2019-07-20, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TragiskPotatis
vilka kör i UA, WCF, JAG, A2A?
är Ishu o Palme fortfarande aktiva?

Nej.
Citera
2019-07-20, 19:43
Medlem
TragiskPotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Nej.
svar på vilken fråga?
Citera
2019-07-23, 00:06
Medlem
Neuschwansteins avatar
Någon som vet om crewet LOK/RF som körde en del på röda för några år sen fortfarande är aktiva?
Citera
2019-07-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
I Söderort, eller i alla fall runt Årstaberg av alla jävla ställen, så ser jag Rixpund MC hela tiden. Vad fan är det för jävla riksnötter egentligen?

Söker du på Le*f Sk*rp på Facebook så hittar du ”presidenten” av rixpund mc, riktigt misslyckad jävel här i livet, knarka, stjäla, knarka, stjäla, knarka, tigga pengar på Facebook är typ vad hans liv går ut på. Och fixa pengar till sin lika misslyckade son.
Citera
2019-07-23, 22:52
Medlem
Är Waste Sveriges all out king just nu?
Citera
2019-07-23, 23:48
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oligarque
Är Waste Sveriges all out king just nu?
Nej det är dome
Tycker att julie/tum legat i mer kvantitativt senaste år, även om wwaste har mest tot uppe, antagligen. Ja, waste håller sig väl på hög tron.

Edit: har du/ni någon motivering till påståendet?
Senast redigerad av GoUoD 2019-07-24 kl. 00:34.
Citera
2019-07-24, 11:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meta-marit
Söker du på Le*f Sk*rp på Facebook så hittar du ”presidenten” av rixpund mc, riktigt misslyckad jävel här i livet, knarka, stjäla, knarka, stjäla, knarka, tigga pengar på Facebook är typ vad hans liv går ut på. Och fixa pengar till sin lika misslyckade son.
Se där ja. Tack för info.
Citera
2019-07-24, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Nej det är dome
Tycker att julie/tum legat i mer kvantitativt senaste år, även om wwaste har mest tot uppe, antagligen. Ja, waste håller sig väl på hög tron.

Edit: har du/ni någon motivering till påståendet?
Nja jag har ingen jättebra motivering mer än att man ser Waste i allt från större städer till grusvägar långt ut på landet. Dome är väll mest i Göteborg eller?
Senast redigerad av Oligarque 2019-07-24 kl. 21:03.
Citera
2019-09-20, 06:40
Medlem
Xsylens avatar
Hej alla maddafakkaz!

Jag undrar om det är någon som vet om NAGEL fortfarande kör och isf vart man kan följa honom på da intanetz?..alttså denna lirare ---> http://www.ekosystem.org/tag/nagel
Citera
2019-09-24, 17:18
Medlem
allt är dött nu för tiden!
Citera
2019-09-25, 16:01
Medlem
kripmeisters avatar
Vilka är Dugs? Uppsala

Runt om i Uppsala ser jag konstant bokstavs kombinationen ”Dugs” spraypaintat på diverse ytor. Jag ser det så mycket överallt att det känns näst intill omöjligt att undvika de dykandes upp i synfältet. Jag ser det när jag åker buss och trallar runt i dem flesta områdena.

Detta har definitivt väckt en nyfikenhet inom mig. Jag har frågat runt lite bland kompisar som inte har någon aning men tydligen också har lagt märke till det här. Vissa av dem tänker att de står för drugs vilket jag nog med kan tänka mig. Men känns nästan som att det är nått större. Har ju som de märkts inte fått något svar så därför sökte jag mig hit.

Några frågor är: (det kanske är hemligstämplat, vad vet jag.)

Är det en grupp av individer eller är det bara en grej som alla gör?

Vart är dem ifrån?

Vilken åldersgrupp?

Eller all information ni vill dela med er om skulle uppskattas markant.

Med tanke på mängden o hur utbrett det är så kanske de bara är ett gäng påtänds tjacktomtar som kommit på en mysig sysselsättning som virrar runt.
Senast redigerad av kripmeister 2019-09-25 kl. 16:03.
Citera
2019-09-26, 14:53
Medlem
Allt är dött nuförtiden. Var lever du? I en bunker på lofoten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in