2014-08-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gammelfia
Körs väll emellanåt på den linjen.

Reds och HFR har besökt linjen ett antal gånger = (kvalité på sakerna).
Dock har linjen börjat saneras mer och mer.

Så det är bara att ta sig ut på linjen och kriga mot buffen

Jaså, fan vad fint. Får åka ned någon dag, var över ett år sedan sist åtminstone. Buffen som du säger märktes det besöket. Prylar från ex. UFF och SDL som suttit ganska lång tid ändå.

I vintras såg jag dock att BST, CRS, och om jag minns rätt HEJ hade besökt en av de par riktiga bondestationerna på linjen, inget särskilt, men tags som satt där de skulle. Gjorde min kväll.

Vad var förresten grejen med P.lor? Gick han med JSA, men försvann/kickades därefter? Detta måste vara några år sedan nu, dock. Inte för att spekulera enskilda individer, men det var en man såg mycket av sista åren och plötsligt verkade han köra JSA vilket var oväntat.
Citera
2014-08-26, 14:46
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Jaså, fan vad fint. Får åka ned någon dag, var över ett år sedan sist åtminstone. Buffen som du säger märktes det besöket. Prylar från ex. UFF och SDL som suttit ganska lång tid ändå.

I vintras såg jag dock att BST, CRS, och om jag minns rätt HEJ hade besökt en av de par riktiga bondestationerna på linjen, inget särskilt, men tags som satt där de skulle. Gjorde min kväll.

Vad var förresten grejen med P.lor? Gick han med JSA, men försvann/kickades därefter? Detta måste vara några år sedan nu, dock. Inte för att spekulera enskilda individer, men det var en man såg mycket av sista åren och plötsligt verkade han köra JSA vilket var oväntat.

paylor gick väl tillbaka till ltc och sedan under jorden?
Citera
2014-08-27, 10:15
Medlem
Jackie Moons avatar
Är det någon har lite koll på Saltsjöbanan linjen? Under 90-talet blommade graffitin där tänker då på Järla Station och Sickla bla. tacksam för svar
Citera
2014-08-28, 01:26
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
En generell reflektion är att grabbarna i KCN kör mer än på många år, inte alla, men dessa:
Sken, Dyre, Mint(Pomak), Abyss, Ron C... Och inte bara fames utan även mycket längs linjer, elskåp m.m. Riktigt kul! Gillar verkligen Mints verk senaste året. Verkar nyligen ha gått med i TD också.

Citat:
Ursprungligen postat av gammelfia
Dom har alltid kört mycket. ( till och från )

Du glömde Polar.

Och Mint har varit med i TD en bra tid

Ni båda glömde Fatso/Nore.
Citera
2014-08-28, 12:09
Medlem
fjolla666s avatar
Antar att det redan är allmänt känt. Vart ligger det där WSB famet som det målas friskt på. Tänkte åka dit och fota.
Citera
2014-08-28, 13:16
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Antar att det redan är allmänt känt. Vart ligger det där WSB famet som det målas friskt på. Tänkte åka dit och fota.

WSB?
Citera
2014-08-28, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie Moon
Är det någon har lite koll på Saltsjöbanan linjen? Under 90-talet blommade graffitin där tänker då på Järla Station och Sickla bla. tacksam för svar

ATL brukar rocka längs saltsjöbanan
Citera
2014-08-28, 15:08
Medlem
Jackie Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
ATL brukar rocka längs saltsjöbanan

Tack för svaret är väl inte så många kör där längre
Citera
2014-08-28, 16:47
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666

Deras lagliga lokaler ligger längst in i snösätra. Hittar du till vanliga rågsvedsfamet? De är bara att svänga in i industriområdet precis efter.
Citera
2014-08-28, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackie Moon

Har funnits grejer uppe av KS, HFR, BG, WOL, MTR, ATL, FHS och WO under 2014 men som i övriga delar av staden så buffas det rätt fort.
Citera
2014-08-28, 18:48
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BotkyrkaOG
Deras lagliga lokaler ligger längst in i snösätra. Hittar du till vanliga rågsvedsfamet? De är bara att svänga in i industriområdet precis efter.
Tack så mycket
Citera
2014-08-28, 18:53
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Önskar jag hade hunnit fota placet i sin ursprungliga charm, innan de vart överfyllt av kväljningsframkallande streetart chars och överarbetade muraler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in