2011-08-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Någon som kan länka bilder på KLAF eller MUSP saker han har gjort?
http://www.fotolog.com/kalfert/43295739
Citera
2011-08-22, 22:47
Medlem
tokiigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Yes det är väl dom som är aktiva nuförtiden, även Oral och Ruben reppade IMO för några år sedan.

Oral la av för många år sedan. Ruben la väl av för ca ett år sedan har jag för mig.
Citera
2011-08-23, 02:49
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktuppianuz
Inte Kase från Nwa, utan Case2 från Amerikat.
http://senseslost.com/third-rail-content/uploads/case2-graffiti.jpg

Pinsamt fel av mig, och jävligt sorgligt för graffvärlden. RIP...
Citera
2011-08-23, 03:51
Medlem
Firezs avatar
Frågade tidigare om TKO crew i göteborg i forumet. ville säga att jag träffa en av dom idag. Denna killen var inte helt frisk i skallen Galen typ med tatueringar typsikt en gäng kille hmmm gängkille som graffar inget vanligt tror ja ? eller ?
Citera
2011-08-23, 14:38
Medlem
FYFXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firez
Frågade tidigare om TKO crew i göteborg i forumet. ville säga att jag träffa en av dom idag. Denna killen var inte helt frisk i skallen Galen typ med tatueringar typsikt en gäng kille hmmm gängkille som graffar inget vanligt tror ja ? eller ?
Det är säkert rätt vanligt, kolla på Gäng kulturen i USA, där som springer runt och skriver sitt gängs namn överallt, men om det är vanligt bland seriösa målare har jag inte den blekaste aning om!
Citera
2011-08-23, 14:47
Medlem
finns många "gäng" snubbar som målar.
sen beror det på vad man ser som gäng också.
Citera
2011-08-26, 23:13
Medlem
313 crew, någon som kan bidra med info?
När de körde, vem som reppade, kör de fortfarnde på nått håll etc?
Citera
2011-08-27, 00:46
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:

Jag är mest gangsta på forumet, lämnar inte hemmet utan puffran i hölstret och stiletten i strumpan.
Citera
2011-08-27, 03:45
Medlem
Firezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYFX
Det är säkert rätt vanligt, kolla på Gäng kulturen i USA, där som springer runt och skriver sitt gängs namn överallt, men om det är vanligt bland seriösa målare har jag inte den blekaste aning om!

Okej denna killen sa sina gamla tagnamn och har sett dom flera ggr tidigare. Denna killen skulle man aldrig tro att han håller på med graffiti. han ser mer ut som en bankrånare höhö . Första han fråga mig var om jag var med i OCF, jag svara nee fan . då sa han tur för dig för annars hade du inte stått upp på benen. OCF är tydligen snutinfomatörer. han nämde Att kosr och någon Tobbe tobak skulle ha golat många målare...
Citera
2011-08-28, 13:33
Avslutad
Citat:
Okej denna killen sa sina gamla tagnamn och har sett dom flera ggr tidigare. Denna killen skulle man aldrig tro att han håller på med graffiti. han ser mer ut som en bankrånare höhö . Första han fråga mig var om jag var med i OCF, jag svara nee fan . då sa han tur för dig för annars hade du inte stått upp på benen. OCF är tydligen snutinfomatörer. han nämde Att kosr och någon Tobbe tobak skulle ha golat många målare...

jävla nörd
Citera
2011-08-28, 14:08
Medlem
vildhunds avatar
Att ens komma på tanken att skriva TKO Är för mej absurt! "Ja, jag börjar använda mej av ett av världens kändaste crewnamn!!"
Citera
2011-08-28, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vildhund
Att ens komma på tanken att skriva TKO Är för mej absurt! "Ja, jag börjar använda mej av ett av världens kändaste crewnamn!!"

toysen i göteborg får väl helt enkelt battla ut riktiga TKO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in