2019-10-07, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Snok som körde sjukt mycket för DR har flyttat nu tror jag. IFOS vet jag inte riktigt men någon piece o tags då och då kommer väl upp.
Vad stod egentligen DR för? doctor?
Citera
2019-10-07, 15:51
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Vad stod egentligen DR för? doctor?
Har hört olika minns inte men drottninghög så någon.
Citera
2019-10-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
Har hört olika minns inte men drottninghög så någon.
hm okejokej, fasen är i malmö rätt ofta och där ser man TRC överallt. Antar de är ett crew?
Citera
2019-10-07, 23:19
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
hm okejokej, fasen är i malmö rätt ofta och där ser man TRC överallt. Antar de är ett crew?
The restless crew. Har varit aktiva lite överallt.
Citera
2019-10-08, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
The restless crew. Har varit aktiva lite överallt.
Ahaaa, se där i fler städer alltså? Deras grejer är utplacerade på ganska imponerande ställen vid Malmö central😁
Citera
2019-10-08, 16:30
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ahaaa, se där i fler städer alltså? Deras grejer är utplacerade på ganska imponerande ställen vid Malmö central😁
Ja, det är flera som kör TRC förstås. En håller knas, en annan klättrar på fasader, en tredje står på tak - kan man tänka sig.
Citera
2019-10-19, 13:56
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kripmeister
Runt om i Uppsala ser jag konstant bokstavs kombinationen ”Dugs” spraypaintat på diverse ytor. Jag ser det så mycket överallt att det känns näst intill omöjligt att undvika de dykandes upp i synfältet. Jag ser det när jag åker buss och trallar runt i dem flesta områdena.

Detta har definitivt väckt en nyfikenhet inom mig. Jag har frågat runt lite bland kompisar som inte har någon aning men tydligen också har lagt märke till det här. Vissa av dem tänker att de står för drugs vilket jag nog med kan tänka mig. Men känns nästan som att det är nått större. Har ju som de märkts inte fått något svar så därför sökte jag mig hit.

Några frågor är: (det kanske är hemligstämplat, vad vet jag.)

Är det en grupp av individer eller är det bara en grej som alla gör?

Vart är dem ifrån?

Vilken åldersgrupp?

Eller all information ni vill dela med er om skulle uppskattas markant.

Med tanke på mängden o hur utbrett det är så kanske de bara är ett gäng påtänds tjacktomtar som kommit på en mysig sysselsättning som virrar runt.

Vilka är som mest aktiva inom uppsala nu förutom 5.3? ser Bels, Sned & TSU mycket.
Citera
2019-10-21, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Vilka är som mest aktiva inom uppsala nu förutom 5.3? ser Bels, Sned & TSU mycket.

Vart ser du dessa förutom i famet? Aldrig sett en enda tag eller målning av dessa på gatan. Antingen så är du själv någon av de du nyss namedroppa eller grundlurad av instagram.
Citera
2019-10-23, 05:38
Avslutad
Va hände med barse? han som bombade så jävla fult med nåt kan det vart bambi det stog? Är bambi ett crew eller? vilken jävla ful tag annars. ser ut som några riktiga pundare har kört tagsen. Förhoppningsvis slipper man se det igen.
Citera
2019-10-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingsWrath
Va hände med barse? han som bombade så jävla fult med nåt kan det vart bambi det stog? Är bambi ett crew eller? vilken jävla ful tag annars. ser ut som några riktiga pundare har kört tagsen. Förhoppningsvis slipper man se det igen.

1. Inget 2. Bambi körde han med rätt mycket ja 3. Nej 4. Kan inte hålla med, gillar hans handstyle.
Citera
2019-10-25, 15:48
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neduk
Vart ser du dessa förutom i famet? Aldrig sett en enda tag eller målning av dessa på gatan. Antingen så är du själv någon av de du nyss namedroppa eller grundlurad av instagram.

Utmed linjen finns en del TSU, mellan Arlanda & Uppsala är det ett par, Bomba & sådant är dom inte mycket för, med Sned är fördjävla duktig!
Citera
2019-10-25, 21:11
Medlem
stickslaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingsWrath

Verkar som du har något otalt med dem. Muppigt att ta det i en sån här tråd. Tycker stilen var OK, finns betydligt sämre bombare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in