
såg även lite coola tags ute i storvreta också FSS (FultSomStryk) och SCITS som jag även såg lite uppsala.
någon som sitter på lite info om FSS tex vilka som är med?
och vad SCITS står för?
Senast redigerad av allanballan2 2011-12-11 kl. 00:38.
Citera
2011-12-11, 00:46
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
förresten var i uppsala nyss och såg lite målningar från AN7, SEMO och något typ 53 eller nåt
vad står dom för och vilka kör i respektive crew?
såg även lite coola tags ute i storvreta också FSS (FultSomStryk) och SCITS som jag även såg lite uppsala.
någon som sitter på lite info om FSS tex vilka som är med?
och vad SCITS står för?
Sewo kör för 53 iallafall, kanske var det du såg?
Citera
2011-12-11, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Sewo kör för 53 iallafall, kanske var det du såg?
kan vart sewo det stod
vet du nåt om övriga crews jag nämnde?
Citera
2011-12-11, 02:45
Medlem
Citat:
men är det verkligen TSD som gjort detta och inte några toys?

Ja, det är TSD.

Det där är ingens privata egendom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in