2019-10-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Utmed linjen finns en del TSU, mellan Arlanda & Uppsala är det ett par, Bomba & sådant är dom inte mycket för, med Sned är fördjävla duktig!

Samma grabbar som körde en "postvagn"/godståg och kallade det för sin första panel. Haha..
Citera
2019-10-26, 12:19
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Samma grabbar som körde en "postvagn"/godståg och kallade det för sin första panel. Haha..

Det är också en panel, det är en definitions fråga, det är en just vad låter som: En panel på postvagn eller gods.

Vilket inte går att jämföra med en panel på pendeltåg eller tunnelbana.

Det går också att göra en wholecar på godståg, vilket helt enkelt blir en wholecar på gods.

Målare som målar gods kommer ändå inte blandas ihop med andra tågmålare.

Det finns inga genvägar.
Citera
2019-10-26, 14:04
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris

Nja tveksamt, då körde väl Sned solo med Bels?

Om vi tänker på samma, oavsett som skribenten ovanför skrev ^ inga WUFC/FY grejer direkt.
Citera
2019-10-26, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Det är också en panel, det är en definitions fråga, det är en just vad låter som: En panel på postvagn eller gods.

Vilket inte går att jämföra med en panel på pendeltåg eller tunnelbana.

Det går också att göra en wholecar på godståg, vilket helt enkelt blir en wholecar på gods.

Målare som målar gods kommer ändå inte blandas ihop med andra tågmålare.

Det finns inga genvägar.

Helt fel. Sluta sprida massa trams på flashback. Panel på gods eller postvagn, dummaste jag hört i hela mitt liv. Håll dig till snösätra din tratt
Citera
2019-10-26, 22:02
Medlem
DIZZY bombar som faen i Uppsala men utan kvalitét, bara snyggt om DUGS varit med typ. MÖBEL är ju typ den mest aktiva av dom få som kör.
Citera
2019-10-28, 01:29
Medlem
Finns flera som målar otroligt många tåg i veckan och här sitter vi och diskuterar personer som målat ett godståg nånsin haha.
Citera
2019-10-28, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VikingsWrath
Va hände med barse? han som bombade så jävla fult med nåt kan det vart bambi det stog? Är bambi ett crew eller? vilken jävla ful tag annars. ser ut som några riktiga pundare har kört tagsen. Förhoppningsvis slipper man se det igen.

Barse syns överallt, Bambi med.
Har du något otalt med dom? båda är aktiva och Barse handstyle är fet. Bambis med
Citera
2019-10-29, 11:37
Medlem
kattfronts avatar
det finns nån jävel som taggar NATUR överallt i malmö just nu, det är en ganska ful handstyle men fan vad hen har kört på
Citera
2019-11-03, 20:22
Medlem
Vad har hänt med psykos, jag har försökt bli hennes vän på Insta hur många gånger som helst med olika användare i några månader.
Psykocb och psykhoe, ingen aktivitet.

Knarkar hon nu bara eller?
Hon var väl med en stund i nåt avsnitt på andra sidan spåret eller vad podden heter, tillsammans med rikspundaren Mel nyligen.
Citera
2019-11-04, 11:06
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Vad har hänt med psykos, jag har försökt bli hennes vän på Insta hur många gånger som helst med olika användare i några månader.

Hon var väl med en stund i nåt avsnitt på andra sidan spåret eller vad podden heter, tillsammans med rikspundaren Mel nyligen.
Dom var med i klotterpodden men inte samtidigt.
Citera
2019-11-04, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare

"jag har försökt bli hennes vän på Insta hur många gånger som helst med olika användare i några månader."
ehhhhhh

men on topic:
jag har sett en del nya psykos tags runtom i stan på senaste så tror inte hon har slutat helt men hon tar det väl bara lugnare.
Citera
2019-11-05, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Letmebelucky
Barse syns överallt, Bambi med.
Har du något otalt med dom? båda är aktiva och Barse handstyle är fet. Bambis med

skämtar du eller? skitfult vad fan snackar du om ? alltså är du blind det är slarviga hipster fulsnygg skit. hur bombar bambi? bara sett barses fula skit NOLL STIL!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in