2020-06-22, 13:14
Medlem
karlsoons avatar
Angående Close.
Kör bara över hans grejer, han förtjänar ju ingen respekt och det är bästa att man inte beter sig som ett rövhål.

Kör bara rakt över hans grejer. Han är ingen och kan inte göra ett skit
Citera
2020-06-23, 10:52
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Angående Close.
Kör bara över hans grejer, han förtjänar ju ingen respekt och det är bästa att man inte beter sig som ett rövhål.

Kör bara rakt över hans grejer. Han är ingen och kan inte göra ett skit

Exakt vad min vän här tänkte!

Har man pieces ute så bör man vara ödmjuk, för det är lätt hänt att man blir streckad annars.

Close har jävla massa pieces där ute, om han nu varit en sån rövhål som folk här påstår så fattar jag inte vad man väntar på? Ingen som har lite ballar?
Citera
2020-06-27, 18:35
Medlem
Braxynglets avatar
Någon som vet ifall Plis är mitt i någon blygsam comeback? Denne ägde en stor del av K-line med AM/FY/UH under tidigt 00-tal. Men verkade senare helt försvinna alternativt byta tag. Nu har det dykt upp tags i Kungsängen helt random. Snackar vi om en fyllegrej efter att denne hängt med Veks eller har denne vart aktivt hela tiden men på annat håll?
Citera
2020-07-16, 02:30
Medlem
har sett "pulver" ganska så mycket. vad är detta?
Citera
2020-07-19, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirmurrmurr
har sett "pulver" ganska så mycket. vad är detta?
Det är graffiti.
Citera
2020-07-20, 14:53
Medlem
outoforders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braxynglet
Någon som vet ifall Plis är mitt i någon blygsam comeback? Denne ägde en stor del av K-line med AM/FY/UH under tidigt 00-tal. Men verkade senare helt försvinna alternativt byta tag. Nu har det dykt upp tags i Kungsängen helt random. Snackar vi om en fyllegrej efter att denne hängt med Veks eller har denne vart aktivt hela tiden men på annat håll?

Har sett några tunga pjäser i typ nutid av Plis. Och vet att Plis kör en del fortfarande (kanske inte som förr dock) .
Citera
2020-08-04, 00:34
Medlem
Hembrannarens avatar
Lite ny till den här graffitigrejen, kan någon ge mig en snabb rundtur om dem största crewsen i Sverige och är de någon som vet något om crews o målare i Uppsala?
Citera
2020-08-04, 07:51
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hembrannaren
Lite ny till den här graffitigrejen, kan någon ge mig en snabb rundtur om dem största crewsen i Sverige och är de någon som vet något om crews o målare i Uppsala?
Varför förväntar sig alla att få allt serverat på ett silverfat?
Du har dessutom tillgång till allt det i bla den här tråden eller de som hittas enkelt genom den klistrade FAQen(vet att sökfunktionen är lite knas men prova den).
Citera
2020-08-10, 17:28
Medlem
Visst fanns det för en massa år sen nån joppe som kallade sig Bacteria? Aktiv i sthlm och då kanske mer en street art snubbe. Om ja, visst blev samma joppe senare mer känd under annat namn? Eller har jag drömt allt detta? Ett snabbt googlande ger inte mycket om detta vad jag kan se...
Citera
2020-08-23, 12:46
Medlem
Någon som har koll på varför en del Tenk grejer blir spittade?
Och har nån koll varför Etza inte längre är med i FY?
Citera
2020-08-25, 15:08
Medlem
Dogshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitroq

TENK VS FY var väl för flera år sen? Antagligen gamla saker som sitter kvar eller så har jag helt missat att det blossat upp igen.
Citera
2020-08-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitroq

Citat:
Ursprungligen postat av Dogshit
TENK VS FY var väl för flera år sen? Antagligen gamla saker som sitter kvar eller så har jag helt missat att det blossat upp igen.

Längesen, och Etza va inte medlem speciellt länge. Han var inte "FY-virket", det vill säga soc-fall.

Märks att scenen är helt död om det är detta som ska diskuteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in